Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Data: 2009-11-10 08:18:25
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
Sam chętnie bym ich wsparł, gdyby ich filosemityzm był bardziej
wyrazistszy, gdyby na przykład wyrzucili wszystkich publicystów
oskarżanych o szerzenie antysemityzmu, m.in. J.R.Nowaka, choć nie
jestem katolikiem... Pogłębiająca się z czasem niechęć do Rosji i
dbanie wyłącznie o polskie interesy narodowe drażni ludzi, którzy źle
Polsce życzą, dlatego rozpatrując fenomen Radia Maryja w oderwaniu od
prymitywizmu jego słuchaczy, muszę stwierdzić, że to Radio powinno
mieć jednak swoje miejsce w przestrzeni publicznej...

Wygląda na to, że już wyrosłem ze bezkompromisowego antykatolicyzmu, w
końcu katolicy to ludzie nieporównywalnie mniej niebezpieczni od dajmy
na to islamistów... Niech sobie będą..

***

- Nigdy dotąd nie mieliśmy tak trudnej sytuacji materialnej jak
obecnie - alarmował wczoraj na antenie o. Tadeusz Rydzyk. I wzywał
słuchaczy Radia Maryja z całego świata do comiesięcznych wpłat na
stację.

http://wyborcza.pl/1,75248,7238994,Radio_Maryja_bankrutuje_.html

Data: 2009-11-10 15:04:52
Autor: Antenka
On 10 Lis, 17:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Antenka

Data: 2009-11-11 00:36:03
Autor: MH
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

I za to Cię kocham !!  Aleś Ty Jajcara !!!

MH

Data: 2009-11-11 05:12:45
Autor: cirrus
Użytkownik "Romek Gargamel" <romek@gargamele.pl> napisał w wiadomości news:hdcrpj$e7d$1aioe.org...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3882fc2d-efc3-45ca-b56c-252ed403dc4ea31g2000yqn.googlegroups.com..
Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.
A co on by robił z twoimi trzema parami majtek?
Jeżeli pracowałaś w Polce uczciwie przez 20 lat,
utrzymywałaś męża i trójke dzieci
to chyba więcej nie posiadasz.

Jasne, a te sznury samochodów na ulicach to jeżdżą kosmici.

--
stevep

Data: 2009-11-11 07:55:30
Autor: Roger Perejro
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Po co sekciarzowi druty, antene już ma.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-11 02:25:27
Autor: Antenka
On 11 Lis, 07:55, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Po co sekciarzowi druty, antene już ma.

Przemek

A  co myślałeś ośle, że tobie zrobię prezent?he he  Chyba, że
zainwestuję w bombę i wysadzę to gniazdo antypolonizmu  - to twoje
szambo w którym się nurzasz!

Antenka

Data: 2009-11-11 10:36:41
Autor: Jadrys
Antenka pisze:

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Antenka

Ja chyba też :-) .. Nie dla Rydzyka, ale na utrzymanie tego radia które  podtrzymuje na duchu biednych pokrzywdzonych ludzi.  Pewnie wielu z nich by wpadło w co najmniej depresję gdyby  mieli słuchać tylko  tych oszustów przy korycie którzy mówią że jest dobrze, a tym biedakom  nie wystarcza na chleb. :-(

Data: 2009-11-11 02:08:42
Autor: Antenka
On 11 Lis, 10:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

by wpadło w co najmniej depresję gdyby  mieli słuchać tylko  tych
oszustów przy korycie którzy mówią że jest dobrze, a tym biedakom  nie

Jadrysiu, zrób to będziesz nazwany błogosłowionym między moherkami. A
teraz poważnie- zrób to będziesz miał zasługę u Boga w niebie :-)

Antenka

Data: 2009-11-11 22:15:58
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ależ Antenko, nie zrobię tego dla jakiejś nagrody :-(

Data: 2009-11-11 13:27:41
Autor: Antenka
On 11 Lis, 22:15, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Ależ Antenko, nie zrobię tego dla jakiejś nagrody :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Oj przepraszam, wiem że chciałeś to zrobić zupełnie bezinteresownie
 :-[

Antenka

P.s.Tylko takie czyny się liczą

Data: 2009-11-11 06:03:33
Autor: Marek
Antenka pisze:

> [...]

by wpadło w co najmniej depresję gdyby  mieli słuchać tylko  tych
oszustów przy korycie którzy mówią że jest dobrze, a tym biedakom  nie

Klamiesz , komuchu, jak zwykle...

