Radeon HD5870 w obudowie Thermaltake DH102 lub DH202 !!!

Data: 2009-11-01 14:48:42
Autor: bomer
Radeon HD5870 w obudowie Thermaltake DH102 lub DH202 !!!
Witam

Obudowy Thermaltake DH102 i DH202 widziałem na zdjęciu w internecie ale chce którąś z nich kupić. Jest jeden problem, nie wiem czy karta Radeon HD5870 zmieści się w ktorejś z nich. Może ktoś miał do czynienia z tymi obudowami i może pomóc.

Bomer

Data: 2009-11-01 16:03:38
Autor: Saiko Kila
Radeon HD5870 w obudowie Thermaltake DH102 lub DH202 !!!
Proces bomer <bernard@wszola.pl> zwrócił błąd:

[...]

Nie mam tego ale z ciekawości zerknąłem na ich stronę i wynika z niej
jasno że przynajmniej do DH102 nie zmieści się HD5870. Bez wyjęcia
koszyka na HDD karta może mieć max 9,6 cala (po usunięciu koszyka cal
więcej), a Radek jest o wiele dłuższy.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Radeon HD5870 w obudowie Thermaltake DH102 lub DH202 !!!