Radio Zet służąc Ojczyźnie

Data: 2013-11-22 01:10:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie
Podaję treść SMSa, którego nadejście wyzwoliło
dźwięk powiadomienia o nazwie Castor.Ogg:

sms address="7223"
time="3 paź 2013 13:45:04"
date="1380800704462"
type="1"
body="RadioZET: nr 665-363-835 moze dzis wygrac!
      Wyslij SWOJE IMIE na 7223/2,46zl Czeka
      250.000zl/TV/AUTO! Zbliza sie losowanie!
      Otrzymasz tapete!/reg: radiozet.pl"
read="1"
service_center="+48601000310"
name=""

  http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/s/Castor.ogg <-- i rzecz jasna sam dźwięk

Data: 2013-11-22 18:56:07
Autor: Ianus
Radio Zet służąc Ojczyźnie
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l6m7ki$h3m$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Jaki masz cel w podaniu na grupie swojego numeru telefonu? Ja nie zadzwonię. Może inni...

JS

Data: 2013-11-22 19:13:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Ianus" 528f9ab6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Podałem treść SMSa, który przybył do mnie 03 października br.
Nadejściem tego SMSa uruchomiony został dźwięk Castor.Ogg,
którym uszkodzone zostało moje lewe (zdrowsze, do niedawna
jedyne sprawne/słyszące) ucho.

Ja nie zadzwonię.

Do Radia Zet? Ja też nie zadzwonię.

Może inni...

Na pewno niejedna osoba zadzwoni do tego radia. :)

Data: 2013-11-23 12:11:16
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie
[...]

Odnosząc sie do tytułu - oj tak Radio Z Gold przysługuje się Ojczyźnie. Żadnych pokrzykujących i pohukujących murzynów, żadnych rap-ów, hip-hopów i innych tego typu rzygowin rodem ze slumsów amerykańskich miast, a klasyka dobrej muzy, także w wykonaniu Polaków..  W aucie można słuchać już nie tylko "Trójki".

Data: 2013-11-23 12:41:52
Autor: sqlwiel
Radio Zet służąc Ojczyźnie
W dniu 2013-11-23 12:11, Trybun pisze:

[...]

Ja tu widzę dwa numery telefonów: 665-363-835 (pewno autora) i +48601000310 (service center, jak piszą)

[...]

Z wyjątkiem programu seksotki (nie mylić z seksem, to skrót od "sekretnyj sotrudnik") Moniki Olejnik.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-23 18:13:05
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie
W dniu 2013-11-23 12:41, sqlwiel pisze:

[...]

Oj, nawet nie wiedziałem że ona coś prowadzi w Zetce Gold.

Data: 2013-11-23 18:39:07
Autor: sqlwiel
Radio Zet służąc Ojczyźnie
W dniu 2013-11-23 18:13, Trybun pisze:
[...]

A, to przepraszam. Nie odróżniałem Z Gold od Z Tombak :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-23 18:50:55
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie
W dniu 2013-11-23 18:39, sqlwiel pisze:
[...]

E tam, Zki Gold nie można pomylić z niczym innym. Prawdziwa perełka w naszym eterze..

Data: 2013-11-23 18:56:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" l6qnm4$1a5$2@usenet.news.interia.pl

Oj, nawet nie wiedziałem że ona coś prowadzi w Zetce Gold.

Tak zupełnie obok owej pani, ale w temacie wiadomego telefonu...
Zapewniam Cię, że dualSIM nie sprawia problemów, ale być może
warto rzucić okiem na ZTE V987, zamiast na Monstera tego,
czy innego...

ZTE V987 chyba jest gorszy pod względem akumulatora (IMO może to
być iluzoryczna przewaga Monstera nad konkurentami) i nie ma HSPA+,
podczas gdy oba Monstery (są dwa -- 430 oraz X5) mają HASPA+. IMO
zysk z tego plusa jest znikomy, żeby nie napisać, że żaden.