Data: 2009-11-11 22:15:52
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wcale nie.. i nie komuchu.

Data: 2009-11-11 13:26:54
Autor: pluton
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
... a tym biedakom  nie
wystarcza na chleb. :-(

.... a tu jeszcze trzeba bulic na naciagacza...

Nullification

Data: 2009-11-10 17:21:54
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:

[...]

Oj tam, jak zwykle przesadzasz cytując GW, cwa.

Data: 2009-11-10 17:37:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:68a3b948-767f-4663-a644-6f2365f5dea6k4g2000yqb.googlegroups.com...
Sam chętnie bym ich wsparł, gdyby ich filosemityzm był bardziej
wyrazistszy,

A wspieraj, codziennie żebrają i podają konta w złotówkach i dolarach. Już nawet Żyd Krzemiński się nie kryje, komu dobrą robotę robi to nowe RWE...

boukun

Data: 2009-11-10 17:40:26
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
A wspieraj, codziennie żebrają i podają konta w złotówkach i dolarach.

Mam obawy.. Wpłaciłbym pieniądze, potem znowu usłyszałbym antysemicką wypowiedź
na antenie i miałbym wyrzuty sumienia...

Data: 2009-11-10 17:44:57
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.0000002f.4af9977anewsgate.onet.pl...
A wspieraj, codziennie żebrają i podają konta w złotówkach i dolarach.

Mam obawy.. Wpłaciłbym pieniądze, potem znowu usłyszałbym antysemicką wypowiedź
na antenie i miałbym wyrzuty sumienia...

Gdyby nie było antysemickich wypowiedzi, to na co miałby brać Rydzyk tępych goi, żeby służyli z pokorą i schyloną głową narodowi wybranemu do rządzenia nimi i byli mu posłuszni, jak Bóg Żydów nakazał?

boukun

Data: 2009-11-10 17:49:36
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
Gdyby nie było antysemickich wypowiedzi, to na co miałby brać Rydzyk tępych goi,

U ciebie wszystko stoi do góry nogami, bekon.. Właśnie rzecz w tym, że gdyby
goje nie byli tępi, to nigdy nie daliby się złapać na lep antysemityzmu.. Skoro
się na niego łapią, to znaczy, że wciąż istnieje pole do działalności dla takich
esbeckich folksdojczów jak Bubel czy Kosiewski....

Data: 2009-11-10 18:04:55
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.00000030.4af999a0newsgate.onet.pl...
[...]

Do tego miejsca  myślimy tak samo. Jednak gdyby ci tępi moherowi goje byli o drobinę mądrzejsi, nia wpadaliby we własną pułapkę i odwrócili się od talmudysty Rydzyka i poszli w kierunku uczciwych i mądrych Polaków narodowców jak pan Bubel czy Kosiewski, których bezpodstawnie szkalujesz i wyzywasz poniżej.

boukun

Data: 2009-11-10 18:23:52
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
Do tego miejsca  myślimy tak samo.

Otóż nie myślimy tak samo.. Esbeccy folksdojcze Kosiewski i Bubel również łapią
głupich gojów na antysemityzm, to ich jedyna metoda na zbijanie kapitału
politycznego...

czy Kosiewski, których bezpodstawnie szkalujesz i wyzywasz poniżej.

Doskonale wiesz, że nie bezpodstawnie, daj już spokój... Wszystkich was łączy
niemiecki epizod w życiorysie i słabość do natolińskiej, brunatnej komuny...

Data: 2009-11-10 18:28:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.00000035.4af9a1a8newsgate.onet.pl...
[...]

