Radio internetowe w samochodzie

Data: 2020-10-08 14:16:34
Autor: Maciek
Radio internetowe w samochodzie
Czołem,

Takie czasy, że stacje radiowe przenoszą się do internetu. Polecicie jakiś
sprawnie dizałający transmiter FM, który będzie działał z komórką i
pozwalał przesłać na głośniki samochodu radio i rozmowy?
Bez polityki, bardzo proszę.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-10-08 13:29:45
Autor: K

W poprzednim aucie mialem ten: https://www.amazon.co.uk/Upgraded-Bluetooth-Transmitter-Wireless-Hands-free-Black/dp/B0756WZ2V3/ref=sr_1_50?crid=JIHIAVTAPYBD&dchild=1&keywords=fm+transmitter+bluetooth+car&qid=1602159823&sprefix=fm+transmi%2Caps%2C177&sr=8-50 bo moj telefon nie chcial gadac z BT w aucie. Bardzo ladny dzwiek przy Spotify i rozmowach telefoniczncyh, a do tego ma swoj mikrofon. Przy rozmowach przez telefon to pamietaj, ze wszyscy w promieniu kilkunastu metrow moga slyszec co mowi twoj rozmowca wiec najlepiej ustawic na jakas skrajna czestotliwosc.

Data: 2020-10-08 14:27:17
Autor: Cavallino
W dniu 08-10-2020 o 14:16, Maciek pisze:
[...]

Nie prosciej z komorki bo BT?

Data: 2020-10-08 13:30:59
Autor: K
On 08/10/2020 13:27, Cavallino wrote:
[...]

Moze nie ma BT albo jego telefon nie chce gadac ze starym BT w aucie?

Data: 2020-10-08 15:02:00
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-10-08 o 14:30, K pisze:

[...]

Rozwiązanie dla majsterkowicza, zrobić wejście audio.
Rozwiązanie dla bogatego, kupić nowe radio z tą i innymi
przydatnymi funkcjami. I te dwie metody polecam.
Rozwiązanie dla kombinatora, nadajniki radiowe, czy
nawet użycie wejścia dla kaset magnetofonowych.
Gorsza jakość dźwięku, ale można się pochwalić w jaki
skomplikowany sposób rozwiązałeś prosty problem.

Pozdrawiam

Data: 2020-10-08 15:38:19
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f7f0f35$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Sa transmitery z BT.

Rozwiązanie dla majsterkowicza, zrobić wejście audio.
Rozwiązanie dla bogatego, kupić nowe radio z tą i innymi
przydatnymi funkcjami. I te dwie metody polecam.

Taaa, kup tu nowe radio
https://www.youtube.com/watch?v=K5DVgn1T7o0

Rozwiązanie dla kombinatora, nadajniki radiowe, czy
nawet użycie wejścia dla kaset magnetofonowych.
Gorsza jakość dźwięku, ale można się pochwalić w jaki
skomplikowany sposób rozwiązałeś prosty problem.

Na kasecie gorsza niekoniecznie, ale widzisz gdzies na filmie powyzej kasete ?

Transmitter ... IMO - znosny dzwiek, zreszta co wy - elektrykami jezdzicie, ze jakosc dzwieku jest istotna ? :-)
Tylko te transmiterki co mialem, to troche za mala moc mialy, i w trasie byl problem - jak sie wjechalo w zasieg  silnego nadajnika na wybranej czestotliwosci.
Wiec trzeba taki, w ktorym sie latwo kanal zmienia ... a u mnie w radiu malo pamieci :-(

No i faktycznie przydalby sie taki na BT, bo inaczej kablownia sie w aucie robi ...

J.

Data: 2020-10-08 15:57:42
Autor: K
On 08/10/2020 14:38, J.F. wrote:
[...]

No one wszystkie maja BT obecnie ale moze samochod nie ma BT wiec nie mozna streamowac do istniejacego car audio bezposrednio z telefonu.

Data: 2020-10-08 15:59:30
Autor: K
On 08/10/2020 14:38, J.F. wrote:

No i faktycznie przydalby sie taki na BT, bo inaczej kablownia sie w aucie robi ...

Ten co podalem ma BT i ma wejscie jack.