Przewód USB Monstera jest tak zły, że ładowanie jest uciążliwe
(brak styku) a kopiowanie gigabajtowych plików (map choćby)
jest zupełnie niemożliwe.

Ace Samsunga (tylko HSDPA i HSUPA, ale uruchamiany ręcznie)
miał lepszą jakość dla VoIPowych połączeń niż Monster z HSPA+.
Ponadto HSPA+ bywa raczej rzadko i nawet gdy gdzieś jest, nie
znaczy to wcale, że jest tam stale.

-=-

Jeśli ZTE V987 ma HSPA+ -- przepraszam za wprowadzanie w błąd.

Wieści swe czerpię stąd:

  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/zte/v987/

a tam i Monstery niekoniecznie mają HSPA+.

  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterx5/
  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterp4301/

Zwróciłem uwagę osobom odpowiedzialnym za te strony,
ale uwaga moja została zignorowana.

Takie zachowanie nazwane jest pogardą dla prawdy.

  http://www.pentagram.pl/produkty/slash-produkty/monster
  http://www.pentagram.pl/produkty/monster-x5 <-- tu nie wiedzę, czy jest HSPA+

-=-

Aby było jasne -- z cała pewnością mój Monster nie ma 3/4 GB RAMu i 4 GB flaszki.
Raczej -- 1/2 GB RAMu oraz 1.1 GB na aplikacje i około 2 GB na ,,dane'' plus
(rzecz jasna) to, co na dokupionej karcie mikroSDHC...

Czy to prawda, że w Androidzie 4.x można przenieść każdą
aplikację na kartę, czymkolwiek ona jest? Ano nieprawda.
Albo inaczej -- przenieść można, ale niekoniecznie będzie
ona funkcjonowała poprawnie.

-=-

Ale dualSIM nie sprawia problemów w moim Monsterze. ;)

Ogólnie odradzam Ci od serca ten telefon, jeśli masz
dzieci czy żonę. ;) Jeśli nie masz ani dzieci, ani żony,
ani zwierząt, możesz nabyć -- jeśli koniecznie chcesz opiekować się czymś... ;)

A jeśli chcesz, aby Ci rzecz (jaką jest smartfon) służyła -- raczej omiń Monstera.

Data: 2013-11-24 10:01:35
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

W Monsterze pociągała mnie tylko ta jego potężna bateria. Sądziłem że z taka baterią można i tydzień łazić po lesie z włączonym GPSem i pozycjonerem. Ale skoro piszesz że ona wytrzymuje zaledwie jeden dzień, to faktycznie nie ma żadnych powodów aby go kupować. Zastanawia mnie jedna sprawa - następca Monstera wydaje sie mieć lepszą specyfikację a w Euro AGD kosztuje sporo mniej od swojego poprzednika... I żeby nie było że to tylko wirtualne porównanie - na wystawie w tym sklepie leży stary Monster z ceną 750zł i nowy za niecałe 600...

No nie tylko w Andku 4.x można przenosić - w wcześniejszych wersjach tego systemu także można  przenosić, oczywiście nie wszystkie, ale te które można  przenieść to funkcjonują poprawnie.

Data: 2013-11-24 17:00:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" l6sf91$oen$1@usenet.news.interia.pl

W Monsterze pociągała mnie tylko ta jego potężna bateria. Sądziłem że z taka baterią można i tydzień łazić po lesie

Zapewne możesz dłużej -- IMO żadne prawo nie zabrania
łażenia z baterią po lesie. ;)

z włączonym GPSem

Z tym bywa różnie -- odbiornik GPS potrafi zawiesić się.

i pozycjonerem.

Ale jeśłi stale będziesz watrywał się w ekran smartfonu -- zapewe ;)
odkryjesz, że odbiornik ne podaje położenia.