Masz chaotyczne myśli Tzva. Sam nie wiesz co piszesz... Pierwsze twoje zdanie było zgodne z moim mysleniem, ale już drugie odnosiło się do zupełnie abstrakcyjnych twoich wariacji. Teraz również luuczysz w niewłaściwym kierunku, czepiając się nie wiedząc czemu Bubla  Kosiewskiego, którzy jednak nie mają prawie żadnych słuchaczy, w przeciwnieństwie do talmyudysty z namaszczenia WJC Rydzyka.

boukun

Data: 2009-11-10 18:40:18
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
czepiając się nie wiedząc czemu Bubla  Kosiewskiego, którzy jednak nie mają prawie żadnych słuchaczy, w przeciwnieństwie do talmyudysty z namaszczenia WJC Rydzyka.

Rydzyk nie jest tak fanatycznie antyżydowski i antypolski jak wyżej wymienieni...

Data: 2009-11-10 19:19:37
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.0000003b.4af9a582newsgate.onet.pl...
[...]

No trudno, żeby przeciwko sobie i temu co wyznaje wystepował...Z drugiej strony nie wiem, co uznajesz za fanatycznie antyżydowskie i antypolskie? jeśli obrona przed dominacją żydowską miałaby tym być, to tylko należy dać temu poklask...

Karty na stół mój panie...

boukun

Data: 2009-11-10 19:44:00
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
Karty na stół mój panie...

To fakt, że nie mam nic przeciwko Żydom, wszak wszyscy wiemy na przykładzie
nazizmu i komunizmu do jakich bestialskich i dzikich wynaturzeń prowadzą rządy
gojów w fanatyczny sposób podkreślających swoją gojskość... Żydzi stworzyli
system moralny bez którego ten świat zamieni się w kupę gnoju, a ludzkość bez
nich (jak również za sprawą islamofaszystów i nazikomunistów) cofnie się w
rozwoju o setki lat... Życie i historia nauczyły mnie nie ufać antysemitom...

Data: 2009-11-10 19:53:55
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.00000047.4af9b470newsgate.onet.pl...
[...]

A kto był na czele tamtych totalitarnych i obecnego systemu nie trzeba wcale przypominać... Wasze musi być zawsze na wierzchu...

boukun

Data: 2009-11-10 11:10:35
Autor: Tzva Adonai
On 10 Lis, 19:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A kto był na czele tamtych totalitarnych i obecnego systemu nie trzeba wcale
przypominać...

Barbarzyńscy goje, tacy jak ty czy Kosiewski.. Zauważ, że goj, który
wściekle nienawidzi Żydów upodabnia się z czasem do dzikiego
zwierzęcia.. Ta nienawiść odciska się nawet na jego twarzy... Zawsze
uważałem to za szalenie hańbiące i upokarzające, zupełnie jak
publiczne obnoszenie się z pijaństwem... Taki antysemita pod wieloma
względami przypomina alkoholika śpiącego na przystanku autobusowym..
Za kondycję moralną takiego goja nie może odpowiadać władza, bo
przecież wszyscy mamy wolną wolę... Ci, którzy posłusznie wykonywali
ludobójcze rozkazy Hitlera, w znacznym stopniu się z nimi utożsamiali,
ty przecież też z dziką radością mordowałbyś żydowskich cywili, gdyby
dano ci taką możliwość... Żydzi tę wrodzoną u gojów skłonność do
wyrządzania krzywdy i popełniania złych czynów nazywają 'yetzer
hara'... Niektórzy religijni Żydzi za swój cel życiowy poczytują
pogłębianie tej skłonności, by w ten sposób utwierdzić się w
przekonaniu, że nie-Żydzi to tępe zwierzęta idące za głosem agresji i
ludożerstwa, a Żydzi to naród wybrany stojąc ponad tym barachłem... I
mają rację, bo przecież wszyscy mamy wolną wolę, nikt nie każe nam być
złodziejem, mordercą, pasożytem społecznym czy antysemitą...

Odnośnie Żydów u władzy, radzę ci zapoznać się z dziełami austriacko-
japońskiego hrabiego Coudenhove-Kalergi, twórcy pojęcia Herrenvolk i
ogromnego zwolennika zacieśniania związków pomiędzy narodami
nordyckimi a narodem żydowskim... To właśnie na jego spuściźnie opiera
się idea integracji europejskiej nowoczesny europejski elitarny
nacjonalizm o którym nie przeczytasz w islamskich propagandowych
gniotach, ani w postkomunistycznych, "antysyjonistycznych", brunatnych
broszurkach z certyfikatem Stasi..

