Radio Maryja zaplaci !

Data: 2009-11-10 17:52:21
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !
Radio Maryja zaplaci Niesiolowksiemu 10 tys. zl zadoscuczynienia za rozpowszechniane przez sibie klamstwa . Mysle , ze to precedensowy wyrok , ktory  sprowokuje lawine oskarzen pod adresem RM. . Ludzie i sady moze w koncu zauwaza , ze to zadna swietosc i ze nalezy postepowac i z radiem i z ludzmi nim krecocymi tak jak z kazdym kto popelni przestepstwo . Mysle , ze juz skonczyly sie czasy , kiedy to moherowa armia mogla zademolowac wymiar sprawiedliwosci i uniemozliwic przesluchiwanie Rydzyka , skazanie go i wyegzekwowanie wyroku , ze nie powtorzy sie juz sytuacja , ze  przestepstwo za ktora kazden inny spedzilby w kryminale conajmniej 2 lata , zostanie ogloszone przez spolegliwy wobec Rydzyka sad , jako  "czyn o niskiej szkodliwosci spolecznej " i to zaocznie bo ten zlekcewazyl wezwania do sadu i nawet sie  w nim nie pokazal .
Ten czas sie juz skonczyl . Nareszcie .

cyc

Data: 2009-11-10 17:53:43
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hdc5o8$hk2$1news.onet.pl...
[...]

W uzupelnieniu .
Teraz tylko czekac jak znajdzie sie odwazny prokurator i zajmie sie pieniedzmi stoczni gdanskiej bo sprawa jeszcze sie nie przedawnila .

cyc

Data: 2009-11-10 17:55:59
Autor: Piotr
Radio Maryja zaplaci !
Dnia Tue, 10 Nov 2009 17:52:21 +0100, cyc napisał(a):

Radio Maryja zaplaci Niesiolowksiemu 10 tys. zl zadoscuczynienia za rozpowszechniane przez sibie klamstwa . Mysle , ze to precedensowy wyrok , ktory  sprowokuje lawine oskarzen pod adresem RM.

To temu co zakapował narzeczoną? No to faktycznie musisz mieć radość,
cycu... Twoje czerwone serduszku puka w rytmie cza-cza...
Piotr

Data: 2009-11-10 18:21:07
Autor: MH
Radio Maryja zaplaci !
> [...]

To temu co zakapował narzeczoną? No to faktycznie musisz mieć radość,
cycu... Twoje czerwone serduszku puka w rytmie cza-cza...

Boukun najwyraźniej ma rację. Nie rozumiesz słowa pisanego. Więc tłumaczę :
w tym przepadku problem kłamstwa nie dotyczył tego co zakapował narzeczoną ,
lecz doktora Rydzyka.

MH

Data: 2009-11-10 18:27:43
Autor: Piotr
Radio Maryja zaplaci !
Dnia Tue, 10 Nov 2009 18:21:07 +0100, MH napisał(a):

[...]

Naprawdę? Ja nie rozumiem? A w którym to miejscu ja rozstrzygałem kto
kłamał?
Piotr

Data: 2009-11-10 18:15:18
Autor: abc
Radio Maryja zaplaci !
Niezawisły sąd może wydać dowolnie bzdurny wyrok powołując się na kpc
art. 233 § 1. Sąd ocenia wiarygodność i moc dowodów według własnego
przekonania.

Data: 2009-11-10 18:23:43
Autor: boukun
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdc7nb$rmi$1nemesis.news.neostrada.pl...
Niezawisły sąd może wydać dowolnie bzdurny wyrok powołując się na kpc
art. 233 § 1. Sąd ocenia wiarygodność i moc dowodów według własnego
przekonania.

W Niemczech to na przykład Wir behalten uns das Recht vor, nach eigenem Ermessen zu handeln...

boukun

Data: 2009-11-10 18:40:07
Autor: abc
Radio Maryja zaplaci !
[...]

U nas sąd, powołując się na art. 233 §  może orzec, że nie daje wiary
dowodom tylko jakimś bzdurom, i jeśli sąd apelacyjny to klepnie, to wyrok
się uprawomocni choć jest bzdurny, bo podstawą skargi kasacyjnej nie może
być art. 233 kpc.

Data: 2009-11-10 18:45:50
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdc8m9$df1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Rozumiem , ze wlasnie ten cytowany przez Ciebie artykul pozwala Rydzykowi chodzic na wolnosci ? bo pare umorzonych wobec niego spraw mialo miejsce .

cyc

cyc

Data: 2009-11-11 07:38:31
Autor: abc
Radio Maryja zaplaci !
[...]