Ale skoro piszesz że ona wytrzymuje zaledwie jeden dzień,

O ile dzień liczy sobie 10 godzin zegarowych...
Zimą dzień jest krótszy niż latem. ;)
21 grudnia zapewne starczy na więcej niż jeden dzień. ;)

Ale tylko wówczas, gdy nocą (długą nocą -- bo Monster ładuje się
powoli, o ile w ogóle ładuje się) bateria będzie ładowana, co nie
jest pewne, gdyż słaby przewód mimo porządnego wciśnięcia po obu
stronach (do ładowarki i do smartfonu) nie zagwarantuje ładowania.

Ponadto jakaś aplikacja chodząca w tle może sprawić, że choć
ładowanie niby jest, energii w akumulatorze nie przybywa. :)

to faktycznie nie ma żadnych powodów aby go kupować. Zastanawia mnie jedna sprawa - następca Monstera wydaje sie mieć lepszą specyfikację

I cóż z tego, skoro stan faktyczny odbiega od specyfikacji?
Każdy program pokazuje, że mój Monster ma tylko 1/2 GB RAMu.

a w Euro AGD kosztuje sporo mniej od swojego poprzednika...

Następca Monstera 430, czyli Monster X5 kosztuje w Euro AGD 999 pln.

I żeby nie było że to tylko wirtualne porównanie - na wystawie w tym sklepie leży stary Monster z ceną 750zł i nowy za niecałe 600...

 http://www.euro.com.pl/search.bhtml?keyword=monster

 430 -- 739 pln
 X5 -- 999 pln

No nie tylko w Andku 4.x można przenosić - w wcześniejszych wersjach tego systemu także można  przenosić, oczywiście nie wszystkie, ale te które można  przenieść to funkcjonują poprawnie.

Aha... Można przenieść te, które można przenieść... ;)
otóż część można przenieść, ale nie będą poprawnie pracowały.
I wszystkie po przeniesieniu urosną w megabajtach  okupowanej
pamięci nieulotnej.

Data: 2014-02-12 15:51:31
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

Można, ale ja wolę gdy ta bateria znajduje się w telefonie, a ów prowadzi za pomocą pozycjonera do celu;-)

z włączonym GPSem

Z tym bywa różnie -- odbiornik GPS potrafi zawiesić się.

Co masz na myśli, stracenie łączności z satelitami czy normalne zawieszenie?

i pozycjonerem.

Ale jeśłi stale będziesz watrywał się w ekran smartfonu -- zapewe ;)
odkryjesz, że odbiornik ne podaje położenia.

Jak nie podaje, jak podaje.. "Samochód lokator", bądź "My Car Locator" znakomicie wywiązują się z zadań w tym zakresie.

[...]

Dzień niekoniecznie należy postrzegać jako czas od wschodu do zachodu słońca.

I tu najprawdopodobniej leży problem, to nie Bestia czy jej bateria jest winna takiego ładowania tylko trefna ładowarka. Nie chcę wyrokować, ale być może w tym Electro ci podmienili oryginalną ładowarkę a włożyli do kartonu jakieś g*no, które ma wielki problemy z naładowaniem takiej baterii.

[...]

Normalne, jak byś miał naprawdę tylko 1/2 GB RAMu to te programy pokazywałyby ci że masz go tylko 380-400MB..

[...]

Fakt, pomyliłem Bestię nr1 z innym modelem firmy Pentagram zamiast porównać cenę  z Bestią nr2.

[...]

Na andku 2.2 wszystkie te które dały się przenieść pracują poprawnie.

Data: 2014-02-12 21:04:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" 52fb8a73$0$2367$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Monster (Ace też) nie gubił się w lesie.

Dopiero złożenie dwóch przeszkód -- samochodu i wysokich
drzew -- dawało czasami tracenie pozycji, choć akurat
Monster z jakiegoś powodu potrafi na chwilę przestać
pokazywać pozycję bez widocznych przeszkód, a nawet
czasami odbiornik zawiesza się w ogóle i trzeba go
zrestartować.

z włączonym GPSem

Z tym bywa różnie -- odbiornik GPS potrafi zawiesić się.

