Radek Majewski

Data: 2009-08-30 11:42:56
Autor: eManitou
Radek Majewski
Pomimo iż to tylko angielskie zaplecze to trafienie 1 klasa: http://www.youtube.com/watch?v=uAluUXeniEA

Data: 2009-08-31 14:17:12
Autor: ..Aldi..
Radek Majewski
huknął wspaniale!
ciekawi mnie tylko ile razy dałby radęto powtórzyć

byle tak dalej! może wreszcie dobra gra w Anglii
polskiego piłkarza z pola?!

Data: 2009-08-31 14:27:08
Autor: Cavallino
Radek Majewski
Użytkownik "..Aldi.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7gdpb$ec6$1news.interia.pl...
huknął wspaniale!
ciekawi mnie tylko ile razy dałby radęto powtórzyć

Mógłbyś się zdziwić.
Kiedyś Frankowski palnął w L+, że ten swój słynny strzał, lob z boku bramki byłby w stanie powtórzyć 6-8 razy na 10 prób.
Więc C+ (Rosłoń i Szymkowiak) go sprawdzili i faktycznie, z podobnego miejsca trafił 9 na 10 (polecam jutrzejszy program 1 na 1 z tym testem).

Ja byłem w szoku nad tym jak powtarzalny to jest gracz.

Data: 2009-08-31 06:07:17
Autor: ligwan
Radek Majewski
> [...]

miejsca trafił 9 na 10 (polecam jutrzejszy program 1 na 1 z tym testem)..

Ja byłem w szoku nad tym jak powtarzalny to jest gracz.

No nie tak dawno Smuda chciał go sciągnąć do Lecha, ale mu nie dali....

Data: 2009-08-31 15:14:13
Autor: Cavallino
Radek Majewski
Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

No wiem.
Ale co w związku z tyM?

Data: 2009-08-31 06:43:22
Autor: ligwan
Radek Majewski
> [...]

> Ja byłem w szoku nad tym jak powtarzalny to jest gracz.
>No nie tak dawno Smuda chciał go sciągnąć do Lecha, ale mu nie dali...

To że zamiast gwiazdora Lewandowskiego oglądalibyśmy Franka w ataku
Lecha. Takie sytuacje jak w Brugii strzelałby z zamkniętymi oczami.

Data: 2009-08-31 15:55:45
Autor: Cavallino
Radek Majewski
> [...]

No wiem.
Ale co w związku z tyM?

To że zamiast gwiazdora Lewandowskiego oglądalibyśmy Franka w ataku

I co by to zmieniło Twoim zdaniem?
IMO nic.
A ryzyko że Franek zapomniał jak się w piłkę gra, wtedy było całkiem spore (trzy kluby, trzy niewypały Franka), więc nie dziwi mnie że zarząd Lecha zdecydował się WBREW Smudzie na perspektywicznego zawodnika i wcale niekoniecznie gorszego (choć rzecz jasna posiadającego zupełnie inne wady i zalety).

Optymalną sytuacją byłoby pozyskaniu obu z nich - gdyby coś takiego wchodziło w rachubę, to zdecydowanie byłaby to pożądana opcja.

Takie sytuacje jak w Brugii strzelałby z zamkniętymi oczami.

Przesadzasz.
Akurat Franek w pucharach z mocniejszymi przeciwnikami grał sporo i wcale tak nie błyszczał.
Wszystkie co bardziej ośmieszające pucharowe porażki Wisły ze słabeuszami odbyły się z udziałem Franka.

Data: 2009-08-31 07:23:50
Autor: ligwan
Radek Majewski
> [...]

IMO nic.
A ryzyko że Franek zapomniał jak się w piłkę gra, wtedy było całkiem spore

A ilu Polaków błysnęło zagranicą? W Polsce Franek radzi sobie
wszędzie.

więc nie dziwi mnie że zarząd Lecha
zdecydował się WBREW Smudzie na perspektywicznego zawodnika i wcale
niekoniecznie gorszego (choć rzecz jasna posiadającego zupełnie inne wady i
zalety).

Ale już i jednego i drugiego nie można było mieć? Zamiast choćby
kolejnego talentu- Hadzicia (czy jak mu tam).

> [...]

tak nie błyszczał.
Wszystkie co bardziej ośmieszające pucharowe porażki Wisły ze słabeuszami

Co nie znaczy że teraz by mu się nie udało. Błyszczeć mniej niż
Lewandowski byłoby sztuką

Data: 2009-08-31 18:15:08
Autor: Cavallino
Radek Majewski
[...]

Ale tego rok temu nikt nie wiedział (że dalej tak będzie) a całkiem świeży był przykład Matusiaka który po powrocie przestał sobie radzić jakkolwiek.

[...]

Widać nie.
A szkoda.

[...]

Nie bardzo, jego występy z mocniejszymi rywalami w pucharach mniej więcej tak samo wyglądały.
Może nawet mniej, bo zwykle nie miał ani jednej sytuacji.

Data: 2009-09-01 15:35:22
Autor: Przemek Budzyński
Radek Majewski
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a): i wcale
tak nie błyszczał.
Wszystkie co bardziej ośmieszające pucharowe porażki Wisły ze słabeuszami odbyły się z udziałem Franka.

z udziałem, to nie znaczy, że z pudłami. Po prostu w wielu meczach nie miał wypracowanych kolegów sytuacji bramkowych. --

Data: 2009-08-31 17:43:24
Autor: Mark
Radek Majewski
Dnia Mon, 31 Aug 2009 06:43:22 -0700 (PDT), ligwan napisał(a):

To że zamiast gwiazdora Lewandowskiego oglądalibyśmy Franka w ataku
Lecha. Takie sytuacje jak w Brugii strzelałby z zamkniętymi oczami.

Ale pitolisz.
Jakiego gwiazdora? Na gwiazdora to wykreowaly go media, a to po prostu
bardzo zdolny i _bardzo_perspektywiczny_ zawodnik, na dodatek bardzo mlody -
jak na nasza lige  - i z niewielkim doswiadczeniem w ekstraklasie, raptem
sezon. Na gosciu od razu  media zrobily zbyt wielka odpowiedzialnosc, i
wystarczy ze nie wyjdzie mecz czy dwa to juz sa teksty o 'gwiazdorzeniu".
A tutaj akurat Lech podjal bardzo dobra decyzje.

--
Mark

Data: 2009-08-31 16:10:13
Autor: ..Aldi..
Radek Majewski
[...]

oglądałem wczoraj
niezły jest skubaniec
ale co tu sie dziwić.. "Franek" wyrobił sobie markę nie bez powodu

Data: 2009-09-01 18:02:13
Autor: bodyn
Radek Majewski
...Aldi.. pisze:
huknął wspaniale!
ciekawi mnie tylko ile razy dałby radęto powtórzyć

byle tak dalej! może wreszcie dobra gra w Anglii
polskiego piłkarza z pola?!
Nie jest wazne ile. wazne jest ze oddal strzal wtedy kiedy trzeba bylo

Data: 2009-09-04 15:47:24
Autor: ..Aldi..
Radek Majewski
Nie jest wazne ile. wazne jest ze oddal strzal wtedy kiedy trzeba bylo

co racja, to racja

Radek Majewski