Radio - co się może dziać?

Data: 2009-05-20 15:57:45
Autor: Karol Y
Radio - co się może dziać?
Witam

Od pewnego czasu gdy mam włączone radio w samochodzie przestaje mi działać
lewy głośnik. Po podgłośnieniu radia zaczynają znowu działać oba głośniki.
Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czy może kabel nie kontaktować przy
głośniku czy może prędzej coś przy radiu?

U mnie podobnie, z tym że winowajcą jest kabelek podający zasilanie na magnes w głośniku. Niby nie poluzowany, luty się trzymają to już nie wiem, ale jak się nim porusza to różnie bywa.

Generalnie rzadko się zdarza, ale czasami to wkurzy.

To chyba nadaje się tylko do wymiany.

--
Mateusz Bogusz

Radio - co się może dziać?