W sądzie?  A nie w prokuraturze, która nie widziała podstaw do postawienia
zarzutów?

Data: 2009-11-11 10:29:36
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hddmpc$mbn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sad uznal wine Rydzyka za przekret , ktory kazdego innego zaprowadzilby do kryminalu na conajmniej 2 lata . Niestety w koltunskim panstwie w ktorym najwyzsze wladze jedza z reki klerowi w tym Rydzykowi , sad  uznajac jego wine , uznal rownoczesnie , ze czyn jego mial znikome skutki spoleczne i sprawe umorzyl .
Tak umarza sie sraw zlodzieja , ktory na ulicy wyrwie staruszce torebke w ktorej bylo nie wiecej niz 200zl  a nie takiego ktory nakradl setki milionow ..

cyc

Data: 2009-11-11 10:48:10
Autor: abc
Radio Maryja zaplaci !
Sad uznal wine Rydzyka za przekret

Jaki sąd, gdzie, kiedy i za jaki przekręt?

W odniesieniu do zakonnika, który ukończył wyższe studia teologiczne używa
się określenia 'ojciec'. Określenie 'brat' oznacza zakonnika bez ukończonych
wyższych studiów teologicznych.

Taka jest norma językowa, zresztą nie tylko w języku polskim.  Kto się do
niej nie stosuje, ten jest nieuk i cham.

Data: 2009-11-11 13:24:35
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hde1dg$f26$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez nie bede Ci prezentowal wszystkih przekretow Rydzyka . Ma ich sporo na swoim  koncie i tylko moherowy koltun ich ne widzi i nie uznaje za przekret . Jest beificjentem najwiekszego w histotii powojennej Polski przekretu a mowie o zawlaszczonych pieniadzach zieranych na stocznie . Jesli on a  za nim jego stado owiec sadzi , ze Polska o tym zapomni to sie myli . Ten przekret wejdzie do kanonow kryminalistyki nie tylko dla kwoty jaka zostala sprzeniewierzona ale rowniez dla niespotykanej dotad umiejetnosci winnego wykrecenia sie od sprawiedliwosci , ktora dopadnie go jednak jesli nie w tym , to napewno w przyszlym zyciu .
Pozatym ja mam ojca jednego i zaden Rydzyk nie bedzie nim obwolywany , zatem chamstwem jest nie to , ze tak ktos go nie nazywa , tylko to , ze tak kaze sie do siebie zwracac . To jedna z wielu forma zawlaszcania i prania umyslow jako , ze pojecie "ojca " z natury rzeczy wymusza szacunek . Ot zwykla socjotechniczna manipulacja i ja w niej napewno uczestniczyc nie bede .

cyc

Data: 2009-11-11 14:34:46
Autor: abc
Radio Maryja zaplaci !
Sad uznal wine Rydzyka za przekret

Jaki sąd, gdzie, kiedy i za jaki przekręt?

Przeciez nie bede Ci prezentowal wszystkih przekretow Rydzyka .

Nie interesują mnie rzekome "przykręty Rydzyka".
Napisz tylko jaki sąd, gdzie, kiedy i za jaki przekręt uznał winę ojca
Rydzyka.

Data: 2009-11-10 18:25:42
Autor: Roger Perejro
Radio Maryja zaplaci !

[...]

Te 10 tyś. to pikuś, powinni dostac 30 razy tyle, bo sekciarskie radio łgało wiedząc, że marszałek Niesiołowski ma już trzy wygrane procesy w podobnych sprawach. Jaki sekciarz, takie radio!

Przemek

 -- "Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-10 19:18:54
Autor: matador
Radio Maryja zaplaci !
cyc pisze:
[...]

Widzę Cyc'u, że stajesz po stronie uciśnionych.
Zapewne będzie to Ci zapisane w annałach.

matador.

Data: 2009-11-11 10:33:19
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdcbcm$ep$1nemesis.news.neostrada.pl...
cyc pisze:
[...]

Stje glownie po strinie prawa , ktore musi , powtazram , musi byc jednakowe dla wszystkich !.
Czas swietych krow mialy minac i tylko od nas zalezy , czy do tego dojdzie , czy stare swiete krowy nie zostana zastapione nowymi .
Nierozumiem , ze ludzi nie drazni to , co bylo zmora czasow tzw. komunizmu , czyli bezprawia dla politycznej kasty , dzisiaj zastapionej inna .

cyc

Data: 2009-11-11 10:37:10
Autor: matador
Radio Maryja zaplaci !
cyc pisze:

Stje glownie po strinie prawa , ktore musi , powtazram , musi byc jednakowe dla wszystkich !.

