Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:

Data: 2009-06-27 12:52:03
Autor:
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:
Takze w Radio Buffalo mozna bylo uslyszec na temat Michaela Jacksona wiele krytycznych glosow. A tak na smierc Jacksona zareagowal maz kuzynki mojej zony , rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

AK

Data: 2009-06-27 17:49:02
Autor: Tadek z Torunia
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:
Użytkownik <pinoy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

 A tak na smierc Jacksona zareagowal maz kuzynki mojej
zony , rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

Z tego co piszą, to został uwolniony od zarzutu molestowania dzieci.

P.S.

Wstydzisz się swojego nicka?

Przemek
--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej

Data: 2009-06-27 18:32:42
Autor: Andrzej Kokakolski
Tadek z Torunia <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
> [...]

> zony , rodowity Amerykanin:
> "Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

Z tego co piszą, to został uwolniony od zarzutu molestowania dzieci.

Jak sie ma kase to mozna byc uwolnionym nawet od zarzutu morderstwa, vide O.J. Simpson. A zaplata rodzicom pierwszej (naglosnionej) ofiary $80,000,000 to byla pewnie z dobrego serca albo przez pomylke?

P.S.

Wstydzisz się swojego nicka?

Nie, zalogowalem sie na forum Gazety. Pozwolilo mnie to potem na wypowiadanie sie na psp bez nowego logowania sie ale zaden nick nie byl pokazany.

AK

Data: 2009-06-27 21:25:24
Autor: konserwator
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg

albo ten zboczeniec Polanski....

Data: 2009-06-27 18:33:15

[...]