Radia Maryja słucha elita

Data: 2011-12-31 13:45:48
Autor: Marek Czaplicki
Radia Maryja słucha elita
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 grudzień 2011 13:34:

Jak podaje "Rzeczpospolita", już ok. 25 proc. słuchaczy Radia Maryja, które
w sobotę świętuje 20. rocznicę powstania, ma wyższe wykształcenie. W 2001 r.
takich osób było ok. 9 proc., a w 2006 r. - 13,5 proc. Tak wynika z badań
Radia Track prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC.

Ja tam nie słucham radia dla informacji. Słucham dla muzyki. Gdzie się kwalifikuję?

Data: 2011-12-31 16:12:21
Autor: stevep
Radia Maryja słucha elita
Dnia 31-12-2011 o 13:45:48 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Serio, słuchasz zdrowasiek i litanii na RM?  :D

--
stevep

Data: 2011-12-31 18:19:09
Autor: Marek Czaplicki
Radia Maryja słucha elita
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 31 grudzień 2011 16:12:

[...]

Nie to miałem na myśli. Mój błąd. Są różne radia. Ja mam swoje ulubione linki pod którymi nadają muzykę jaką lubię. Teraz lepiej. :-)

Data: 2012-01-01 08:08:11
Autor: stevep
Radia Maryja słucha elita
Dnia 31-12-2011 o 18:19:09 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ja słucham najróżniejszej muzyki, ale preferuje klasyczne disco, nie żadne  discopolo, ani hip-hop.

--
stevep

Radia Maryja słucha elita