Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)

Data: 2009-08-19 19:33:41
Autor: Vlad The Ripper
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:q3bo85phfe1407c2u8nmv430bcou42krss4ax.com...
Znacie jakieś radyjka z MP3/CD, które nie robią problemów jeżeli utwory na
płycie mają polskie znaki w tytułach (i inne narodowe)?

Na razie sprawdziłem Blaupunkta i Firsta -- jeden utwór na płycie z PL-znakami
i od razu Error CD :/. Wszystkie taka kicha?

Blaupunkt MP35 nie miał takiego problemu. Radio grało piosenkę, tylko zamiast polskiej litery na wyświetlaczu była spacja. Clarion 288RUSB też nie ma takiego problemu.

Data: 2009-08-19 19:57:25
Autor: Pan Piskorz
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Blaupunkt MP35 nie miał takiego problemu. Radio grało piosenkę, tylko zamiast polskiej litery na wyświetlaczu była spacja. Clarion 288RUSB też nie ma takiego problemu.

ja mile wspominam blaupunkta mp34,
grał wszystko, nigdy się nie zacinał,
obecne firmowe radio hyundaia czasem protestuje,

zdrówko

P.

Data: 2009-08-19 20:05:58
Autor: Vlad The Ripper
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)

ja mile wspominam blaupunkta mp34,
grał wszystko, nigdy się nie zacinał,
obecne firmowe radio hyundaia czasem protestuje,

Mój MP35 wczoraj sprzedałem. Był całkiem ok i fajnie grał, ale laser już trochę słaby i czyszczenie nie bardzo pomogło.

Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)