Radio Maryja żegna Michaela Jacksona: "Umarł, ale biznes będzie kręcił"

Data: 2009-06-27 07:59:27
Autor: Tadek z Torunia
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona: "Umarł, ale biznes będzie kręcił"
Radio Maryja poświęciło śmierci króla muzyki pop 1,5 minuty w głównym serwisie informacyjnym o godz. 20. To była ostatnia wiadomość serwisu.
"W Los Angeles zmarł nagle Michael Jackson. Lekarze podejrzewają atak serca. Zasłynął on nie tylko jako piosenkarz i krzewiciel popkultury, ale ekscentryk i skandalista. Podejrzewany o molestowanie dzieci miał kilka procesów, które jednak wygrał. U schyłku swego życia czekał go jeszcze jeden proces z arabskim szejkiem, od którego wziął ponad siedem milionów dolarów na nagranie dwóch kolejnych płyt. Jak mówi prof. Piotr Jaroszyński Jackson to modelowa postać masowej kultury pozbawionej wyższej wartości."

Jaroszyński, kierownik Katedry Filozofii Kultury KUL oraz wykładowca należącej do o. Tadeusza Rydzyka Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, uzupełnił : "Za pośrednictwem tej muzyki masowej, bo to nie tyle popularna co masowa muzyka, niestety przekazuje się treści, które są często demoralizujące wręcz. Bo wiadomo, że ta muzyka masowa, ona od lat 50-tych jest zwłaszcza gdy chodzi o kraje zachodnie, w tym Amerykę, ona stała się pewnym przekaźnikiem treści demoralizujących, treści lewicowych, i to w sposób zdecydowanych. Ponieważ ta muzyka ma duży wpływ przede wszystkim na młodzież, która nie ma orientacji i nie rozumie skutków pewnych poczynań, ona w ten sposób jest jakby zarażana. I później to wpływa na ich postawę życiową. On umarł, ale biznes dalej będzie się kręcił."

http://wyborcza.pl/1,75248,6763250,Radio_Maryja_zegna_Michaela_Jacksona___Umarl__ale.html

Przemek

Nie mogę oprzec się wrażeniu, że Jaroszyński chciał (tylko nie mógł) powiedziec:  naczelny sekciarz RM zyje, a interes jakby coraz słabiej się kręci, he, he, he!

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-27 12:52:03
Autor:
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:
Takze w Radio Buffalo mozna bylo uslyszec na temat Michaela Jacksona wiele krytycznych glosow. A tak na smierc Jacksona zareagowal maz kuzynki mojej zony , rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

AK

Data: 2009-06-27 17:49:02
Autor: Tadek z Torunia
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:
Użytkownik <pinoy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

 A tak na smierc Jacksona zareagowal maz kuzynki mojej
zony , rodowity Amerykanin:
"Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

Z tego co piszą, to został uwolniony od zarzutu molestowania dzieci.

P.S.

Wstydzisz się swojego nicka?

Przemek

Data: 2009-06-27 18:32:42
Autor: Andrzej Kokakolski
Tadek z Torunia <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
> [...]

> zony , rodowity Amerykanin:
> "Nareszcie dzieci moga byc spokojne".

Z tego co piszą, to został uwolniony od zarzutu molestowania dzieci.

Jak sie ma kase to mozna byc uwolnionym nawet od zarzutu morderstwa, vide O.J. Simpson. A zaplata rodzicom pierwszej (naglosnionej) ofiary $80,000,000 to byla pewnie z dobrego serca albo przez pomylke?

P.S.

Wstydzisz się swojego nicka?

Nie, zalogowalem sie na forum Gazety. Pozwolilo mnie to potem na wypowiadanie sie na psp bez nowego logowania sie ale zaden nick nie byl pokazany.

AK

Data: 2009-06-27 21:25:24
Autor: konserwator
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona:

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg

albo ten zboczeniec Polanski....

Data: 2009-06-27 18:33:15
Autor: Andrzej Kokakolski

Data: 2009-06-27 20:39:07
Autor: konserwator
Radio Maryja żegna Michaela Jacksona: "Umarł, ale biznes będzie kręcił"

Radio Maryja poświęciło śmierci króla muzyki pop 1,5 minuty w głównym serwisie informacyjnym o godz. 20.

gdybym ich sluchal to bym po tej "wiadomosci" chyba przestal
1,5 minuty? to oni reportaz o nim nadali czy jak?
Oj ojcze tadeuszu wstyd....

Radio Maryja żegna Michaela Jacksona: "Umarł, ale biznes będzie kręcił"