Dla Wolańskiej też ?

matador.

Data: 2009-11-11 10:45:36
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hde16d$qev$1nemesis.news.neostrada.pl...
cyc pisze:

Stje glownie po strinie prawa , ktore musi , powtazram , musi byc jednakowe dla wszystkich !.

Dla Wolańskiej też ?

matador.

Oczywiscie !. Gdybys uwazniej czytal , to wtedy , kiedy sprawa jej ekstradycji byla jeszcze aktualna i na grupie walkowana , bylem jednym z tych , ktorzy dosc jasno w tej materii sie wypowiadali .

cyc

Data: 2009-11-11 10:50:01
Autor: matador
Radio Maryja zaplaci !
cyc pisze:

Oczywiscie !. Gdybys uwazniej czytal , to wtedy , kiedy sprawa jej ekstradycji byla jeszcze aktualna i na grupie walkowana , bylem jednym z tych , ktorzy dosc jasno w tej materii sie wypowiadali .

No to może po kolei. Najpierw zbrodniarzy (np. Kiszczaka, zabójców stoczniowców, ks. Popiełuszki itd.), potem resztę.
Przecież sprawiedliwość nie może czekać ?

matador.

Data: 2009-11-11 13:17:11
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hde1ev$eqe$1atlantis.news.neostrada.pl...
cyc pisze:

[...]

Dalje nie rozumiem tak stawianej sprawy jakbym kiedykolwiek uwazal , ze zbrodniarze komunistyczni nie powinni podlegac osadzeniu . Jesli mam jakiekolwiek watpliwosci to tylko co do zakresu ich scigania i wyrokowaniu " po uwazaniu " a nie wdlg europejskich , cywilizowanych standartow , ktore mowia o tym , ze najpierw nalezy wine udowodnic .
Ale to jest wlasnie wlasciwe podejscie do prawa .

cyc

Data: 2009-11-11 13:26:49
Autor: matador
Radio Maryja zaplaci !
cyc pisze:

... wdlg europejskich , cywilizowanych standartow , ktore mowia o tym , ze najpierw nalezy wine udowodnic .
Ale to jest wlasnie wlasciwe podejscie do prawa .

Właśnie, czy "winę" O. Rydzyka udowodniono,
czy tylko jak zwykle pisze się o tym pod potrzeby "określonych kół" ?

matador.

Data: 2009-11-11 13:55:55
Autor: cyc
Radio Maryja zaplaci !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdeb4g$1n1$1nemesis.news.neostrada.pl...
cyc pisze:

[...]

Wina Rydzyka jest wielotorowa . NIe bede wymienial wszystkich jego zderzen z prawem, wymienie wiec tylko te ktore pamietam  a nalezy dodac , ze pamietliwy nie jestem .
Wyludzenie niebotycznego majatku na ratowanie stoczni , wyludzania swiadectw udzialowych , przemycanie przez granice waluty i towarow bez odpowiednich zezwolen i cel , korzystanie z czestotliwosci jaka zawlaszczyl bez zezwolen odpowiednich wladz , niewywiazywanie sie z nalozonych na niego moca prawa obowiazkow a mam na mysli sprawozdania finasowe oraz te do obecnego " radiokomitetu ", czy jak im tam , lekcewazenie wymiaru sprawiedliwosci poprzez niestawiennictwo na rozprawy sadowe oraz na przesluchania do prokuratury , co saom w sobie jest czynem karalnym , namawianie swoich wiernych do organizowania pikiet pod domami tych prokuratorow , ktorzy odwazyli sie wszczac postepowanie przeciwko Rydzykowi ( " mordy kwasem oblejemy " , publiczne obrazanie glowy panstwa i jego malzonki , lamanie ustawy medialnej i mimo zakazu puszcza w swoich mediach reklamy ,  szerzenie nienawisci i antysemityzmu , manipulowanie ludzmi wykorzystujac ich ograniczone mozliwosci intelektualne itd.
Pewnie jest wiele innych win Rydzyka , ktore jednak ja , jako czlowiek spolegliwy nie pamietam , sadze jednak , ze  ktos dopisze ciag dalszy .
Mysle , ze tylko to co wyzej tez wystarczy .

Data: 2009-11-11 02:00:35
Autor: awe
Radio Maryja zaplaci !
Ty jestes chory, powinienes sie leczyc na glowe
awe

Radio Maryja zaplaci !