Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)

Data: 2009-08-19 18:48:30
Autor: radekp@konto.pl
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Znacie jakieś radyjka z MP3/CD, które nie robią problemów jeżeli utwory na
płycie mają polskie znaki w tytułach (i inne narodowe)?

Na razie sprawdziłem Blaupunkta i Firsta -- jeden utwór na płycie z PL-znakami
i od razu Error CD :/. Wszystkie taka kicha?

Data: 2009-08-19 19:10:39
Autor: Robert Steward
radekp@konto.pl pisze:
[...]

sony CDX 2250, mam i nie mam errorów :)

Data: 2009-08-19 19:33:41
Autor: Vlad The Ripper

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:q3bo85phfe1407c2u8nmv430bcou42krss4ax.com...
[...]

Blaupunkt MP35 nie miał takiego problemu. Radio grało piosenkę, tylko zamiast polskiej litery na wyświetlaczu była spacja. Clarion 288RUSB też nie ma takiego problemu.

Data: 2009-08-19 19:57:25
Autor: Pan Piskorz
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Blaupunkt MP35 nie miał takiego problemu. Radio grało piosenkę, tylko zamiast polskiej litery na wyświetlaczu była spacja. Clarion 288RUSB też nie ma takiego problemu.

ja mile wspominam blaupunkta mp34,
grał wszystko, nigdy się nie zacinał,
obecne firmowe radio hyundaia czasem protestuje,

zdrówko

P.

Data: 2009-08-19 20:05:58
Autor: Vlad The Ripper
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)

ja mile wspominam blaupunkta mp34,
grał wszystko, nigdy się nie zacinał,
obecne firmowe radio hyundaia czasem protestuje,

Mój MP35 wczoraj sprzedałem. Był całkiem ok i fajnie grał, ale laser już trochę słaby i czyszczenie nie bardzo pomogło.

Data: 2009-08-19 20:58:15
Autor: monowalker
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Niestety z CD sprawdzić nie mogę, bo nie mam żadnej CD-R w domu, natomiast Sony CDX-GT31U z pendrive'a odtwarza bez problemu, zamiast polskich znaków jest znak podkreślenia.

Sprawdzałem zarówno z plikami z polskimi znakami w nazwie jak i tagach ID3.

--
monowalker

Data: 2009-08-19 21:41:44
Autor: BartekK
monowalker pisze:
Niestety z CD sprawdzić nie mogę, bo nie mam żadnej CD-R w domu, natomiast Sony CDX-GT31U z pendrive'a odtwarza bez problemu, zamiast polskich znaków jest znak podkreślenia.
A możesz zdradzić z jak największymi pendrive je testowałeś? Próbowałem w "sklepach dla idiotów" parę mp3-grajków samochodowych i większość miała problemy z >2GB, a 32GB to tylko jeden model widział, ale z 15minut przeszukiwał nim zaczął grać, więc dałem mu spokój.

Data: 2009-08-19 22:04:26
Autor: monowalker
BartekK pisze:
[...]

Największy jaki mam to 4GB, grał bez problemu. Jutro zapcham go do pełna i jeszcze raz sprawdzę.

W działanie 32GB szczerze mówiąc wątpię i nie mam jak przetestować, chyba, że podłącze dysk twardy w obudowie na USB ;D

Jedyne ograniczenie wg instrukcji w tej kwestii: może być maksymalnie 128 folderów w każdym do 500 utworów.

--
monowalker

Data: 2009-08-20 09:02:16
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
BartekK pisze:
monowalker pisze:
[...]

Obsluga wiekszych pendrivow moze byc kwestia tego, jakie faty zalozone sa na nich. Jest duza szansa, ze grajki lepiej sobie radza lub radza sobie jedynie, z nosnikami z systemem plikow fat32 (a moze wrecz fat16).
Aby sformatowac duzego pendriva mozna odruchowo wybrac NTFS a z tm czytniki moga miec problem.
Teraz juz nie pamietam dokladnie ktore fat'y to sa te obslugiwane czesto, a ktore nie - nie znam sie na tym na tyle. Wiem tylko z doswiadczenia, ze taka kwestia istnieje, bo przerabialem problem wiekszych kart pamieci do pocketa. Sa specjalne programiki pozwalajace zalozyc fat16 na wiekszych partycjach.