Co masz na myśli, stracenie łączności z satelitami czy normalne zawieszenie?

Zupełne zawieszenie się, po którym trzeba
ręcznie restartować odbiornik.

Ale od czasu do czasu odbiornik traci pozycje
tak, jakby restartował się. Przez chwilę nic
nie pokazuje, a po tej chwili pokazuje duży,
malejący błąd.

Ponadto jakaś aplikacja chodząca w tle może sprawić, że choć
ładowanie niby jest, energii w akumulatorze nie przybywa. :)

Dzień niekoniecznie należy postrzegać jako czas od wschodu do zachodu słońca.

doba

I tu najprawdopodobniej leży problem, to nie Bestia czy jej bateria jest winna takiego ładowania tylko trefna ładowarka.

Ładowarka stale ta sama. (niemal stale)

Nie chcę wyrokować, ale być może w tym Electro ci podmienili oryginalną ładowarkę a włożyli do kartonu jakieś g*no, które ma wielki problemy z naładowaniem takiej baterii.

Raczej to nie jest możliwe. ;)

[...]

A ile pokazują Twoje? Bo Ace pokazywał tyle, ile miał wg specyfikacji.

Może nie każdą umiałeś przenieść?

Data: 2014-02-12 00:58:33
Autor: Titus Atomicus
Radio Zet służąc Ojczyźnie
In article <52909480$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>,
 sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

> słuchać już nie tylko "Trójki".

Z wyjątkiem programu seksotki (nie mylić z seksem, to skrót od "sekretnyj sotrudnik") Moniki Olejnik.

AFAIR sad nie potwierdzil tych zarzutow w stosunku do Olejnik.
Ale roznej masci 'prawicowe' przyglupy reaguja alergicznie na jej nazwisko z przewidywalnoscia psa Pawlowa.
Plonk!
Uaktualniam KFa
--
TA

Data: 2013-11-23 18:30:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" l6q2g6$ldb$1@usenet.news.interia.pl

[...]

Ale SMS, który mi wysłali, na dodatek bez mojej zgody, przyczynił
się skutecznie do niesłuchania muzyki przeze mnie.

Na co dzień nikt do mnie SMSów nie śle -- od czasu do czasu jakiś sklep.

Na pewno nie wyrażałem zgody na słanie mi SMSów przez Radio Zet.

-=-

Tym wszystkim, którzy mnie (; kochają, ;) napiszę, iż dziś stała
się rzecz straszna ;) -- odgłosy uderzania przykrywką o garnek
niemal zniknęły zupełnie... Niestety wiem, że 01 listopada było
jeszcze ciszej, a później odgłosy te powróciły...

-=-

Chciałbym choć wiedzieć, co generuje te odgłosy...
Połamane kości ucha środkowego? -- bądź zwichnięte
tam stawy, o ile to można nazwać stawami?...
A może spuchnięte kości?...
Może jakieś obluzowania mechaniczne?...

Wszyscy lekarze (i osoby im podobne z zawodu) twierdzą, że uszkodzone
zostało ucho wewnętrzne.

[a to pocieszająca wiadomość dla (; miłujących ;) mnie -- tych uszkodzeń ponoć nie można naprawić]

Jedni twierdzą, że otoskopia daje obraz tylko ucha
zewnętrznego, inni twierdzą, że także ucha środkowego...

Ciekawe, czy są możliwe badania roenthenowskie ucha środkowego...
(tak zwana tomografia komputerowa) I czy możliwe są badania
ucha wewnętrznego... (nie wiem czym -- zapewne coś mógłby tu
powiedzieć rezonans magnetyczny, o ile byłby dostatecznie
rezolutny, jako że wewnętrzne ucho jest mokre...)

-=-

Tak czy siak -- koszt usłyszenia ,,dobrej nowiny'' jest wysoki.

