Radio CB ale dzielone...

Data: 2014-03-01 09:49:21
Autor: P.B.
Radio CB ale dzielone...
Dnia Fri, 28 Feb 2014 22:58:47 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> Zrobienie samodzielnie raczej odpada, nie mam akurat doświadczeń z w.cz. i pewno wyjdzie gorsza padlina niż ten overmax. W zasadzie chodzi więc o częśc nadajnik, odbiornik, pll w postaci gotowca.

Bardzo tanie nie jest, ale za to mikroskopijne:
http://konektor5000.pl/index.php?p48,yosan-cb100-cb-100-cb-radio-z-odpinanym-panelem-do-montazu-ukrytego --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-04 12:46:10
Autor: miszmasz
Radio CB ale dzielone...
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:5avxxx3czuxv.1c7cvgbh9705v$.dlg40tude.net...
http://konektor5000.pl/index.php?p48,yosan-cb100-cb-100-cb-radio-z-odpinanym-panelem-do-montazu-ukrytego

Z tym radiem to cię weźmie jasna k...wica bo blokada szumów kłapie jak opętana..

Data: 2014-03-04 15:43:46
Autor: P.B.
Radio CB ale dzielone...
Dnia Tue, 4 Mar 2014 12:46:10 +0100, miszmasz napisał(a):

[...]

Dzięki za ostrzeżenie. Myślałem, że elektronicznie to będzie coś jak
Lafayette Zeus - lekko głuche, ale generalnie mało wkurzające.
Stukająca blokada SQ to katastrofa. W Alanie 48+ multi nawet przerabiałem
układ blokady, bo tak łomotał z zewnętrznym głośnikiem, że SQ w ogóle nie
dało się używać.  --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-04 16:04:47
Autor: anacron
Radio CB ale dzielone...
W dniu 04.03.2014 15:43, P.B. pisze:
Dzięki za ostrzeżenie. Myślałem, że elektronicznie to będzie coś jak
Lafayette Zeus - lekko głuche, ale generalnie mało wkurzające.
^^^^^^^^^^^^^^^^^

Stukająca blokada SQ to katastrofa.

Mam to radio i nie mogę potwierdzić. Jestem z niego bardzo zadowolony.
Nie jeżdżę na załączonym przyciskiem ASQ, tylko na ASQ z czułością
ustawioną potencjometrem. Nie wiem, czy wiesz, ale tam ASQ zawsze jest
włączone, przycisk ustawia je tylko na konkretny poziom, ale pokrętło
daje płynną regulację ASQ (nie jest ot typowy SQ). Mam zmodyfikowane
zgodnie z zaleceniami importera (kondensator jeden wymieniony). Jestem z
niego bardzo zadowolony.

Mój zestaw to Lafayette Zeus z Sitro TwinCar z zamieniona anteną CB na
Sirio CB-50 (pasuje idealnie, tylko trzeba uszczelkę silikonową - od
kranu taką malutką) założyć pod nią, aby nie buczała powyżej 100km/h).

anacron

Data: 2014-03-04 17:30:08
Autor: P.B.
Radio CB ale dzielone...
Dnia Tue, 04 Mar 2014 16:04:47 +0100, anacron napisał(a):

[...]

Ale czego nie możesz potwierdzić? Że jest głucha, czy generalnie mało
wkurzające? Mało wkurzające jest dlatego, że jest głuche. Bo stukająca
blokada to akurat domena Alana, a nie Zeusa. W Zeusie rzeczywiście SQ
otwiera wykrycie nośnej, a nie poziom sygnału. W połączeniu z naturalną
głuchością odbiornika jest to zbawienne dla uszu kierowcy - SQ otwiera się
tylko gdy sygnał jest na tyle silny, żeby korespondencja była zrozumiała. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-04 18:26:46
Autor: anacron
Radio CB ale dzielone...
W dniu 04.03.2014 17:30, P.B. pisze:
[...]

Że jest głuche, mam imitację anteny i nie pytam się o dróżkę praktycznie
wcale. Słyszę bardzo dobrze i więcej niż spora część pytających się
pomimo tego, że dosłownie kilkanaście sekund temu komunikat już był.

--
anacron

Radio CB ale dzielone...