Radio z nawigacją z chin do starego auta

Data: 2017-06-11 21:48:57
Autor: J.F.
Radio z nawigacją z chin do starego auta
Dnia Sun, 11 Jun 2017 12:55:32 -0500, Pszemol napisał(a):
Android 5.1 7" 2 Din HD Touch Screen Car Stereo Radio Player GPS Navigation
http://r.ebay.com/fswqkQ

Próbował ktoś tego lub podobnego urządzenia chinskiego?
Interesujące to byłoby gdyby się dało podłączyć przez USB jakiś
modem GSM i puścić na tym Google Maps w trybie online,
z informacjami o aktualnych korkach.

Wifi nie widze ... ale widze ikonke. Moze jednak jest i da sie
tethering z telefonu. Widze tez podobna ikonke z literkami BT.

Android powinien sie tez podlaczyc do internetu w telefonie przez BT.
Ale czy to bedzie dzialac w czasie rozmowy ?

Bo czy obsluzy modem USB, to nie bylbym pewny.
A gniazdo sie przyda do ladowania telefonu :-)

Jest Play Store, to jakies podlaczenie do internetu musza miec  :-)

Myślałem o tym aby wsadzić to do 2004 Passata zamiast fabrycznego

Pewnie wtyczki niekompatybilne.

Monsoon z zewnętrznym wzmacniaczem ale jak to z Chinczykami bywa:
nie ma informacji na wiele tematów: jaka jasności ekranu? Czy wspiera
zewnętrzny wzmacniacz? Nawet rozpiski kabli/wtyczek nie ma aby przed

No to nie kupuj :-)

J.

Data: 2017-06-11 23:03:06
Autor: AL
On 2017-06-11 21:48, J.F. wrote:
[...]

możesz podłączyć modem przez USB bądź tethering z telefonu.
Jedno i drugie działa (no dobra, pod WinCE miałem problem z driverami, ale pod androidem śmiga aż miło)

Android powinien sie tez podlaczyc do internetu w telefonie przez BT.
Ale czy to bedzie dzialac w czasie rozmowy ?

po BT łączy się z telefonem, systeme OBD - działa bez zarzutu.
Spokojnie widać wszystkie kontakty jak i całą kartę z telefonu (jako dodatkowy dysk)

Bo czy obsluzy modem USB, to nie bylbym pewny.
obsłuży.

A gniazdo sie przyda do ladowania telefonu :-)

Od tyłu radia będzie parę (u mnie 3 sztuki) wtyczek USB
To nie działa jako ładowarka tylko jako Mirror Link (powielasz co na telefonie na radiu - jako dodatkowa opcja)

Jest Play Store, to jakies podlaczenie do internetu musza miec  :-)

jest PlayStore i nie ma problemu instalować tych samych programów co w telefonie.
Jednocześnie masz np. nawigację i w tle działający yanosik (+inne programy - np. monitoring ODB). Radio/odtwarzacz to oczywiste.

Klawisze z kierownicy działają - radio ma opcję uczenia się i przypisywania tym klawiszom różnych funkcji

Myślałem o tym aby wsadzić to do 2004 Passata zamiast fabrycznego

Pewnie wtyczki niekompatybilne.

To kupi przejściówkę.

Kupuje się zazwyczaj (przynajmniej u mnie - już drugie takie radio) ze sterownikiem do danej marki (sterownik zawiera kostkę, z przejćiówkami i układem dogadującym się z komputerem auta).

U mnie bez problemu dogadało się z kamerą cofania - włączasz wsteczny i obraz się automatycznie przełącza (nawet bezpośrednio po włączeniu, gdy system jeszcze startuje).

System na androidzie startuje ok 10 razy szybciej niż na Windows CE.

Monsoon z zewnętrznym wzmacniaczem ale jak to z Chinczykami bywa:
nie ma informacji na wiele tematów: jaka jasności ekranu? Czy wspiera
zewnętrzny wzmacniacz? Nawet rozpiski kabli/wtyczek nie ma aby przed

spytaj sprzedającego czy będzie działać z danym stystemem.
U mnie np. są osbne sterowniki w zależności, czy masz w aucie system audio Forsgate czy nie (dodatkowe podłączenie wzmacniacza).

IMHO warto i do normalnego radia już bym nie wrócił.
(ale... pierwsza stacja - ta z Windows CE - zaczęła po 4ch latach wariować.  Wkurzony kupiłem nową na androidzie.  Import z Chin bezpośrednio za niecałe 1400 (razem z dostawą i cłem).  Na polskich aukcjach za tą samą stację krzyczą 1000pln więcej (poprzednio tak kupowałem - serwis jest izuloryczny, więc polecam od razu sprowadzać samodzielnie z Chin).