-=-

"sqlwiel" 52909480$0$2279$65785112@news.neostrada.pl

Ja tu widzę dwa numery telefonów: 665-363-835 (pewno autora) i +48601000310 (service center, jak piszą)

Owszem -- pierwszy/zerowy to mój. Kiedyś był umieszczany w nagłówkach.
Aby było jasne -- mnie nie przeszkadza to, że od czasu do czasu ktoś
zadzwoni i sprawdzi moja cierpliwość. Takie sprawdzanie ma nawet swe
dobre strony -- pokazuje, jak funkcjonuje mój telefon... ;) Póki nie
płacę swoimi plnami czy swoim zdrowiem -- nie widzę problemu. ;)

Gorzej, gdy przybył wiadomy SMS z poważnej instytucji...

Numer początkowo należał do Plusa, później do Ery, stamtąd przeniosłem
do mBanku a teraz jestem w Play i jutro kończy się ,,ważność konta'',
co ma być przeze mnie skorygowane dopłaceniem 5 pln i przejściem na
inna taryfę, w której konto będzie ważne przez rok/półtora_roku...

(rok na wychodzące i półtora roku na przychodzące)

Napisanie na klawiaturze telefonu 'Mój Eneuel' skutkuje wystukaniem tego właśnie numeru.

Data: 2013-11-23 18:48:50
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

Prawie wszystko może je generować, nawet chore zęby.

Data: 2013-11-23 19:04:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" l6qpp7$6iu$1@usenet.news.interia.pl

Prawie wszystko może je generować, nawet chore zęby.

Takie odgłosy? Lekarze raczej stawiają na ucho wewnętrzne,
nie na zęby. U dentysty niedawno byłem, ale z innego powodu.
On także stawia na ucho, i chyba także na wewnętrzne...

Co do zębów -- raczej nie mam chorych.
Rzecz jasna można zapytać, co to choroba zęba...

Nieprzyjemne (co najmniej nieprzyjemne) odgłosy nasilają się w efekcie
hałasów. Długie przebywanie w ciszy (w zaciszu domowym) łagodzi ten efekt.

Data: 2013-11-24 10:02:23
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

Oczywiście że może chodzić o ucho, ale wcale nie to musi być przyczyną. I lekarze niech nie spekulują tylko skierują na Rezonans.
  Niedawny przypadek znajomego - 4 miesiące w szpitalu, facet prawie już nie chodzi o własnych siłach, durnie w białych fartuchach wreszcie (facet biedny jak mysz - nie ma czym "posmarować") decyduja się go wysłać na Tomografię - wyniki tego badania nie pozoistawiaja wątpliwości - rak mózgu. Zaklepanie miejsca na neurochirurgii w Poznaniu no i gość wyjeżdża na operację, tam dla pewności na własne żądanie i prywatnie robi jeszcze Rezonans Magnetyczny, no i .... groźny rak okazuje się być tylko ogniskiem niedokrwiennym. Po tygodniu odpowiedniego leczenia wychodzi ze szpitala cały i zdrowy.

Data: 2013-11-24 16:45:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" l6sfaf$oen$2@usenet.news.interia.pl

[...]

Twoim zdaniem efektem urazu akustycznego jest u mnie rak
mózgu czy tylko ognisko niedokrwienności? MZ masz duży
rozrzut diagnostyczny -- od zęba do raka mózgu...

Nie mam pieniędzy na sponsorowanie nauki czy medycyny -- jeśli wydam
pieniądze na badania, nie starczy mi na jedzenie. Cóż po doskonałej
diagnozie, którą trzeba opłacić głodową śmiercią?

Data: 2014-02-12 15:52:50
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

Nie, nie to chciałem powiedzieć, chodzi mi tylko o to że jak kuracja lekowa nie przynosi efektu to warto zdiagnozować źródło za pomocą Rezonansu Magnetycznego. Bo inaczej hieny w białych fartuchach cię finansowo wykończą, będą kombinować z lekami, eksperymentować, różnicować tak jakby takie leki były za darmo.

