Radio CB ale dzielone...

Data: 2014-03-04 20:33:00
Autor: John Kołalsky
Radio CB ale dzielone...

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl>

Uzywanie CB w samochodzie jest niewygodne. Radio jest duże, wala się gdzieś po kabinie, nie ma co zrobić w gruszką.

Mam więc taki pomysł: podzielić radio na 2 częsci.

Pierwsza częśc: obwody nadawcze, odbiorcze, PLL. Dodatkowo dorobić kontroler sterujący PLL i być może przekaźnikami nadawania, posiadający wejście komunikacyjne.

Druga część: oryginalny front do smieci, zrobić od zera sterowanie na jakimś kontrolerze i połaczyć go z 1 częscią za pomocą 4 drutów (przesyłając po nich również audio, a co :).

Efektem dostane większą część elektroniki w.cz. schowaną pod jakimś plastikiem i maluteńki poręczny sterownik, może na stałe na konsoli. Z mikrofonem.

Mnie ciągle wk... brak wspólnego nagłośnienia, że trzeba się zajmować każdym urządzeniem z osobna: radio zwykłe, mp3, nawigacja, telefon, cb.

Radio CB ale dzielone...