Radio bez zagranicznej muzyki

Data: 2016-05-24 17:50:32
Autor: Cavallino
Radio bez zagranicznej muzyki
Co prawda pytam o radio, ale może się orientujecie - czy jest w Polsce jaka¶ stacja, która nie katuje muzyk± zagraniczn± (tak jak Zet czy inny RMF)?

Najlepiej stacja z w miarę szerokim zasięgiem i/lub w Wielkopolsce?
Chodzi o zwykły pop.
Zdziwiłem się, bo pierwszy raz nowe piosenki Golców usłyszałem w polskim radiu w Wilnie, a u nas tylko anglojęzyczna sieczka przez cał± drogę.....

Data: 2016-05-24 19:54:21
Autor: ąćęłńóśźż
Radio bez zagranicznej muzyki
'Tylko polskie przeboje'?