Data: 2014-02-12 21:07:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" 52fb8ac3$0$2156$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie eksperymentują. Betaserc w postaci zamienników.
Co da rezonans? Pokaże wnetrze ślimaka?

Data: 2013-11-24 18:06:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

Z opowiadań ludzkich wiem, że te rezonanse białostockie czy
okołobiałostockie, które nie są opłacane przez NFZ, są słabe.
Dobre (w Białymstoku gigantowy -- w szpitalu, który nazywany
jest Gigantem) są opłacane przez NFZ i trzeba trochę czekać
na badanie, mając skierowanie. Słabych ponoć (przynajmniej
w mojej okolicy) jest cała masa -- często lekarze oglądając
wyniki tych ,,prywatnych'' badań, kwitują je słowami -- nic
nie widać; tylko zmarnowane pieniądze...

Ogólnie DTusk nieźle poprowadził państwową służbę zdrowia.
Populista wie o tym, że naród w ankietowych badaniach (OBOPu
itp.) wypowie się przeciwko Platformie, ale w prawdziwych
wyborach zagłosuje na nią właśnie, choćby po to, aby przeżyć.

Ja nie korzystam z płatnej (pomijając stomatologa -- a i to korzystam
z tanich usług, choć moim zdaniem dobrych) służby zdrowia, więc trudno
coś mi powiedzieć na jej temat. Opieram się na opiniach innych, zwykle
bogatych ludzi oraz na tym, co widzę na płytach czy kliszach.

Zanim zacząłem swą współpracę z kustoszem Makulskim (polegającą na
przekazywaniu kustoszowi części moich pieniędzy) i Ojcem dyrektorem
(ta współpraca przypominała moją współprace z kustoszem) oraz innymi
osobami konsekrowanymi (każda taka współpraca wyglądała podobnie) nie
narzekałem na brak pieniędzy czy zdrowia? Nawet na brak życzliwości
ludzkiej nie mogłem narzekać.

-=-

Konsekrowani (na początku naszej współpracy) mieli doświadczenie
życiowe a ja -- miałem pieniądze. Teraz ja mam doświadczenie, ;)
a oni mają pieniądze.

Gdyby nie samobójcze rozwiązanie układu sił (parlamentu i rządu)
w roku 2007 oraz śmierć pod Smoleńskiem (poniekąd samobójczą
 -- zważywszy na postawę posła Karskiego i lądowanie w Gruzji)
chyba nie miałbym dziś szans na jakiekolwiek leczenie.

Data: 2014-02-12 15:53:39
Autor: Trybun
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[...]

Wiadomo że Rezonans Rezonansowi nierówny, są nowoczesne urządzenia, sa w użyciu i te starszej generacji. Ale póki co nie ma dokładniejszego urządzenia do diagnostyki schorzeń niż Rezonans, nawet taki z starszej generacji.

Oj, tu chyba zaszło jakieś nieporozumienie - Rezonans to nie aparat RTG, że pstrykana jest fotka i z nią idzie się do lekarza, wyniki badania rezonansem na miejscu badania opisuje lekarz specjalista..

[...]

Naprawdę widzisz jakąś różnicę między bymi szkodnikami trzymającymi władzę w Polsce?

Data: 2014-02-12 21:14:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"Trybun" 52fb8af2$0$2367$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Do miękkich tkanek, do wody. ;)

Ponoć w Białymstoku jest jeden z indukcją 1.5 T, ma być 3 T i są 0.4 T. :)

Oj, tu chyba zaszło jakieś nieporozumienie - Rezonans to nie aparat RTG, że pstrykana jest fotka i z nią idzie się do lekarza, wyniki badania rezonansem na miejscu badania opisuje lekarz specjalista..

Wynik RTG -- także. :) Tomografii -- tak samo. :)

Opis nie pokaże wszystkiego, co widać na płytkach.
(jak każdy opis; a płytka -- nie pokaże tego, co jest badanych tkankach)

[...]

