Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.

Data: 2010-12-18 15:44:12
Autor: pluton
Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.
Przypominam, ze Kaczynski wywalil Sikorskiego na zbity pysk z rzadu.

A w jakim celu zrobil go ministrem ?

Nullification

Data: 2010-12-18 15:58:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 15:44, pluton pisze:
Przypominam, ze Kaczynski wywalil Sikorskiego na zbity pysk z rzadu.

A w jakim celu zrobil go ministrem ?

Pewnie myślał że agent hamerykański. A tu masz babo placek, agent sowiecki.

Data: 2010-12-18 15:08:06
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> A w jakim celu zrobil go ministrem ?

Pewnie myślał że agent hamerykański. A tu masz babo placek, agent sowiecki.

pewnie myslal, ze pomoze mu w realizacji jego politycznych planow i pozyska
dzieki niemu lepszy kontakt z amerykanskimi politykami i zydowskimi
lobbystami, ktorzy maja ogromne wplywy w Kongresie USA.

Nota bene polskie lobby jest wyjatkowo slabe i naszpikowane takze
prokremlowska agentura, ktora komunisci wydelegowali na zachod wczesniej w celu rozwalania srodowisk polskich.

Data: 2010-12-18 16:31:47
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 16:08,  obserwator pisze:

[...]

Teraz uprawia nie lobbying tylko nepotyzm zatrudniając bez konkursu
córkę Jana Vincenta bez Pesel.

Typowe dla Żydów, że trzymają się razem, ale w takim przypadku niech
będzie ministrem w Izraelu.

Nota bene polskie lobby jest wyjatkowo slabe i naszpikowane takze
prokremlowska agentura, ktora komunisci wydelegowali na zachod wczesniej w celu rozwalania srodowisk polskich.

Hameryka jest daleko, a ruscy blisko. Już ponoć zainstalowali iskandery
w Królewcu.

Data: 2010-12-18 15:47:12
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Teraz uprawia nie lobbying tylko nepotyzm zatrudniając bez konkursu
córkę Jana Vincenta bez Pesel.

Typowe dla Żydów, że trzymają się razem, ale w takim przypadku niech
będzie ministrem w Izraelu.

no nie zawsze trzymaja sie razem, zreszta podobnie jak u nas : jedni sa bardziej prawicowi inni sa lewicowi i sie wzajemnie zwalczaja.
Co ciekawe robia w banbuko i oszukuja swich. Sprawdz sobie kogo taki Bernard
Madoff najbardziej ograbil z kasy.
> [...]

Hameryka jest daleko, a ruscy blisko. Już ponoć zainstalowali iskandery

Iskandery tam juz byly wczesniej. Kaczynski o tym wiedzial. Teraz Kreml tylko naglasnia sprawe, aby wystraszyc Polakow.

Hameryka jest tylko pozornie daleko:)

Data: 2010-12-18 16:50:51
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 16:47,  obserwator pisze:

[...]

Ci z GWna i UW trzymają się razem. A że się oszukują nawzajem to nic nowego.

[...]

To podobnie jak z elektrownią jądrową w Królewcu. Próba storpedowania
budowy takiej elektrowni na Litwie.

Hameryka jest tylko pozornie daleko:)

Dzięki internetowi nagle stała się bardzo bliska :)

Data: 2010-12-18 16:11:11
Autor: pluton
Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.

> A w jakim celu zrobil go ministrem ?

Pewnie myślał że agent hamerykański. A tu masz babo placek, agent
sowiecki.

Czy obsadzanie agentow obcych panstw na stanowiskach ministrow to nie jest
czasem zdrada panstwa ?

Nullification

Data: 2010-12-18 15:41:21
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Czy obsadzanie agentow obcych panstw na stanowiskach ministrow to nie jest
czasem zdrada panstwa ?

zapytaj o to Donalda Tuska oraz przepytaj takich politykow jak Jaruzelski,
Kwasniewski.

Kaczynski widocznie nie wiedzial czy jest w ogole agentem skoro go zatrudnil,
bo w polskich sluzbach kiedy obejmowal stanowisko, nadal zatrudnionych bylo sporo agentow obcych sluzb, glowie sowieckich. Jak mial wiec to dokladnie wczesniej sprawdzic? W panstwach zachodnich, w sluzbach zatrudnieni sa ludzie pronarodowi, ktorzy
takie informacje dokladnie sprawdzaja przed wyborem danego czlowieka na
powazne stanowisko.

Poprzednim rzadom, na tym nie zalezalo wiec w sluzbach bylo zatrudnionych sporo obcych agentow. Widocznie po czynach Sikorskiego poznal.

Zreszta te informacje o swoich spostrzezeniacj przekazal przeciez Tuskowi i go ostrzegl. Tusk nie zareagowal.

Data: 2010-12-18 16:47:05
Autor: pluton
> [...]
> czasem zdrada panstwa ?

zapytaj o to Donalda Tuska oraz przepytaj takich politykow jak Jaruzelski,

Ja sie pytam wariata.

Kaczynski widocznie nie wiedzial czy jest w ogole agentem skoro go
zatrudnil,

dowcip dnia :)

Nullification

Data: 2010-12-18 15:50:34
Autor: obserwator
Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.

> zapytaj o to Donalda Tuska oraz przepytaj takich politykow jak Jaruzelski,
> Kwasniewski.

Ja sie pytam wariata.

to napisz w koncu wyraznie, kto dla ciebie nie jest wariatem w polskiej polityce.
> Kaczynski widocznie nie wiedzial czy jest w ogole agentem skoro go
zatrudnil,

dowcip dnia :)

Nie, to nie jest wcale dowcip dnia. Sprobuj sam sie dokladniej zaintereowac
procedurami jakie obowiazuja w innych panstwach, a jakie sa nadal stosowane w Polsce.
Prawdopodobienstwo poparcia w Polsce agenta, jest duzo wyzsze anizeli w
panstwach, ktore maja sluzby specjalne pronarodowe.

Data: 2010-12-18 20:03:56
Autor: pluton
Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.

to napisz w koncu wyraznie, kto dla ciebie nie jest wariatem w polskiej
polityce.

O ile mi wiadomo w polskiej polityce jest tylko jeden wariat.

Nullification

Data: 2010-12-18 18:05:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.
sobota, 18 grudnia 2010 15:58. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Pewnie myślał że agent hamerykański. A tu masz babo placek, agent
sowiecki.

Jedno drugiemu nie zaprzecza.

Data: 2010-12-18 18:07:37
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 18:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
Pewnie myślał że agent hamerykański. A tu masz babo placek, agent
> sowiecki.
Jedno drugiemu nie zaprzecza.

To co pisałem już wcześniej, Radek S. to typowy double agent.

Radek Sikorski to prawdopodobnie jednak agent prokremlowski.