Data: 2017-06-11 23:15:02
Autor: J.F.
On 2017-06-11 21:48, J.F. wrote:
http://r.ebay.com/fswqkQ

[...]

Chodzi mi o to, czy jak w telefonie udostepnie internet po BT,
podlacze to radio do internetu po BT, podlacze jako zestam
glosnomowiacy po BT, i ktos zadzwoni ... bedzie internet w radiu ?

A gniazdo sie przyda do ladowania telefonu :-)
Od tyłu radia będzie parę (u mnie 3 sztuki) wtyczek USB
To nie działa jako ładowarka tylko jako Mirror Link (powielasz co na telefonie na radiu - jako dodatkowa opcja)

Ale ladowarka do telefonu bardzo potrzebna, a tu takie fajne gniazdko
:-)

[...]

Ale to juz polaczenie z samochodem ... po BT, po USB, czy zlaczem
OBD2?

IMO, to samochod ma OBD2, ale inne opcje niekoniecznie.

J.

Data: 2017-06-12 00:19:36
Autor: AL
On 2017-06-11 21:48, J.F. wrote:
http://r.ebay.com/fswqkQ

[...]

nie wiem, bo nigdy tak nie łączyłem

Dużo prościej intuicyjniej i szybciej połączyć po WiFi.

Ale, po BT mam podłączony moduł w z gniazda OBD i po BT łączy się telefon.
Sygnał z gniazda OBD  nie zanika, gdy rozmawiam przez system głośnomówiący radia (oba po BT).

[...]

z zapalniczki nie prościej i bardziej intuicyjnie - dodatkowo parametry ładowania dobierzesz odpowiednie do swojego telefonu.
Jaki prąd w gniazdku tego radia - niewiadomo, wiec możesz nie naładować współczesnego smartfona.

[...]

moduł jest wpięty w gniazdo diagnostyczne OBD2 - z nim po BT łączy się cały czas radio.  Program, któego używam (do tej pory w telefonie, a od jakiegoś czasu głównie w radio) to Torgue Pro.
(do monitorowania online różnych parametrów.  Tylko raz zdarzyło mi się kasować błędy za pomocą tego interfejsu)

IMO, to samochod ma OBD2, ale inne opcje niekoniecznie.

te informacje jakie jesteś w stanie wyssać z gniazda diagnostycznego auta - te dane możesz mieć na ekranie - pulpicie auta.
(od podst. informacji typu temperatura płynu, obroty, ładowanie aku, poprzez dane dotyczące położenia pedału gazu, obciążenia silnika, stopnia mieszanki paliwo-powietrze, stopnia wyprzedzenia zapłonu, działaniu turbo po np. monitorowania napięcia na sondach lambda).
Oczywiście wszystkie te parametry nie są potrzebne podczas jazdy :)

Data: 2017-06-12 10:54:27
Autor: J.F.
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohkff3$k2p$1@dont-email.me...
On 2017-06-11 23:15, J.F. wrote:
[...]

Tylko radio musi je miec, a tu sie chinczykowi nie chcialo wspomniec, ze ma.

Ale, po BT mam podłączony moduł w z gniazda OBD i po BT łączy się telefon.
Sygnał z gniazda OBD  nie zanika, gdy rozmawiam przez system głośnomówiący radia (oba po BT).

Ale to dwa osobne urzadzenia.

[...]

2A - tym sie pochwalili.

J.

Data: 2017-06-12 12:36:52
Autor: AL
On 2017-06-11 23:15, J.F. wrote:
[...]

daję, że 99.(9)% ma taką opcję - nie ma opcji wbudowanego modułu, ale tak naprawdę to tam siedzi Android jak w każdym telefonie.
Podłączasz się po tetheringu do AP z komórki i masz zestaw on-line.

(patrząc się na zrzuty ekranu - to niemal identyczne z moim - jak i tysiącem innych na chińskich portalach.  Podejrzewam, że główna różnica to obudowy i dodatkowe moduły dogadujące się z komputerem konkretnej marki - ale to już jest zewnętrzna kostka i układ elektroniczny)

Ale, po BT mam podłączony moduł w z gniazda OBD i po BT łączy się telefon.
Sygnał z gniazda OBD  nie zanika, gdy rozmawiam przez system głośnomówiący radia (oba po BT).

Ale to dwa osobne urzadzenia.

no to mousi przetestować - aczkolwiek nie wim po co tak komplikować sobie życia (problematyczne i wolniejsze)

taaa, a ile w tym prawdy :)

Data: 2017-06-12 13:09:13
Autor: J.F.
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohlqld$6ra$1@dont-email.me...
[...]

Android nie oznacza ze Wifi bedzie.

Ale tez mysle ze ma.

J.

Radio z nawigacją z chin do starego auta