Radary Sobieskiego/Sikroskiego

Data: 2012-04-02 20:27:19
Autor: Tom
Radary Sobieskiego/Sikroskiego
Witam,

Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty
na podstawie nowych radarów na skrzyżowaniu
Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2012-04-02 18:54:29
Autor: to
Radary Sobieskiego/Sikroskiego
begin Tom
Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty na podstawie nowych
radarów na skrzyżowaniu Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

182,5

Data: 2012-04-02 21:02:46
Autor: AZ
On 04/02/2012 08:54 PM, to wrote:
Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty na podstawie nowych
radarów na skrzyżowaniu Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

182,5

A masz jakieś info czy prąd którymi są zasilane ma homologacje?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 19:34:23
Autor: to
Radary Sobieskiego/Sikroskiego
begin AZ
A masz jakieś info czy prąd którymi są zasilane ma homologacje?

Jak już wspominałem ponoć tym fotoradarem zawiaduje samszatan, więc jest on zasilany z otchłani piekielnych, a homologacja jest zbędna.

Data: 2012-04-03 12:41:26
Autor: Papkin
Tom wrote:
Witam,

Jeśli ktoś wie od ilu km/h są wystawiane mandaty
na podstawie nowych radarów na skrzyżowaniu
Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

Nie ma skrzyzowania Sobieskiego z Sikorskiego u nas w miescie.

Data: 2012-04-03 10:57:50
Autor: Wmak
Radary Sobieskiego/Sikorskiego
Papkin <spam@spamerssux.net> napisał(a):
Tom wrote:
> [...]
> Sobieskiego z Sikorskiego, to proszę o podanie.

Nie ma skrzyzowania Sobieskiego z Sikorskiego u nas w miescie.
A Sikroskiego to nie ma nawet w Warszawie.

Mieszkam za to blisko Sikorskiego i tych radarów.
Czasem włączam oscyloskop i oglądam zasilanie -
Przebieg napięcia często jest podobny do trójkąta albo prostokąta zamiast być ładnie sinusoidalny - prąd nie dostałby homologacji ;)

Data: 2012-04-03 14:09:51
Autor: Tom
Radary Sobieskiego/Sikorskiego
A Sikroskiego to nie ma nawet w Warszawie.
Przepraszam, popełniłem błąd w pisowni. oczywiście chodziło
o ulicę Sikorskiego w Warszawie.
Właściwie to schodzą się tam 3 ulice: Sobieskiego, Sikorskiego
i Witosa.

[...]
A co z tego może wynikać dla potencjalnej "mandatowiczki"?
Jedna z moich znajomych podejrzewa, że mogła tam zostać
sfotografowana za zbyt szybką jazdę. Stąd zresztą zaczęła się
ta dyskusja w gronie moich znajomych. Jak ją znam, to
nie jechała więcej niż 70 km/h, ale to też za dużo. Jednak
dotąd żadnego wezwania nie dostała, więc może tylko jej
się wydawało.

Pozdrawiam
Tomasz

Data: 2012-04-03 14:18:00
Autor: AZ
On 04/03/2012 02:09 PM, Tom wrote:

[...]

A może wjechała na czerwonym?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 14:50:33
Autor: Tom
[...]

Nie. Przyznałaby się.  Myślę, że przy przejeździe obok słupka
mogła mieć około 70 km/h, skoro tak twierdzi.

Pozdrawiam
Tomasz

Radary Sobieskiego/Sikroskiego