Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.

Data: 2010-01-25 14:39:19
Autor: Artur Borubar
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
Wchodzenie w kobietę czy "onanizm małżeński"? Co jest lepsze - i co najważniejsze - co nie jest grzechem? Odpowiedź na takie pytania mogli usłyszeć słuchacze Radia Maryja w bodaj najpikantniejszej audycji wszechczasów na antenie toruńskiej rozgłośni. Odbiorcy mogli usłyszeć w niej słowa, jakich raczej nie używają na codzień twórcy toruńskiej rozgłośni: wytrysk, pieszczoty itp.

Program rozpoczął się przed godziną 22, czyli bynajmniej nie w pasmie zarezerwowanym tylko dla dorosłych, a ekspertem, poza gospodarzem programu panem Leszkiem, był m.in. ksiądz Piotr Wencel, diecezjalny duszpasterz rodzin diecezji bydgoskiej.

Choć w języku, jakim posługiwali się uczestnicy audycji, nie było za dużo emocji, z pewnością niejednemu moherowemu beretowi przed radioodbiornikiem skoczyło tego wieczoru ciśnienie.

A co z odpowiedzią na nasze pytanie?
- Jeżeli będziemy poszukiwali zaspokojenia seksualnego poza złożeniem nasienia w drogach rodnych kobiety, to jest to ewidentnie czyn niemoralny, jest to grzech - oznajmił kategorycznie pan Leszek.

A wszystko przez pana Stasia z parafii św. Jana Chrzciciela w Kazimierzu, który zadzwonił do Radia Maryja, gdy już wybiła godzina 23. Sprowokował go tytuł programu, "Antykoncepcja najkrótszą drogą do rozwodu", więc sięgnął po słuchawkę, by pospieszyć z praktyczną radą: Co zrobić, jeśli chce się uprawiać seks bez ryzyka zajścia w ciążę, ale  nie chce się używać antykoncepcji (bo to grzech).

Dialog wyglądał tak:

Pan Stasiu: - Chciałbym się wypowiedzieć o tym, że można być razem bez stosunku, bez wchodzenia w kobietę. Można się kochać tak oblubieńczo, tak tylko dotykowo.

Gospodarz programu, pan Leszek (smutnym głosem): - Bywają takie sytuacje, takie konieczności życiowe.

Pan Stanisław (wyjaśnia): - To też jest z płodnością, tylko myślę, że trzeba oczekiwać na dziecko w przyszłości.

Ksiądz Piotr: - Ale oczywiście chodzi o akty małżeńskie, tak?

Pan Leszek: - Chodzi o życie małżeńskie, tak? Że państwo nie podejmują w ogóle życia na płaszczyźnie seksualnej? O to chodzi?

Pan Stanisław:- Na płaszczyźnie seksualnej tak, tylko tak bez wchodzenia w kobietę.

Gość: - Rozumiem, ale chodzi o sakrament małżeństwa, tak?

Pan Stasiu: - Tak tak.

Ksiądz Piotr: - Oczywiście, że jest rzeczywistość przytulenia, dotyku. Mamy oczywiście świadomość taką niewłaściwą jakąś, to jest onanizm małżeński ...

Pan Leszek (powtarza, żeby wszyscy zrozumieli) : - Onanizm małżeński dokładnie, tak?

Ksiądz Piotr: - Tak... (...) w sensie świadomego wyboru, byłby grzechem ciężkim. Jako stała postawa byłaby to niewłaściwa droga. Natomiast to wzajemne towarzyszenie sobie, przytulanie się, jest konieczne.
(RM wtorek 19.01.10 godz. 23.07)

Sprawa "bycia razem" "bez wchodzenia w kobietę" nie dawała spokoju prowadzącemu, więc wrócił do niej dwadzieścia minut później, na zakończenie programu:

Pan Leszek: - Jeżeli była mowa w telefonie, że można się kochać "bez wchodzenia w kobietę", rozumiemy, że w swojej bliskości małżeńskiej, w łożu małżeńskim dochodzi do pieszczot. I jeżeli pojawi się wytrysk jakiś, powiedzmy poza drogami rodnymi, nie intencjonalnie, to jest jakieś zdarzenie, które, no, zdarzyło się nam. Natomiast jeżeli będziemy poszukiwali zaspokojenia seksualnego poza złożeniem nasienia w drogach rodnych kobiety, to jest to ewidentnie czyn niemoralny, jest to grzech. Bo jeżeli chcemy się doprowadzić do tego stanu - mówię o mężu - żeby właśnie doszło do wytrysku, to tylko i wyłącznie w drogach rodnych.

Ksiądz Piotr: - Tak samo jeśli chodzi o celowe zaspokojenie kobiety, również oczywiście. Jeżeli to jest celowe, świadome ze współżycia seksualnego, no to może grozić sytuacją grzechu ciężkiego, jeśli to jest świadome, w pełni dobrowolne. Natomiast wiadomo, że czasami może być w małżeństwie tak, że samo dotknięcie się wzajemne już jest jakąś radością, bo jest wytęsknione, bo jest wymarzone ...