Flaga Unii Europejskiej była wzorowana na fladze Unii Paneuropejskiej
założonej przez Coudenhove i wspieranej przez Habsburgów...

Flaga UE: http://www.zsp1jarocin.edu.pl/2009/zsp1/images/images/logoUE.jpg
Flaga PU: http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:International_Paneuro...

***

Instynkty Europejczyków są za słabe, by mogły zastąpić religię
chrześcijańską. Dlatego Żydzi wraz z ich instynktami społecznymi
stanowią tak szczęśliwe wypełnienie tego braku i tak istotny element
kultury, że bez zagrożenia swego życia Europa nie może zeń
zrezygnować". Idąc tą drogą, Coudenhove doszedł do uniwersalizmu
starotestamentowego, ale nie w jego interpretacji chrześcijańskiej,
lecz częściowo w interpretacji postępowej elity nowożytnego żydostwa,
głównie jednak w interpretacji ortodoksyjnej (talmudycznej). Ponieważ
ta ostatnia zacieśniała uniwersalizm do powszechności jedynego Boga i
do powszechności panowania Izraela na ziemi, Coudenhove ulegając jej,
wyznaczył żydostwu specjalną rolę w dziele utrzymania Paneuropy: jej
"Przywódcami mają być Żydzi, ponieważ dobrotliwa Opatrzność obdarzyła
Europę Żydami jako nową rasą szlachecką z łaski Ducha". A więc
rządzącymi mieli być przedstawiciele narodu przez Boga wybranego,
rządzonymi natomiast -- na długą metę -- mieszańcy słowiańsko-
eurazyjsko-negroidalni.

http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_65.html

Data: 2009-11-10 11:12:38
Autor: Tzva Adonai
On 10 Lis, 20:10, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Flaga Unii Europejskiej była wzorowana na fladze Unii Paneuropejskiej
założonej przez Coudenhove i wspieranej przez Habsburgów...

Źle mi się wkleił link do flagi:

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:International_Paneuropean_Union_flag.svg&filetimestamp=20090812013651

Data: 2009-11-10 20:16:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:aa1466b8-9fc9-4dfe-baf1-c01773633063w19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

I znów się miotasz Tzva bez logicznego wytłumaczenia. Dlaczego goj miałby nienawidzić Żydów i za co?

Ten ostatni cytat jest jedynie godny uwagi:

[...]

I na to nie może być przyzwolenia, by jedni rządzili z nadania boga, a drudzy byli wiecznymi niewolnikami...

boukun

Data: 2009-11-10 20:26:16
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
I na to nie może być przyzwolenia, by jedni rządzili z nadania boga, a drudzy byli wiecznymi niewolnikami...

Niewolnikiem jesteś tak czy inaczej, nie ważne czy będzie rządził Żyd, Lepper,
Hitler czy ktokolwiek inny.. To wynika ze stosunku władza-podwładny... Bez Żydów
wszystko na co ciężko pracuję i w co wkładam swoją życiową pasję nie ma
najmniejszego sensu, bo bez nich wszystko to zostanie zniszczone lub przejęte..
Po Izraelu przyjdzie czas na Europę, a ja nie wyobrażam sobie życia w totalnej
niewoli szariatu... Tylko Żydzi za sprawą ich potężnych wpływów, wybitnych
umysłów i niespożytej woli walki dają nam nadzieję na to, że wszystko wróci do
normy... Choćby za sprawą 'etnicznej bomby' nad którą pracują izraelscy
naukowcy, a która pomoże wyeliminować z tego świata znaczną część
arabsko-islamskiej populacji zagrażającej nam wszystkim...

http://www.ihr.org/jhr/v17/v17n6p24_Weber.html

Data: 2009-11-10 20:37:04
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.00000050.4af9be58newsgate.onet.pl...
[...]

