Radio z nawigacją z chin do starego auta

Data: 2017-06-11 22:49:24
Autor: AL
On 2017-06-11 19:55, Pszemol wrote:
Android 5.1 7" 2 Din HD Touch Screen Car Stereo Radio Player GPS Navigation
http://r.ebay.com/fswqkQ

Próbował ktoś tego lub podobnego urządzenia chinskiego?

Interesujące to byłoby gdyby się dało podłączyć przez USB jakiś
modem GSM i puścić na tym Google Maps w trybie online,
z informacjami o aktualnych korkach.

Myślałem o tym aby wsadzić to do 2004 Passata zamiast fabrycznego
Monsoon z zewnętrznym wzmacniaczem ale jak to z Chinczykami bywa:
nie ma informacji na wiele tematów: jaka jasności ekranu? Czy wspiera
zewnętrzny wzmacniacz? Nawet rozpiski kabli/wtyczek nie ma aby przed
zakupem rozpracować sobie podłączenie do VW i np. obsługę
ściszania/zgłaśniania z guzików w kierownicy, itp...

ja używam - w sumie już drugiego: do niedawna z Windows CE a od niecałych 2mcy z Androidem.

Działa wszystko zgodnie z oczekiwaniem.
(CCrosser vel Outlander).

Data: 2017-06-11 15:51:45
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:ohka5u$vo0$1dont-email.me...
On 2017-06-11 19:55, Pszemol wrote:
[...]

No ale to co od 2 miesięcy używasz to jest dokładnie to urządzenie
z linka jaki podpiąłem czy masz coś podobnego ale nie to samo?

Data: 2017-06-11 23:09:02
Autor: AL
On 2017-06-11 19:55, Pszemol wrote:
[...]

wszystkie są niemal te same.  Z androidem jak rozkminiałem temat - zazwyczaj różnią się szczegółami.
Kupiłem z Andoridem 5.1 i 1GB RAM (planowałem 6 i 2GB RAM).  Po wszelakich testach śmiem twierdzić, że 1GB RAM na aplikacje w telefonei jak najbardziej wystarczy i radio nie zamule mimo wielu aplikacjom odpalonym na raz.

Nawigacje jakie testowałem: IGO (to było natywnie już wgrane z mapami całego świata z 2016r.)  W PL działa na tym nawet komunikaty TCM (jak radio online - i działa to super),
Google maps i Osmand Pro.
Za dwa tygodnie udajemy sie do Grecji - więc Bałkany przetestowałem już na tych mapach wzdłuż i wszesz i myślę, że da radę (zresztą Osmanda poprzednio testowałem na Krymie i Ukraninie - najlepsza nawigacja w dzikie strony, gdzie inne nawigacje mają jedynie główne drogi)

Wracając do Twojego pytania: kupuj radio dedykowane po Twój samochód (spytaj sprzedającego).

Data: 2017-06-12 20:30:39
Autor: Pszemol
On 2017-06-11 19:55, Pszemol wrote:
[...]

Dzięki za odpowiedź.
A zechciałbyś podać linka/numer aukcji do tego konkretnego radia/sprzedawcy
u którego kupiłeś to swoje?

Data: 2017-06-12 23:08:07
Autor: AL
On 2017-06-12 22:30, Pszemol wrote:

Dzięki za odpowiedź.
A zechciałbyś podać linka/numer aukcji do tego konkretnego radia/sprzedawcy
u którego kupiłeś to swoje?

u tego sprzedającego (sensowny, pomocny i szybko odpowiada)
https://www.aliexpress.com/store/1965026?spm=2114.10010108.0.0.IZciyL
ale nie wiem, czy znajdziesz coś do Passata

Data: 2017-06-12 23:17:52
Autor: Pszemol
On 2017-06-12 22:30, Pszemol wrote:

[...]

Zapytałem gościa o model ZWNAV - zobaczymy czy odpisze.
Dzięki.

Radio z nawigacją z chin do starego auta