Pan Leszek (puentuje): - Tego musimy się nauczyć, żeby po prostu nie pobudzać się zbytnio w sytuacjach, kiedy nie możemy do tego pełnego współżycia doprowadzić.
(RM środa 20.01.10 godz. 23.31)

By nie dostarczać wam nadmiaru wrażeń, kolejny fragment audycji zaserwuję wkrótce. Będzie o tym jak można pościć, nie tylko przy stole.

poniedziałek, 25 stycznia 2010, glosrydzyka

http://glosrydzyka.blox.pl/2010/01/Radio-Maryja-o-seksie-kiedy-wytrysk-jest-grzechem.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-25 14:43:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

Cierpisz chuju na religijna manie przesladowcza, to spierdalaj do
psychuszki!

AR

Data: 2010-01-25 07:33:55
Autor: J-23
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
On 25 Sty, 14:43, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hjk6u8$rju$1news.onet.pl...

> [...]

> rekordzistami byli dwaj zastępcy Mariusza Kamińskiego, w ciągu trzech lat
> jeden z nich dostał 63 100 zł premii, a drugi 64 100 zł.

Czy jak ksiadz odbywa stosunek analny z ministrantem, ale bez
wytrysku, to jest to grzech?
Czy w sytuacji kiedy rzeczony ksiadz ma wytrysk, ale bez udzialu
ministranta, to jest to grzeszny wytrysk?
Ksiadz Piotr odpowiada: z ksiedzem nie ma grzechu!
Dodam od siebie, ze z lekarzem zdrowo.

J-23 itede...

Data: 2010-01-25 18:29:33
Autor: cyc
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:16d13$4b5d9ff8$54702a04$27199news.chello.at...

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

Cierpisz chuju na religijna manie przesladowcza, to spierdalaj do
psychuszki!

AR

"Psychuszka" przydalaby sie prowadzacym ta iscie "intelektualna " rozmowe ! ..

cyc

Data: 2010-01-25 18:56:17
Autor: Artur Borubar
[...]

Nie drzyj mordy moherowy gnoju jak siedzisz w filtrze.

Przemek

Data: 2010-01-25 19:47:04
Autor: u2
W dniu 2010-01-25 18:56, Artur Borubar pisze:
[...]

Obydwaj jesteście sobie godni :)

Data: 2010-01-26 20:46:34
Autor: .heÂŽsk.
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
On Mon, 25 Jan 2010 18:56:17 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

Nie drzyj mordy moherowy gnoju jak siedzisz w filtrze.

 brawo! brawo brawo! coz za kultura slowa !
 --

 HeSk

Data: 2010-01-25 14:58:21
Autor: # heÂŽsk #
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
On Mon, 25 Jan 2010 14:39:19 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Wchodzenie w kobietę czy "onanizm małżeński"?

 [litosciwie wyciete]

 twoja fascynacja rydzykiem jest bliska fiksacji rozzwojowej.
 najwyrazniej dorastales w rodzinie autorytarnej gdzie indyferencja
 byla tak silna, ze introcepcja w twoim przypadku byla niemozliwa.
 stad zapewne wystepuje u ciebie psychastenia powodujaca retardacje.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-25 15:16:12
Autor: Neko
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
Użytkownik "# he®sk #" <joke€bigbrednie@interia.pl> napisał

-- --

Indyferencja?
Introcepsja?
Retardacja ?

Data: 2010-01-25 15:49:10
Autor: cytryna
> [...]

 > byla tak silna, ze introcepcja w twoim przypadku byla niemozliwa.
 > stad zapewne wystepuje u ciebie psychastenia powodujaca retardacje.

Te zjawiska występuja wówczas, kiedy "zapracowanym POwcom" spływa po ryjach
krew i sperma. Tak to zgrabnie ujął tytan intelektu PO niejaki Palikot-gnój.

Data: 2010-01-25 16:59:28
Autor: .heÂŽsk.
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
On Mon, 25 Jan 2010 15:16:12 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

 > byla tak silna, ze introcepcja w twoim przypadku byla niemozliwa.
 > stad zapewne wystepuje u ciebie psychastenia powodujaca retardacje.

 google twoim przyjaciekem jest, jedrusiu ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-01-25 19:36:59
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Na czym jak na czym ale na "składaniu nasienia" czarna stonka zna się.

Data: 2010-01-25 21:11:57
Autor: Artur Borubar
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Na czym jak na czym ale na "składaniu nasienia" czarna stonka zna się.

W chłopięcych odbytach zresztą.

Przemek

Data: 2010-01-26 20:46:34
Autor: .heÂŽsk.
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
On Mon, 25 Jan 2010 21:11:57 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

U?ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa?
> Na czym jak na czym ale na "sk?adaniu nasienia" czarna stonka zna si?.
W ch?opi?cych odbytach zresztÂą.

 opowiedz o swich doswiadczeniach w tym temacie, opowiedz.

--

 HeSk

Data: 2010-01-26 20:46:34
Autor: .heÂŽsk.
Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.
On Mon, 25 Jan 2010 19:36:59 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Na czym jak na czym ale na "składaniu nasienia" czarna stonka zna się.

 ty jestes najlepszym tego przykladem...

--

 HeSk

Radio Maryja o seksie: kiedy wytrysk jest grzechem.