Za czasów PIS konsekra była bardziej agresywna niż później.

Data: 2013-11-24 15:08:56
Autor: jerzu
Radio Zet służąc Ojczyźnie
On Sat, 23 Nov 2013 18:30:37 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

(ciach stek bzdur)

Napisanie na klawiaturze telefonu 'Mój Eneuel' skutkuje wystukaniem tego właśnie numeru.

Wzruszyła mnie Twoja histpria. Już ktoś proponował założenie bloga.
Może skorzystaj z tej rady.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-24 16:41:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"jerzu" n12499dcdp26g19aoe25ql32uvcr8n11nb@4ax.com

(ciach stek bzdur)

Napisanie na klawiaturze telefonu 'Mój Eneuel' skutkuje wystukaniem tego właśnie numeru.

Wzruszyła mnie Twoja histpria. Już ktoś proponował założenie bloga.
Może skorzystaj z tej rady.

Jerzu ma na stanie tysiąc Monsterów (kupionych w Chinach
po 30 dolarów za sztukę) i płacze z bólu, gdyż ich już
raczej nie sprzeda? Miał nadzieję na szybkie wzbogacenie
się a smartfon okazał się barachłem?...

A może Jerzu pracuje dla Electro.pl -- firmy, która do tej pory
najwyraźniej nie wie, że sprzedała mi uszkodzony (z uszkodzonym
ekranem) telefon, który powinna mi wymienić na nowy...

Electro.pl (naśladując/parafrazując lament Rogalskiego) pisze,
że moja opinia o sklepie jest krzywdząca... Sklep najwyraźniej
jest brutalnie atakowany przeze mnie, przez oszukanego kupującego...

-=-

Ja Tobie poradzę inaczej -- pójdź drogą Andrzeja Leppera,
wielkiego polityka i przywódcy narodu. ;) W moim odczuciu
pasujesz do Leppera doskonale.

Data: 2013-11-24 20:10:41
Autor: jerzu
Radio Zet służąc Ojczyźnie
On Sun, 24 Nov 2013 16:41:11 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Jerzu ma na stanie tysiąc Monsterów

Milion.
Zmień lekarza, ten co Ciebie leczy nie mówi Ci prawdy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-24 20:57:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet służąc Ojczyźnie

"jerzu" goj499haj0biljit9401tda7cus95m6sif@4ax.com

Jerzu ma na stanie tysiąc Monsterów

Milion.

Na tyle Cię nie stać. Od stu do tysiąca.

Zmień lekarza, ten co Ciebie leczy nie mówi Ci prawdy.

Już (na podstawie tego, co ci ludzie piszą) zauważyłem, że
wielu ludziom (z grup dyskusyjnych) świat kończy się na
psychiatrze i na szpitalu psychiatrycznym.

Obecnie leczony jestem przez:

 -- alergologa (astma i alergia)
 -- kilku neurologów (kręgosłup)
 -- laryngologów i audiologów (ucho uszkodzone Monsterem)
 -- lekarzy rodzinnych (którzy kierują na badania czy
    do specjalistów)
 -- stomatologa
 -- okulistę

i teraz zastanów się -- który z tych lekarzy (wg Ciebie) mnie oszukuje...

W przeszłości leczyłem się także u reumatologów, dermatologów i zapewne u wielu innych...
Ale, że piszesz w czasie teraźniejszym, więc ich nie biorę tutaj pod uwagę.
Mam też za sobą kilka wizyt u angiologa.
Ani to przeszłość, ani teraźniejszość.
Badali mnie także pulmunolodzy...
Astmę mam nadal, ale leczona jest u alergologa...

Jeszcze mam guz na nodze -- zapewne przyda się ortopeda.
(albo onkolog -- stawiam na ortopedę, bo i po co naciągać
Ojczyznę na onkologiczne leczenie)

-=-

Już dawno zauważyłem, że światy niektórych ludzi są ciasne.
I od dawna wiadomo, że ci, którzy bezpodstawnie zarzucają
innym mówienie nieprawdy -- kłamią.

