Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.

Data: 2009-09-21 21:22:41
Autor: Harry
Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.
Witam,

Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu mojego drobnego problemu. Myślę o zmianie grafiki i lekkim ulepszeniu kompa, w którym siedzi Athlon Mobile 2500+ kręcony na 2GHz (10x200), 2x512DDR, całość na płycie ASUS A7N8X i zasilaczu ModeCOM Feel III 500W. Aktualna grafa to GF 7300GT DDR3 128MB na Zalmanie - jest sens brać tego ATI Sapphire Radeon HD3650 512MB DDR2? A może nie ma sensu zmieniać grafy lub jest coś o jeszcze lepszym stosunku cena/możliwości na AGP?

Wielkie, wielkie dzięki za krótkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

- Harry

Data: 2009-09-21 21:28:35
Autor: qwerty

Przy przesiadce z 7600GT na rad 3650pro na p4 630@3,8 GHz zauważyłem wzrost wydajności. Pytanie, czy jest warte wydawania pieniędzy? Raczej nie (chyba, że za niewielką dopłatą).

Data: 2009-09-21 23:29:40
Autor: Michał
Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.
Aktualna grafa to GF 7300GT DDR3 128MB na Zalmanie - jest sens brać tego ATI Sapphire Radeon HD3650 512MB DDR2?

Zależy jaki będzie koszt przesiadki, ale w nowsze gry i tak nie pograsz ze względu na CPU.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-09-22 01:10:46
Autor: Harry
Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.

Zależy jaki będzie koszt przesiadki, ale w nowsze gry i tak nie pograsz ze
względu na CPU.

Wypadkowy koszt przesiadki to pewnie koło 60-70zł, więc nie aż tak dużo. Wiem, że CPU ogranicza całość i zapewne niedługo trzeba będzie złożyć nowy sprzęt, by trochę pograć w jakiś nowe tytuły...

Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie

- Harry

Data: 2009-09-22 10:21:32
Autor: Michał
Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.
Wypadkowy koszt przesiadki to pewnie koło 60-70zł, więc nie aż tak dużo.

Przy takich kosztach zaryzykowałbym przesiadkę.

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2009-09-21 23:38:39
Autor: Doxent
Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.
Wielkie, wielkie dzięki za krótkie odpowiedzi.

popchnij co się da na Allegro, weź Celerona E3200 (~150zł) + jakaś tania płyta na G31/P35(150-250) etc. + 2 GB DDR2 (~100) i do tego możesz wsadzić dowolną grafikę na pci-ex. dużo tańsze niż pozostałości na AGP i przy tym ogromny wybór. (od około 200 zł sensownie za 9600 GSO)

Data: 2009-09-22 01:13:40
Autor: Harry
[...]

Sprzęt za max. pół roku wyląduje u ojca pod biurkiem. Będzie tylko do przeglądania www i czasami rodzinnych fotek. Wtedy przyjdzie czas na złożenie czegoś, co pociągnie nowsze lecz nie maksymalnie wymagające gry. Wtedy poproszę o pomoc w konfiguracji, bo już teraz te nazwy procków i slotów to czarna magia, a co będzie za pół roku???

Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki

- Harry

Data: 2009-09-22 02:00:30
Autor: maX

Użytkownik "Harry" <multiserwis.gdansk@wp.pl> napisał w wiadomości news:h98jpv$k00$1news.task.gda.pl...
[...]

Twój CPU jest wolniejszy niż najwolniejszy dzisiejszy CPU w sklepach, ale przede wszystkim nie ma SSE2 co uniemożliwi odpalenie nowych gier.

Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.