Radar Tempomatu

Data: 2010-05-09 23:00:58
Autor: Michał
Radar Tempomatu
Witam,

Vel Satis Initiale 02'

Jak to włączyć ? lub sprawdzić czy jest w aucie ?
w instrukcji jest że jest, ale z niej nic nie rozumie (z napisów
na kompie tez nie bo jeszcze po niemiecku), wyczytałem tylko że działa od 30km/h, i z obrazka że możne na ostrych zakrętach się mylić.

jade sobie, włączam tempomat mam prędkość tempomatu na ekranie i... ?
i co dalej ;) ? wiem ze pod guzikami mogę tą prędkość zmieniać
ale nie widzę żeby mierzył jakiekolwiek odległości.

a tak ps:
auto fajne bardzo podobne do safrane ph1, ciche, nawet się zbiera.
z minusów: to zawieszenie nie aktywne (twarde, nawet po zmianie 18' na 17'),
nie ma 4x4, nie za mocne, audio gorsze niż w safrane, nawiew bardzo głośny.

z plusów to głośność silnika i toczenia (na zimówkach) przekracza
głośność nawiewu przy 180km/h, w safrane ph1 było to koło 150km/h, w safrane 2 było to 0km/h (volvo) ! ale ślinik renault/nissan głośniejszy
niż w safrane renualt 12v.

pozdrawiam.

Data: 2010-05-10 08:03:56
Autor: Grejon
Radar Tempomatu
  Michał pisze:
Witam,

Vel Satis Initiale 02'

Jak to włączyć ? lub sprawdzić czy jest w aucie ?

CTFS ;)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-10 12:35:36
Autor: Michał
Radar Tempomatu
Grejon <grejon@interia.pl> napisał(a):
  Michał pisze:
> Witam,

CTFS ;)

co to CTFS ?

Data: 2010-05-10 15:20:32
Autor: Grejon
Radar Tempomatu
  Michał pisze:
Witam,

Vel Satis Initiale 02'

Jak to włączyć ? lub sprawdzić czy jest w aucie ?
CTFS ;)

co to CTFS ?

Call The F* Service. Poważnie, w ASO nie wiedzą jak to dziala?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-05-11 09:51:16
Autor: AL
Radar Tempomatu
  Michał pisze:
[...]

radar tempomatu bedzie dzialal, gdy:
wlaczysz tempomat i jadac 'dogonisz' samochod snujacy sie przed toba - radar tempomatu powinien ograniczyc zadana predkosc bys nie zblizyl sie do samochodu poprzedzajacego o pewna odleglosc.
W gorszej wersji wysle ostrzezenie lub wylaczy tempomat.
Jak tym sterowac powinno byc opisane w instrukcji, a najlepiej jak juz ktos radzil - podjedz do salonu Renault i wypytaj dokladnie.
Jesli nie masz instrukcji w PL, to sobie ja przy okazji zamów.

--
pozdr
Adam (AL)

Radar Tempomatu