Data: 2020-10-08 18:24:36
Autor: Cavallino
W dniu 08-10-2020 o 15:38, J.F. pisze:
[...]

2 stówki to tylko bariera dla bogatych?
Bez jaj.
Za 100 dolców kupisz nawet z nawigacją.

Data: 2020-10-08 23:28:04
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-10-08 o 18:24, Cavallino pisze:

[...]

Bez.
Znam takich co kilka lat słuchali radia z komórki w aucie.
Bo co będę sto złotych dokładał do auta które muszę lada moment sprzedać.
Taka bariera psychiczna.

Za 100 dolców kupisz nawet z nawigacją.

A tego bym nie polecał bo nawigacje to akurat wygodniej mieć
w telefonie, szybciej i łatwiej ją wymienić na inna lepszą.

Pozdrawiam

Data: 2020-10-09 07:44:35
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-08 o 23:28, RadoslawF pisze:
szybciej i łatwiej ją wymienić na inna lepszą.

Jeśli radio jest na androidzie to zmienia postać rzeczy.
A tylko takie są godne rozważenia.

Data: 2020-10-09 10:13:47
Autor: Uncle Pete
[...]

Włożenie nadajnika do gniazdka zapalniczki to faktycznie sprawa bardzo skomplikowana. Zdecydowanie bardziej, niż dorobienie wejscia audio.
MSPANC

Data: 2020-10-09 10:25:27
Autor: Cavallino
W dniu 09-10-2020 o 10:13, Uncle Pete pisze:
[...]

Chyba trzeba jeszcze go jakoś skonfigurować, ładować, dorobić drugie gniazdko zapalniczki, bo pierwsze dawno zajęte, albo kupić rozdzielacz...
Jednym słowem - druciarstwo i kombinatoryka zamiast porządnego rozwiązania.

Data: 2020-10-09 13:49:12
Autor: _Master_
Radio internetowe w samochodzie
Ty jeszcze nie masz rozdzielacza? ;-)

Data: 2020-10-09 13:51:32
Autor: _Master_
Radio internetowe w samochodzie
W dniu 2020-10-09 o 10:25, Cavallino pisze:
jakoś skonfigurować

Moja apka podaje również volty akumulatora i ma alarm?
Gdybym jej posłuchał to nie musiałabym wzywać asistanca jak mi zdechł alternator ;-)

Data: 2020-10-09 12:53:15
Autor: K
On 09/10/2020 12:51, _Master_ wrote:
[...]

jakbys mial sprawna kontrolke ladowania to bys wiedzial bez tego.

Data: 2020-10-09 16:05:09
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-09 o 13:53, K pisze:
jakbys mial sprawna kontrolke ladowania to bys wiedzial bez tego.

BEZDERURA. ;-)
Kontrolki na początku nie pokazywały NIC.
W poprzednim samochodzie świeciła (YarisI) się kontrolka całkiem od czapy.
Dopiero jak pusty akumulator to kontrolki gasną :-)

Skuteczny jest za to mój nos. I w jednym i w drugim padzie alternatora poczułem inny niż zawsze zapach

Także ten... Teoria teorią a praktyka praktyką ;-)

Data: 2020-10-09 15:38:07
Autor: K
On 09/10/2020 15:05, _Master_ wrote:
[...]

W Vectrze B alternator lekko gwizdal, jak przestawal gwizdac to bylo wiadomo, ze zaraz sie wlaczy kontrolka ladowania.

Data: 2020-10-08 16:56:28
Autor: Maciek
Radio internetowe w samochodzie
Dnia Thu, 8 Oct 2020 14:27:17 +0200, Cavallino napisał(a):

Nie prosciej z komorki bo BT?

Mam radio bez BT.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-10-08 18:25:02
Autor: Cavallino
W dniu 08-10-2020 o 16:56, Maciek pisze:
Dnia Thu, 8 Oct 2020 14:27:17 +0200, Cavallino napisał(a):

Nie prosciej z komorki bo BT?

Mam radio bez BT.

Zmień.
Wyjdzie lepiej i w podobnej cenie.

Data: 2020-10-08 18:41:26
Autor: Maciek
Dnia Thu, 8 Oct 2020 18:25:02 +0200, Cavallino napisał(a):

Zmień.
Wyjdzie lepiej i w podobnej cenie.