--
STOP.PL - serwis tylko dla kierowcĂłw.
Pierwszy system zliczania punktĂłw drogowych online.

Data: 2009-08-20 10:58:25
Autor: huri_khan
-- STOP.PL -- Marcin pisze:

[...]

Tutaj się zgadzam.

Teraz zamiast sprawdzić czy jest RDS trzeba będzie sprawdzać czy radio obsługuje FAT 16, FAT 32, NTFS, EXT2 itp ;)

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-08-20 15:42:59
Autor: BartekK
-- STOP.PL -- Marcin pisze:
[...]
To jest oczywiste. FAT16 oficjalnie do 2GB tylko, kombinując - 4GB (ale tego faktycznie może radio nie złapać). Ponad 2GB naturalny jest fat32, i taki zresztą zastajesz obecnie chyba we wszystkich kartach pamięci i pendrive. Niestety - w opisach radii nigdzie nie ma tak istotnych szczegółów, marketoidom wystarczy wpisać USB, SD, MP3 - bo to ładnie wygląda i byle laik łyknie.

Nikt rozsądny nie wymaga od radia samochodowego by obsługiwało ntfs, ext3 i raisera, choć może by było miło ;) Podnosiło by to tylko zbytecznie cene sprzętu, a pewnie 0.1% użytkowników by w ogóle wiedział po co to jest

Data: 2009-08-20 20:27:44
Autor: Rafał Woźniak
BartekK wrote:

[...]

Zależy na czym zbudowane radio. Jeśli w środku siedzi linux to ext2/3 z natury powinno obsłużyć.

Data: 2009-08-20 03:59:28
Autor: choczsz
On 19 Sie, 18:48, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
[...]

Blaupunkt Bermuda MP36 - ani nowosc ani rewelacja - odtwarza takie
pliki bez problemu.
Z CD oczywiscie (usb itp brak)
Moze sa jakos regionalizowane?
Skad masz towar, z marketu czy z allegro?

Data: 2009-08-20 14:34:51
Autor: radekp@konto.pl
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Thu, 20 Aug 2009 03:59:28 -0700 (PDT), w
<a76df778-724e-4cfd-9a18-6bf3bcf9a3cd@m20g2000vbp.googlegroups.com>, choczsz
<zovyoyhr@jadamspam.pl> napisał(-a):

> [...]

Z CD oczywiscie (usb itp brak)
Moze sa jakos regionalizowane?
Skad masz towar, z marketu czy z allegro?

Blaupunkt Sevilla był z Tesco, "personalizowany" (tzn. od dystrybutora) na
Polskę. Nie czytał.

Chyba wrzucę swoją testową płytkę na ftp, bo łyka ją tylko komp, a nic
specjalnego w niej nie ma :).

Data: 2009-08-20 15:44:29
Autor: BartekK
radekp@konto.pl pisze:
Chyba wrzucę swoją testową płytkę na ftp, bo łyka ją tylko komp, a nic
specjalnego w niej nie ma :).
Znaczy twoje radio samochodowe będzie odtwarzać ją z ftp? :) Jeśli to umie, to obsługa polskich znaków nie powinna być już problemem ;)

Data: 2009-08-20 16:06:59
Autor: radekp@konto.pl
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Thu, 20 Aug 2009 15:44:29 +0200, w <h6jk4l$s3r$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
> [...]
Znaczy twoje radio samochodowe będzie odtwarzać ją z ftp? :) Jeśli to umie, to obsługa polskich znaków nie powinna być już problemem ;)

.... żeby inni sprawdzili :)
Na razie (po wielokrotnych testach na CDRW) widzę, że nie pl-znaki są
problemem, tylko jakby liczba danych na płycie :).

Data: 2009-08-20 07:49:10
Autor: marthen
Użytkownik wrote:
[...]

Sony GT-424U zamiast znaków narodowych wyświetla "_".
--
marthen
A3 & MX-5

Data: 2009-08-20 09:14:03
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-08-19 18:48,  *radekp@konto.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Znacie jakieś radyjka z MP3/CD, które nie robią problemów jeżeli utwory na
płycie mają polskie znaki w tytułach (i inne narodowe)?

Oplowskie CD30 MP3 i CD50 polskich znaczków nie wyświetlają (mp3 i CD Text), ale graja bez problemu.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)