Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący

Data: 2012-07-02 23:05:43
Autor: PiteR
Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący
na  ** p.m.s **  Gienek pisze tak:

Mogę bez problemu wybierać numer za pomocą przycisków
umieszczonych pod kierownicą do obsługi radia mogę wybierać osoby
z książki telefonicznej i dzwonić.

Spróbuj to wyłączyć i sprawdź czy jest róznica
Menu > Connectivity > Bluetooth > Remote SIM mode > Off

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-07-03 07:14:08
Autor: Gienek
W dniu 02.07.2012 23:05, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Gienek pisze tak:

[...]

Ale to rozumiem, że ustawia się w telefonie?

Zarówno telefon jak i radio samochodowe komunikuje się po polsku ale postaram się znaleźć te ustawienia

Data: 2012-07-03 10:19:55
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Gienek pisze tak:

Ale to rozumiem, że ustawia się w telefonie?

Tak w tel. Może zmień na chcwilę język w telefonie.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-07-03 16:42:55
Autor: Przemysław Czaja
Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący

Użytkownik "PiteR"

Menu>  Connectivity>  Bluetooth>  Remote SIM mode>  Off

Ale to rozumiem, że ustawia się w telefonie?

Tak w tel. Może zmień na chcwilę język w telefonie.

Jak będzie po polsku Menu, Bluetooth, SIM ?

Data: 2012-07-03 19:12:55
Autor: 'Tom N'
Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący
Przemysław Czaja w <news:jsv0j7$f0m$1mx1.internetia.pl>:

Użytkownik "PiteR"

Menu>  Connectivity>  Bluetooth>  Remote SIM mode>  Off

Ale to rozumiem, że ustawia się w telefonie?
Tak w tel. Może zmień na chcwilę język w telefonie.

Jak będzie po polsku Menu,

jadłospis

Bluetooth,

siny ząb

SIM

MIA

;)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-03 19:19:05
Autor: Gienek
W dniu 03.07.2012 10:19, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Gienek pisze tak:

Ale to rozumiem, że ustawia się w telefonie?

Tak w tel. Może zmień na chcwilę język w telefonie.

Nie było potrzeby zmiany języka. Chodziło o opcję

menu > łącza > bluetooth > zdalny tryb sim

ma być wyłączony a u mnie był włączony. Po wyłączeniu tej opcji mogę bez problemu odbierać rozmowy telefoniczne za pomocą zestawu głośnomówiącego w moim nowym autku

Wielkie dzięki za pomoc. Jesteś WIELKI.

Radio z Renault Fluence jako zestaw głośnomówiący