Radio w samochodzie Renault Megane

Data: 2010-06-29 12:41:54
Autor: tadektur
Radio w samochodzie Renault Megane
Kupi艂em u偶ywany samoch贸d Renaul Megane, rok prod. 2002, radio z odtwarzaczem p艂yt. Samoch贸d sprowadzony z Niemiec. Jak zaprogramowa膰 polskie stacje? Mo偶e kto艣 mi podpowie?

Data: 2010-06-29 13:34:10
Autor: Irokez
Radio w samochodzie Renault Megane
U偶ytkownik "tadektur" <tadeusz.turbak@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c29cdf2$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
Kupi艂em u偶ywany samoch贸d Renaul Megane, rok prod. 2002, radio z odtwarzaczem p艂yt. Samoch贸d sprowadzony z Niemiec. Jak zaprogramowa膰 polskie stacje? Mo偶e kto艣 mi podpowie?

A nie tak samo jak niemieckie?
Wyszukujesz stacje, jak si臋 spodoba wciskasz i przytrzymujesz numer pod kt贸rym ma byc a偶 piknie czy mignie?

--
Irokez

Radio w samochodzie Renault Megane