Radio Maryja zaplaci !

Data: 2009-11-10 17:55:59
Autor: Piotr
Radio Maryja zaplaci !
Dnia Tue, 10 Nov 2009 17:52:21 +0100, cyc napisał(a):

Radio Maryja zaplaci Niesiolowksiemu 10 tys. zl zadoscuczynienia za rozpowszechniane przez sibie klamstwa . Mysle , ze to precedensowy wyrok , ktory  sprowokuje lawine oskarzen pod adresem RM.

To temu co zakapował narzeczoną? No to faktycznie musisz mieć radość,
cycu... Twoje czerwone serduszku puka w rytmie cza-cza...
Piotr

Data: 2009-11-10 18:21:07
Autor: MH
Radio Maryja zaplaci !
> [...]

To temu co zakapował narzeczoną? No to faktycznie musisz mieć radość,
cycu... Twoje czerwone serduszku puka w rytmie cza-cza...

Boukun najwyraźniej ma rację. Nie rozumiesz słowa pisanego. Więc tłumaczę :
w tym przepadku problem kłamstwa nie dotyczył tego co zakapował narzeczoną ,
lecz doktora Rydzyka.

MH

Data: 2009-11-10 18:27:43
Autor: Piotr
Radio Maryja zaplaci !
Dnia Tue, 10 Nov 2009 18:21:07 +0100, MH napisał(a):

[...]

Naprawdę? Ja nie rozumiem? A w którym to miejscu ja rozstrzygałem kto
kłamał?
Piotr

Radio Maryja zaplaci !