Radeon HD 6770 na...

Data: 2014-04-16 22:27:44
Autor: mr misio
Radeon HD 6770 na...
Czy jest sens wymieniać Radeon HD 6770 na GTX 650?
Chodzi mi o poprawę wydajności 3D w gierkach.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-18 16:16:25
Autor: Doxent
Radeon HD 6770 na...

Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:limp3u$joa$1node1.news.atman.pl...
Czy jest sens wymieniać Radeon HD 6770 na GTX 650?
Chodzi mi o poprawę wydajności 3D w gierkach.

Nie ma sensu. Różnica będzie iluzoryczna. Na rzecz GTX przemawia tylko mniejsze o połowę zużycie prądu pod obciążeniem bo pewnie w spoczynku obie karty ciągną podobnie.
Tu możesz porównać. http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html

Radeon HD 6770 na...