Nie jest to prawdą, nioewolnictwo mamy tylko dzięki chęci panowania i dominacji jednego narodu nad drugim... Każdy naród powinien o sobie sam stanowić i uwolnić się tym samym od niewoli.

boukun

Data: 2009-11-10 20:44:30
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
Nie jest to prawdą, nioewolnictwo mamy tylko dzięki chęci panowania i dominacji jednego narodu nad drugim...

Niewolnictwo to panowanie jednego człowieka nad drugim, a nie narodu nad
narodem.. I jako takie wynika z ludzkiej natury.. Ale nawet gdyby to co mówisz
było prawdą, to wolę dominację żydowską od rusko-islamskiej, albo jeszcze jakieś
bardziej azjatyckiej, choćby z tego względu, że wychowałem się na muzyce
komponowanej przez ludzi narodowości żydowskiej, filmach przez nich kręconych,
książkach przez nich pisanych, jak również na bajkach i wierszykach dzięki
którym spokojniej zasypiałem jako dziecko.. Do Żydów mam po prostu więcej
zaufania niż do ajatollahów czy bubli...

Data: 2009-11-10 20:51:56
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.00000054.4af9c29enewsgate.onet.pl...
[...]

Nie mój drogi, niewolnictwo to panowanie jednostki nad narodem, nad społecznością. Rozproszone na przestrzeni dziejów jednostki dążą do spełnienia ich dziejowej misji, zapanowania nad światem, a somo takie dążenie musi pochłaniać ofiary. Zadna dominacja nigdy nie wyjdzie na dobre podporządkiowanym społecznościom i od tego narody muszą się uwolnić, by stały się wolnymi i mogły oddychać pełną piersią...

boukun

Data: 2009-11-10 21:04:26
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
społecznościom i od tego narody muszą się uwolnić, by stały się wolnymi i mogły oddychać pełną piersią...

Jak to sobie wyobrażasz?.. Anarchia?.. Ludzie mogą stać się w pełni wolnymi
likwidując rządy, a to doprowadzi do anarchii.. Na czyich podatkach będziesz
wtedy żerował?...

Data: 2009-11-10 21:08:56
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:1e8e.00000057.4af9c74anewsgate.onet.pl...
[...]

Wrócimy do lasu..., po naszą zwierzynę...
Anarchia ma swoje rządy...

boukun

Data: 2009-11-10 12:20:43
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
Wrócimy do lasu..., po naszą zwierzynę...
Anarchia ma swoje rządy...

Z każdej anarchii musi wyłonić się rząd.. A prawidła historii dowodzą,
że z rewolucji i anarchii wyrastają przeważnie rządy totalitarne...

Data: 2009-11-10 21:45:01
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:d73b80f1-bfd1-420d-8421-92cf2ee6a2d737g2000yqm.googlegroups.com...
Wrócimy do lasu..., po naszą zwierzynę...
Anarchia ma swoje rządy...

Z każdej anarchii musi wyłonić się rząd.. A prawidła historii dowodzą,
że z rewolucji i anarchii wyrastają przeważnie rządy totalitarne...

I kółko się zamyka. Czyli kto rządził, będzie nadal rządził, naród rewolucyjny...i z totalitarnymi korzeniami.

boukun

Data: 2009-11-11 14:48:35
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Tue, 10 Nov 2009 11:10:35 -0800, Tzva Adonai wrote:

[...]

Trakowie nie byli Jafetami nagle? Tracy to Słowianie.
Jafet nie jest lepszym od tych dwóch innych braci przypadkiem?
:)

brat Traków z krwi, Sarmata,
sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-11-10 20:02:33
Autor: matador
boukun pisze:

Już nawet Żyd Krzemiński się nie kryje, komu dobrą robotę robi to nowe RWE...

Nie martwcie się o Radio.
Polacy nie Katarczycy - SWOJE Radio mają i mieć będą.

matador.

Data: 2009-11-10 20:03:37
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdcduh$2b4$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

Już nawet Żyd Krzemiński się nie kryje, komu dobrą robotę robi to nowe RWE...

Nie martwcie się o Radio.
Polacy nie Katarczycy - SWOJE Radio mają i mieć będą.

matador.

