Radek Sikorski - najlepszy peło dyplomata musi trafić do PE i podwyĹźszyć tam euro standardy! ;-)

Data: 2019-05-01 20:47:02
Autor: A. Filip
Radek Sikorski - najlepszy peło dyplomata musi trafić do PE i podwyĹźszyć tam euro standardy! ;-)
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24743463,pawlowicz-zarzucila-sikorskiemu-ze-wyludza-publiczne-pieniadze.html
[...] "Bujaj się, wariatko" - odpisał niedługo później były minister spraw
zagranicznych. [...]
"To chyba nie jest język dyplomacji, to nie jest język szacunku, to
nie jest język na miarę europejskich standardów... Widzę, że dobrej
(pewnie pierwszej w życiu) lekcji edukacji antydyskryminacyjnej
potrzebuje nie tylko Prezes, prof. Pawłowicz, ale i Radek Sikorski" -
napisała była zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich [...] Sylwia
Spurek. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-01 13:12:00
Autor: Bruno Brunowski
Radek Sikorski - najlepszy peło dyplomata musi trafić do PE i podwyższyć tam euro standardy! ;-)
W dniu środa, 1 maja 2019 20:48:03 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> potrzebuje nie tylko Prezes, prof. Pawłowicz, ale i Radek Sikorski" -
> napisała była zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich [...] Sylwia

Ale o co chodzi? Prawidłowo Kristille sprawił. Chłop się chwali, że kolega z roku właśnie cesarzem został, a ta się pakuje w gumofilcach na dywan pakuje i oświadczenia próbuje wygłaszać.

--
Bruno

Data: 2019-05-01 14:32:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 1 maja 2019 22:12:02 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
roku właśnie cesarzem został, a ta się pakuje w gumofilcach na dywan pakuje i oświadczenia próbuje wygłaszać.

Chociaż Zradziu i Matołuszek to dla mnie są w tym samym domu (fajnym,
nowoczesnym, ekologicznym, amerykańskim takim z gliny i słomy, bo na prerii
brak drewna i kamulców) to jednak Kristilla w porównaniu z nimi puka w dno
od spodu. Kto w ogóle tej dziwnej pani pozwolił na kandydowanie z PiS-u?
Jest dla tej partii takim samym oczywistym obciachem, jakim to byli Palismok
i Niesioł dla Placformy.

Data: 2019-05-01 23:27:45
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

kolega z roku właśnie cesarzem został, a ta się pakuje w gumofilcach
na dywan pakuje i oświadczenia próbuje wygłaszać.

W takiej banalnej sytuacji dyplomata europejskiego poziomu Radek
Sikorski musiał pokazać na co go stać?  Ja go nie opierdalam (ostro),
ja go nawet sporawo rozumiem ale i tak się z niego _śmieje_ do rozpuku.
To naprawdę zabawny b. minister na miarę możliwości PO (a przedtem PiS) :-)

Kulturalny _i inteligenty_ człowiek ucieka się do wyzwisk bardzo
wyjątkowo bo potrafi łatwo "dać do wiwatu" bez nich.  Raduś Sikorski
nie jest kulturalny czy nie jest wystarczająco inteligentny?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-02 01:45:06
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

"Spieprzaj dziadu!" - powiedział swego czasu niezyjący już prezydent Lech
Kaczyński.

Te standardy obowiązuja w PiS do dziś.
"Mordy zdradzieckie!", "Kanalie!" itp.

W PE tych standardów nie wprowadzono stosunkiem głosów 27:1.

Tak przy okazji - R.Sikorski był wtedy mnistrem w rządzie PiS czyli
obowiąywały go standardy tej partii. Strzeliłeś do swojej bramki! ;-)

- Lepudruk -

Radek Sikorski - najlepszy peło dyplomata musi trafić do PE i podwyĹźszyć tam euro standardy! ;-)