Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Data: 2009-11-10 15:04:52
Autor: Antenka
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
On 10 Lis, 17:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Sam chętnie bym ich wsparł, gdyby ich filosemityzm był bardziej
wyrazistszy, gdyby na przykład wyrzucili wszystkich publicystów
oskarżanych o szerzenie antysemityzmu, m.in. J.R.Nowaka, choć nie
jestem katolikiem... Pogłębiająca się z czasem niechęć do Rosji i
dbanie wyłącznie o polskie interesy narodowe drażni ludzi, którzy źle
Polsce życzą, dlatego rozpatrując fenomen Radia Maryja w oderwaniu od
prymitywizmu jego słuchaczy, muszę stwierdzić, że to Radio powinno
mieć jednak swoje miejsce w przestrzeni publicznej...

Wygląda na to, że już wyrosłem ze bezkompromisowego antykatolicyzmu, w
końcu katolicy to ludzie nieporównywalnie mniej niebezpieczni od dajmy
na to islamistów... Niech sobie będą..

***

- Nigdy dotąd nie mieliśmy tak trudnej sytuacji materialnej jak
obecnie - alarmował wczoraj na antenie o. Tadeusz Rydzyk. I wzywał
słuchaczy Radia Maryja z całego świata do comiesięcznych wpłat na
stację.

http://wyborcza.pl/1,75248,7238994,Radio_Maryja_bankrutuje_.html

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Antenka

Data: 2009-11-11 00:36:03
Autor: MH
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

I za to Cię kocham !!  Aleś Ty Jajcara !!!

MH

Data: 2009-11-11 05:12:45
Autor: cirrus
Użytkownik "Romek Gargamel" <romek@gargamele.pl> napisał w wiadomości news:hdcrpj$e7d$1aioe.org...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3882fc2d-efc3-45ca-b56c-252ed403dc4ea31g2000yqn.googlegroups.com..
Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.
A co on by robił z twoimi trzema parami majtek?
Jeżeli pracowałaś w Polce uczciwie przez 20 lat,
utrzymywałaś męża i trójke dzieci
to chyba więcej nie posiadasz.

Jasne, a te sznury samochodów na ulicach to jeżdżą kosmici.

--
stevep

Data: 2009-11-11 07:55:30
Autor: Roger Perejro
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Po co sekciarzowi druty, antene już ma.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-11 02:25:27
Autor: Antenka
On 11 Lis, 07:55, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Po co sekciarzowi druty, antene już ma.

Przemek

A  co myślałeś ośle, że tobie zrobię prezent?he he  Chyba, że
zainwestuję w bombę i wysadzę to gniazdo antypolonizmu  - to twoje
szambo w którym się nurzasz!

Antenka

Data: 2009-11-11 10:36:41
Autor: Jadrys
Antenka pisze:

Muszę zrobić testament - wszystko zapiszę łojcu dyrektorowi.

Antenka

Ja chyba też :-) .. Nie dla Rydzyka, ale na utrzymanie tego radia które  podtrzymuje na duchu biednych pokrzywdzonych ludzi.  Pewnie wielu z nich by wpadło w co najmniej depresję gdyby  mieli słuchać tylko  tych oszustów przy korycie którzy mówią że jest dobrze, a tym biedakom  nie wystarcza na chleb. :-(

Data: 2009-11-11 02:08:42
Autor: Antenka
On 11 Lis, 10:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

by wpadło w co najmniej depresję gdyby  mieli słuchać tylko  tych
oszustów przy korycie którzy mówią że jest dobrze, a tym biedakom  nie

Jadrysiu, zrób to będziesz nazwany błogosłowionym między moherkami. A
teraz poważnie- zrób to będziesz miał zasługę u Boga w niebie :-)

Antenka

Data: 2009-11-11 22:15:58
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ależ Antenko, nie zrobię tego dla jakiejś nagrody :-(

Data: 2009-11-11 13:27:41
Autor: Antenka
On 11 Lis, 22:15, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Ależ Antenko, nie zrobię tego dla jakiejś nagrody :-(

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Oj przepraszam, wiem że chciałeś to zrobić zupełnie bezinteresownie
 :-[

Antenka

P.s.Tylko takie czyny się liczą

Data: 2009-11-11 06:03:33
Autor: Marek
Antenka pisze:

> [...]

by wpadło w co najmniej depresję gdyby  mieli słuchać tylko  tych
oszustów przy korycie którzy mówią że jest dobrze, a tym biedakom  nie

Klamiesz , komuchu, jak zwykle...

Data: 2009-11-11 22:15:52
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wcale nie.. i nie komuchu.

Data: 2009-11-11 13:26:54
Autor: pluton
Radio Maryja na krawędzi bankructwa...
... a tym biedakom  nie
wystarcza na chleb. :-(

.... a tu jeszcze trzeba bulic na naciagacza...

Nullification

Radio Maryja na krawędzi bankructwa...