Radek S. o wolno¶ci s³owa

Data: 2011-05-23 19:02:21
Autor: Grzegorz Z.
Radek S. o wolno¶ci s³owa
u2 napisa³:

.. w³a¶nie poucza na Polsat News. Sam powinien odpowiedzieæ karnie za
swoje nawo³ywania do dorzynania watah.

Polsat News te¿ masz w przymusowym pakiecie?

Data: 2011-05-23 19:08:20
Autor: u2
Radek S. o wolno¶ci s³owa
W dniu 2011-05-23 19:02, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisa³:

.. w³a¶nie poucza na Polsat News. Sam powinien odpowiedzieæ karnie za
swoje nawo³ywania do dorzynania watah.

Polsat News te¿ masz w przymusowym pakiecie?

No nie, ostatnio dodali mi za friko 10 kanalow z Polsatu do mojej n-ki,
za ktora place z wolnej nieprzymuszonej woli  :)

A nie ma nic za darmo no chyba, ze kradniesz sygnal TV nie placac
abonamentu RTV, bo do tego zlodziejskiego zachowania nawolywal Pan
Premier Tusk :)

Data: 2011-05-23 20:54:14
Autor: Grzegorz Z.
Radek S. o wolno¶ci s³owa
u2 napisa³:

[...]

Wychodzi na to ¿e zgrze¶ - ten eurpejczyk, ¿yd, pedryl, lewak,
hitlerjugend, rusofil i ogólnie SAMO Z£O - jako jeden z nielicznych
wym±drzaj±cych siê na psp NIE OGL¡DA TELEWIZJI.

A ty pisowszczyku i kibolu - wisz±cy na pasku WSI24 i Solorza - ¶miesz mnie
krytykowaæ za moje niew³a¶ciwe pogl±dy?

A nie ma nic za darmo no chyba, ze kradniesz sygnal TV nie placac
abonamentu RTV, bo do tego zlodziejskiego zachowania nawolywal Pan
Premier Tusk :)

P³acê za ca³y rok z góry!

Przepro¶!

Radek S. o wolno¶ci s³owa