Radio - co się może dziać?

Data: 2009-05-20 14:41:12
Autor: Bialy
Radio - co się może dziać?
smint napisal/a:

| Witam
|
| Od pewnego czasu gdy mam włączone radio w samochodzie przestaje mi
| działać lewy głośnik. Po podgłośnieniu radia zaczynają znowu działać
| oba głośniki. Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czy może kabel
| nie kontaktować przy głośniku czy może prędzej coś przy radiu?

U mnie było podobnie i pomagało podgłośnienie i przyciszenie radia ;) Okazało się, że przyczyną była chyba trochę obluzowana kostka od głośników z tyłu radia, bo kiedyś musiałem je wyjąć i po włożeniu i podpięciu wszystkiego już takich cyrków nie miałem. Szukałbym więc przyczyny przy radiu lub przy głośniku :)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Radio - co się może dziać?