W Związku Radzieckim była nawet gazeta o nazwie Prawda.

-=-

Electro.pl zarzuca mi niepisanie (czy niemówienie) prawdy,
ale jakoś do tej pory nie wymienił mi uszkodzonego Monstera
na nowy, choć rzekomo kłamałem wówczas, gdy pisałem, iż
początkowo Electro.pl proponował mi wymianę w sklepie
a później już tylko odsyłał mnie do serwisu.

Teraz widać, jak sklepowo zależy na wymianie
w sklepie -- na telefon nowy i sprawny...

-=-

To, że Tobie świat lekarski kończy się na jednym lekarzu
(mniemam, że psychiatrze -- być może oszukującym Cię),
nie oznacza tego, że każdy człowiek leczony jest przez
jednego lekarza.

Data: 2014-04-03 17:39:31
Autor: S P 1 Q X L
Radio Zet służąc Ojczyźnie

[ciach pierdy]

A nie próbowałeś się leczyć u innego lekarza? Jak czytam to co tu piszesz to się zastanawiam czy aby na pewno jesteś zdrowy ale w innej dziedzinie medycyny niż otolaryngologia :(

No i co najważniejsze - SMS ten przybył bo kiedyś ze swojego telefonu MUSIAŁEŚ glosować lub wysyłać SMS na ich numer w jakiejś zabawie. Tyle i tylko tyle, a teraz załóż bloga i zapraszaj tam innych, nas nie :)

TL

-- -

Data: 2014-04-03 20:15:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Radio Zet sĹ?uĹźÄ?c OjczyĹşnie

"S P 1 Q X L" 533d80b9$0$2379$65785112@news.neostrada.pl

A nie próbowałeś się leczyć u innego lekarza?

Tak. Mam astmę, wrodzone wady wzroku, dyskoptię,
skoliozę z rotacją kręgów...

Jak czytam to co tu piszesz to się zastanawiam czy aby na pewno jesteś zdrowy ale w innej dziedzinie medycyny niż otolaryngologia :(

Jak widzisz -- słusznie. Mam wiele innych problemów zdrowotnych.

No i co najważniejsze - SMS ten przybył bo kiedyś ze swojego telefonu MUSIAŁEŚ

Jak mus to mus!!! Może wiesz, kto mnie zmusił?
To jakiś patałach -- bo choć mnie zmusił, nie
wysłałem. :) Żal mi pieniędzy. :)

Albo inaczej -- z tego numeru na pewno nie wysłałem.
Przed kilkunastu laty mogłem wysłać, ale z innego
numeru. Wtedy byłem bogatszy niż teraz.

glosować lub wysyłać SMS na ich numer w jakiejś zabawie. Tyle i tylko tyle, a teraz załóż bloga i zapraszaj tam innych, nas nie :)

A ilu Was jest? Jest Was wielu? Wielu naraz?
Czy rano ten, wieczorem tamten?... Czy jeszcze
jakoś inaczej?...

Może cierpisz na zwielokrotnienie jaźni? ;)
Może nie jesteś sobą, gdy jesteś głodny?
Może wtedy gwiazdorzysz?

Nie powiem, że nie wiem, dlaczego kojarzony jestem
z psychiatrami, ale choć ,,liznąłem'' ćwierć wieku
temu nieco tej wiedzy, słaby ze mnie psychiatra
i raczej nie pomogę Tobie :) (ani komukolwiek)
w rozwiązywaniu problemów natury psychicznej.

Piszę Tobie, nie Wam, bo wg mnie większość rzekomo
psychicznych to symulanci -- i wg mnie jesteś jeden,
nie zaś jest Was wielu, czmkolwiek miałoby to być. :)

Radio Zet służąc Ojczyźnie