Firmowe, wymiana to prucie połowy samochodu. Bez sensu.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-10-09 07:33:31
Autor: Cavallino
W dniu 08-10-2020 o 18:41, Maciek pisze:
Dnia Thu, 8 Oct 2020 18:25:02 +0200, Cavallino napisał(a):

Zmień.
Wyjdzie lepiej i w podobnej cenie.

Firmowe, wymiana to prucie połowy samochodu.

Jakoś specjalnie wbudowane?
Co to za auto i radio?

Data: 2020-10-11 20:06:00
Autor: Maciek
Dnia Fri, 9 Oct 2020 07:33:31 +0200, Cavallino napisał(a):

Jakoś specjalnie wbudowane?
Co to za auto i radio?

Grand Voyager  IV, europejski.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-10-08 15:19:10
Autor: _Master_
Radio internetowe w samochodzie
Xiaomi Transmiter FM Mojietu Roidmi 3s.

W Sedici jakość była porównywalnie zła  z sygnałem każdym radiowym na oryginalnym radiu. Dlatego przestałem używać i zmieniłem radio.

Dla sportu spróbuję na tanim sony które zaliczyło już trzecie moje auto. Mam taki sentyment. (bez BT oczywiście)

Zmontowałem sobie uchwyt z bolcami od ładowarki i jacka. (jeden ruch ręki i mam wszystko podłączone)
I tak ładuję telefon w samochodzie i używam yanosika.

BT z natury jest niestabilne i upierdliwe. Szkoda życia ;-)

Data: 2020-10-08 06:41:39
Autor: Kris
W dniu czwartek, 8 października 2020 15:19:14 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
Xiaomi Transmiter FM Mojietu Roidmi 3s.

Mam taki, jestem bardzo zadowolony ale nie obsługuje on rozmów telefonicznych a na tej funkcjonalności pytającemu tez zależało.

Data: 2020-10-08 16:59:31
Autor: Maciek
Dnia Thu, 8 Oct 2020 06:41:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Mam taki, jestem bardzo zadowolony ale nie obsługuje on rozmów telefonicznych a na tej funkcjonalności pytającemu tez zależało.

Rozmowy są drugorzędne, ważniejsze radio. Dzięki za rekomdendację.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-10-08 23:19:03
Autor: Pete
Radio internetowe w samochodzie
Hello, Maciek.
On 08.10.2020 16:59 you wrote:

> Rozmowy są drugorzędne, ważniejsze radio. Dzięki za rekomdendację.

Z rozmowami był roidmi 2s.
Był, bo już raczej nie do dostania. Ale rozmowy można prowadzić przez telefon, bo dźwięk i tak na radio leci.

I zwróć uwagę na gniazdo zapalniczki, bo nie wszystkie mogą chcieć nie wylatać.

--
Pete

Data: 2020-10-09 07:48:58
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-08 o 23:19, Pete pisze:
Ale rozmowy można prowadzić przez
telefon, bo dźwięk i tak na radio leci.

No właśnie testowałem moje i dało się rozmawiać jak na każdych słuchawkach BT.
Dźwięk na radio a mikrofon w telefonie.
Telefon i tak w uchwycie.

Data: 2020-10-08 15:30:54
Autor: TomN
Maciek w <news:lbp5j3lr1gi9$.6cm6szovznbp$.dlg40tude.net>:

Takie czasy, że stacje radiowe przenoszą się do internetu.

No masz....

Bez polityki, bardzo proszę.

Kup se samochód, który nie ma ograniczeń ;P

--
'Tom N'

Data: 2020-10-08 21:03:12
Autor: Slavekk
W dniu 2020-10-08 o 14:16, Maciek pisze:
[...]

Xblitz X300 Pro

Sławek

Data: 2020-10-08 23:13:23
Autor: spider
[...]

Też polecę Xiaomi Roidmi 3s, ustawia się go przez apkę w telefonie.
Nie ma co prawda mikrofonu i przez niego nie pogadasz, ale inne transmitery które mają mikrofon,to jest on zazwyczaj tak kiepskiej czułości że i tak byś z tej funkcjonalności nie korzystał

Radio internetowe w samochodzie