Tzn. które?
 RWE, Głos Ameryki czy ich następce?

boukun

Data: 2009-11-10 20:10:42
Autor: matador
boukun pisze:

RWE, Głos Ameryki czy ich następce?

To,które jest godne zaufania.
Zapomniałeś co oznacza słowo ZAUFANIE?
Wcale się nie dziwię. Bez wiary nie ma zaufania.

matador.

Data: 2009-11-10 20:12:35
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdcdu8$pl7$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

RWE, Głos Ameryki czy ich następce?

To,które jest godne zaufania.
Zapomniałeś co oznacza słowo ZAUFANIE?
Wcale się nie dziwię. Bez wiary nie ma zaufania.

matador.

Zarówno wiara, jak i zaufanie są zgubne..., a tym bardziej za własne pieniądze i na własne nieszczęście.

boukun

Data: 2009-11-10 20:15:28
Autor: matador
boukun pisze:

Zarówno wiara, jak i zaufanie są zgubne..., a tym bardziej za własne pieniądze i na własne nieszczęście.

Płacisz abonament?

matador.

Data: 2009-11-10 20:20:01
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdce76$pl7$3atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

Zarówno wiara, jak i zaufanie są zgubne..., a tym bardziej za własne pieniądze i na własne nieszczęście.

Płacisz abonament?

matador.

Nie! Co chciałeś powiedzieć?

boukun

Data: 2009-11-10 20:24:26
Autor: matador
Radio Maryja na krawędzi bankructwa.. .
boukun pisze:

Płacisz abonament?

matador.

Nie! Co chciałeś powiedzieć?

Toś jest złodziej.

matador.

Data: 2009-11-10 20:26:41
Autor: u2
Radio Maryja na krawędzi bankructwa.. .
matador pisze:
boukun pisze:

Płacisz abonament?

matador.

Nie! Co chciałeś powiedzieć?

Toś jest złodziej.

Niekoniecznie, od nowego roku Donek wprowadza nowe przepisy. Dzięki temu
cudowi finansowemu Donka TV zostanie bankrutem. Dodaj do tego
zahamowanie cyfryzacji polskiej TV przez krwawego Donka to może
zobaczysz cały obraz nędzy i rozpaczy.

Data: 2009-11-10 20:40:58
Autor: boukun
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdcf7i$3jj$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

Płacisz abonament?

matador.

Nie! Co chciałeś powiedzieć?

Toś jest złodziej.

matador.

Niby czego? Czy ja sobie życzę, żeby mi ktoś wciskał na siłę niechciane programy? Złodziejami są ci, co wyłudzają od ludzi pieniądze za niechciany towar... Jak to się ma do tej mojej wcześniejszej wypowiedzi, że zarówno wiara, jak i zaufanie są zgubne..., a tym bardziej za własne pieniądze i
na własne nieszczęście?

boukun

boukun

Data: 2009-11-10 20:53:02
Autor: matador
boukun pisze:

[...]

Łamiesz prawo.
Jak nie chcesz "towaru" - to nie dotykaj.
Nie płacisz podatków - nie jedź po publicznych drogach... itd.
NIE KRADNIJ.

matador.

Data: 2009-11-10 21:06:38
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdcgt7$4ie$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Na temat prawa, to ze mną nie gadaj, bezrobotny, bez prawa do zasiłku nie jest zobowiązany cokolwiek niechcianego opłacać... Wiesz co to takiego umowa generacji? Wiesz co to takiego społeczne ubezpieczenie i kolektywna gospodarka? Dziś jeden nie płaci podatków, jutro drugi, raz jeden dłużej, innym razem drugi nie dożyje emerytury i tak się kręci system zbiorowy. Dlaczego, jak ktoś nie płaci "dzisiaj" podatków, miałby nie jeździć po publicznych drogach? Publiczne, toż to nie są prywatne? Nie mamy państwa w państwie.

Jak ty ładnie zjechałeś na inny temat...

boukun

Data: 2009-11-10 23:49:24
Autor: pluton
[...]

A kasa ze zrodel geotermalnych ? Przeciez to mial byc kokosowy interes.

Znow nas ojciec naciagacz oszukal ?

Nullification

Radio Maryja na krawędzi bankructwa...