Radio ZET: Łapówka za oskarżenie Grodzkiego. Marszałek zawiadomi ABW

Data: 2020-01-07 00:06:21
Autor: japanizer
Radio ZET: Łapówka za oskarżenie Grodzkiego. Marszałek zawiadomi ABW
https://wyborcza.pl/7,75398,25571958,radio-zet-lapowka-za-oskarzenie-grodzkiego-marszalek-zawiadomi.html

  Według Radia ZET nieznany mężczyzna chciał przekupić pacjenta profesora Tomasza Grodzkiego.   Oferował 5 tys. zł za fałszywe oskarżenie marszałka Senatu o korupcję.

  Kilka dni temu przyszedł do niego nieznany mężczyzna. Przedstawił się jako pracownik   szpitala.   - Powiedział mi: "Proszę mi napisać takie pisemko, że doktor Grodzki powiedział, że   przyjmie na operację i do szpitala, jeśli mu zapłacę pieniądze". Wyciąga portfel i mówi:   "Tu mam pięć tysięcy i panu daję, jeśli tylko pan napisze i podpisze". Tak się   zdenerwowałem. Powiedziałem: "Niech pan stąd wychrzania, i to szybko!" - powiedział Radiu   ZET Staszczyk. PiSdy w coraz lepszej formie!

Data: 2020-01-07 09:37:05
Autor: A. Filip
Radio ZET: (organizator?) zawiadomi ABW
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ależ to MUSI BYĆ operacja/prowokacja PO pod medialną wrzutę! :-)

Jakoś nie uważam Grodzkiego za lekarza/ordynatora "świętszego od przeciętnej".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-07 01:03:49
Autor: japanizer
Radio ZET: Łapówka za oskarżenie Grodzkiego. Marszałek (organizator?) zawiadomi ABW
On Tuesday, January 7, 2020 at 5:37:07 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Ależ to MUSI BYĆ operacja/prowokacja PO pod medialną wrzutę! :-)

Jakoś nie uważam Grodzkiego za lekarza/ordynatora "świętszego od przeciętnej".

Tradycyjne. PiSda złapana za rękę krzyczy "to nie moja ręka"!

Data: 2020-01-07 10:37:59
Autor: A. Filip
> [...]

Jakoś nie uważam Grodzkiego za lekarza/ordynatora "świętszego od przeciętnej".

Tradycyjne. PiSda złapana za rękę krzyczy "to nie moja ręka"!

Bo każdy nieznajomy to zwolennik PiS?
Ty aż tak nisko szanse PO oceniasz? :-)

Na razie to może być nawet tylko "gołosłowny wymysł" jednej osoby.
Poszło w media czyli przez parę dni wypada to traktować średnio poważnie.
Znacznie poważniej należy to potraktować _dopiero to_ co zostanie
powiedziane pod sankcją odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych
zeznań.

Ja akcji propagandowej GW "Dziecko Leppera" nie zapominałem. Do
doniesień mediów ze stajni Agora S.A. podchodzę więc bez przesadnej
wiary w "sugerowane" interpretacje.  Tak po prostu zignorować jednak
się nie za bardzo da.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!