Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)

Data: 2009-08-20 03:59:28
Autor: choczsz
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
On 19 Sie, 18:48, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Znacie jakieś radyjka z MP3/CD, które nie robią problemów jeżeli utwory na
płycie mają polskie znaki w tytułach (i inne narodowe)?

Na razie sprawdziłem Blaupunkta i Firsta -- jeden utwór na płycie z PL-znakami
i od razu Error CD :/. Wszystkie taka kicha?

Blaupunkt Bermuda MP36 - ani nowosc ani rewelacja - odtwarza takie
pliki bez problemu.
Z CD oczywiscie (usb itp brak)
Moze sa jakos regionalizowane?
Skad masz towar, z marketu czy z allegro?

Data: 2009-08-20 14:34:51
Autor: radekp@konto.pl
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Thu, 20 Aug 2009 03:59:28 -0700 (PDT), w
<a76df778-724e-4cfd-9a18-6bf3bcf9a3cd@m20g2000vbp.googlegroups.com>, choczsz
<zovyoyhr@jadamspam.pl> napisał(-a):

> [...]

Z CD oczywiscie (usb itp brak)
Moze sa jakos regionalizowane?
Skad masz towar, z marketu czy z allegro?

Blaupunkt Sevilla był z Tesco, "personalizowany" (tzn. od dystrybutora) na
Polskę. Nie czytał.

Chyba wrzucę swoją testową płytkę na ftp, bo łyka ją tylko komp, a nic
specjalnego w niej nie ma :).

Data: 2009-08-20 15:44:29
Autor: BartekK
radekp@konto.pl pisze:
Chyba wrzucę swoją testową płytkę na ftp, bo łyka ją tylko komp, a nic
specjalnego w niej nie ma :).
Znaczy twoje radio samochodowe będzie odtwarzać ją z ftp? :) Jeśli to umie, to obsługa polskich znaków nie powinna być już problemem ;)

Data: 2009-08-20 16:06:59
Autor: radekp@konto.pl
Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)
Thu, 20 Aug 2009 15:44:29 +0200, w <h6jk4l$s3r$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
> [...]
Znaczy twoje radio samochodowe będzie odtwarzać ją z ftp? :) Jeśli to umie, to obsługa polskich znaków nie powinna być już problemem ;)

.... żeby inni sprawdzili :)
Na razie (po wielokrotnych testach na CDRW) widzę, że nie pl-znaki są
problemem, tylko jakby liczba danych na płycie :).

Radio samochodowe z MP3 a polskie znaki (i inne)