Radia Maryja [kolejny sukces Ojca Dyrektora?]

Data: 2013-03-08 00:09:32
Autor: A. Filip
Radia Maryja [kolejny sukces Ojca Dyrektora?]
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/421461,jaroslaw-walesa-lech-walesa-slucha-radia-maryja.html
  [...] oświadczył europoseł PO Jarosław Wałęsa w "Kropce nad i". Monika
  Olejnik dociekała, [...]
  Mój ojciec ma całą noc słuchaweczkę w uchu i słucha Radia Maryja -
  przyznał Jarosław Wałęsa. [...]

http://wyborcza.pl/1,75248,13524290,Jaroslaw_Walesa__Ojciec_calymi_nocami_slucha_Radia.html

--
A. Filip
Kto się kładzie z psami, ten wstaje z pchłami.   -- Przysłowie żydowskie

Data: 2013-03-04 08:21:30
Autor: pluton_
Jarosaw Wasa (PO) donosi e Ojciec sucha Radia Maryja [kolejny sukces Ojca Dyrektora?]
  Mj ojciec ma ca noc suchaweczk w uchu i sucha Radia Maryja -

To by wiele wyjasnialo...

Nullification

Data: 2013-03-08 19:44:35
Autor: A. Filip
"pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> pisze:
  Mój ojciec ma całą noc słuchaweczkę w uchu i słucha Radia Maryja -

To by wiele wyjasnialo...

A co ci wyjaśniło skąd syn aż tak doskonale wie czego ojciec słucha "na słuchaweczce"? :-)

--
A. Filip
Jagnięta chwali się na wiosnę, jesienią – kury.

Data: 2013-03-08 08:01:57
Autor: Trybun
Jarosław Wałęsa (PO) donosi że Ojc iec słucha Radia Maryja [kolejny sukces Ojca D yrektora?]
W dniu 2013-03-08 00:09, A. Filip pisze:
[...]

Widać w krew mu weszło - kiedyś RFE i VoA a dzisiaj RM..

Data: 2013-03-08 10:36:47
Autor: Rafał Maszkowski
On pią, 08 mar 2013 08:01:57 Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
[...]

Ja bym raczej podejrzewał, że musiał sie kiedyś przyzwyczaić do Radia
Tirana.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-03-08 15:50:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-08 11:36, Rafał Maszkowski pisze:

Widać w krew mu weszło - kiedyś RFE i VoA a dzisiaj RM..
Ja bym raczej podejrzewał, że musiał sie kiedyś przyzwyczaić do Radia
Tirana.

R.

Było w ogóle coś takiego?

Data: 2013-03-08 16:19:51
Autor: Slawek Kotynski
W dniu 2013-03-08 15:50, Trybun pisze:
[...]

Oj chłopie, jak ty o tym nie wiesz, to ty niewiele wiesz
o socjaliźmie :)
Albania odcięła od wypaczeń radzieckiego socjalizmu, zostały
jej Chiny jako jedyny sojusznik. Można się było nasłuchać
o imperialiźmie moskiewskim i wielkim wodzu Mao Tse Tungu
(fajnie kontrastowało z peerelowską propagandą z czasów
Gomułki i Gierka).

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-08 12:35:56
Autor: Marek
On Mar 8, 4:19pm, Slawek Kotynski <smieci...@askar.com.pl> wrote:

> Byo w ogle co takiego?

Oj chopie, jak ty o tym nie wiesz, to ty niewiele wiesz
o socjalimie :)
Albania odcia od wypacze radzieckiego socjalizmu, zostay
jej Chiny jako jedyny sojusznik. Mona si byo nasucha
o imperialimie moskiewskim i wielkim wodzu Mao Tse Tungu
(fajnie kontrastowao z peerelowsk propagand z czasw
Gomuki i Gierka).

--
Zasady bolszewizmu zagraaj bezpieczestwu ycia i mienia, i prowadz
do popeniania zbrodni.http://dorzeczy.pl/http://wiadomosci.wp.pl/http://vod.gazetapolska.pl/http://niezalezna.pl/http://blogpress.pl/http://wpolityce.pl/http://www.gazetawsieci.pl/http://janpietrzak.pl/

Chyba jestes tu nowy, ze nie wiesz, ze Trybun ( Jadrys) to nasz
grupowy glupek, ktory ciagle odkrywa rzeczy, o ktorych wiekszosc juz
dawno wiedziala.
Podobno byl kiedys "NAUCZYCIELEM".
To by tlumaczylo popularnosc PO i Tuska w spoleczenstwie.

Data: 2013-03-08 21:44:48
Autor: matusm

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:r5cp0a-mms.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Tirana to cos takiego jak dziaj Gówno Wyborcze ,niby prawda ale gówno prawda
Jeszcze radio Luksemburg tak samo zagłuszane

za to nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Radia Maryja [kolejny sukces Ojca Dyrektora?]