Radio Maryja sponsoruje wycieczki do Izraela!....

Data: 2009-05-25 11:02:28
Autor: Tzva Adonai
Radio Maryja sponsoruje wycieczki do Izraela!....
Od dziś ojciec Tadeusz jest pod moją ochroną, każdy, kto odważy się go
skrytykować, będzie miał ze mną do czynienia...

***

Kochana Redakcjo "Naszego Dziennika"

Z całego serca dziękuję za radość płynącą z mojego uczestnictwa w ośmiodniowej
pielgrzymce samolotowo-autokarowej do Izraela w dniach od 25 kwietnia do 2
maja bieżącego roku. Była to wylosowana przeze mnie nagroda "Naszego
Dziennika" za poprawne rozwiązanie "Krzyżówki z Przysłowiem" w lutym bieżącego
roku (wymagane kupony wysyłałam zresztą już od dłuższego czasu).

Nigdy nie mogłabym samodzielnie pozwolić sobie na taki wydatek i wysiłek
fizyczny. Te dni uważam za najpiękniejsze w życiu, jedyne i niepowtarzalne. To
było jak sen: Betlejem, Nazaret, Ain Karem, rzeka Jordan, odnowienie
przyrzeczeń chrztu świętego, Grota i bazylika Zwiastowania, bazylika Bożego
Grobu i Kalwarii, Ogród Oliwny, bazylika Agonii, Jerozolima. Droga Krzyżowa,
sanktuarium Przemienienia, Góra Ośmiu Błogosławieństw... Przy tym wspaniała atmosfera pielgrzymki: cisza, modlitwa, skupienie, wzajemna
życzliwość, dobre warunki, sprężysta organizacja, porządek. Otwarte serca
kapłanów i opiekunów, troska o zdrowie i wygodę uczestników.
Z serca dziękuję i modlę się za "Nasz Dziennik", Wasze pismo przynoszące
czytelnikom tak bardzo potrzebną wiedzę i prawdę. Codziennie modlę się za Izrael - ludzką kolebkę Zbawiciela świata.

Bóg zapłać!
Teresa Stolarek, Częstochowa

http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=cz&dat=20090523&id=main

--

Radio Maryja sponsoruje wycieczki do Izraela!....