Radio CD Passat B5

Data: 2009-11-24 00:27:00
Autor: kamil d
Radio CD Passat B5
Witam.

Czy do Passata B5 było oferowane fabryczne radio z CD? Z tego co widzę na allegro jedynym sposobem na fabryczne CD w tym aucie jest osobny player/zmieniarka (np. taki zestaw http://tiny.pl/hxf7t) - mam rację?

--
kamil d
red 206

Data: 2009-11-24 00:56:54
Autor: Adam Szewczak
Radio CD Passat B5

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hef5od$6k8$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Byly jeszcze takie fabryczne np http://www.allegro.pl/item785957545_785957545.html

potem zdaje sie z mp3 jeszcze wyszedl podobny model ale znawca tematu nie jestem.

PZDr
Adam

Data: 2009-11-24 08:21:57
Autor: Resun
Radio CD Passat B5

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hef7g8$80a$1news.onet.pl...

[...]

Ładne kompedium tego co pakowali do VW masz tu :
http://www.xcarlink.com/show_info.asp?product_id=365

Do tych nowszych z tego co się orientuje potrzeba CANa a wiekszosc aut co miała bety/gammy to nie ma tej szyny:/
Adaptery CAN też podobno nie działają jak powinny :/

Data: 2009-11-24 15:54:12
Autor: kamil d
Radio CD Passat B5
Resun pisze:
Ładne kompedium tego co pakowali do VW masz tu :
http://www.xcarlink.com/show_info.asp?product_id=365

Super, dzięki.

--
kamil d