Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)

Data: 2011-03-15 09:30:25
Autor: Grzegorz Z.
Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)
Nie wiem czy traktować to poważnie czy jako żart....

==================

Radioaktywna chmura kieruje siÄ™ do Europy

Opublikowano: 15.03.2011 | Kategorie: Wiadomości ze świata

SZWECJA. „Dagens Nyheter” donosi, że według Roberta Fincka ze szwedzkiego
Urzędu Dozoru Jądrowego, radioaktywne cząstki uwolnione do atmosfery na
skutek awarii w elektrowni atomowej Fukushima I wywołanej przez trzęsienie
ziemi, dotrą do północnej Europy w ciągu dwóch tygodni.

„Chmura radioaktywnych cząstek będzie podróżować ok. 10-14 dni zanim dotrze
do Szwecji” – powiedział Finck. „Mierzymy wzrost poziomu radioaktywności.
Koncentracja cząstek będzie niewielka, jednak może stanowić zagrożenie dla
zdrowia ludzkiego i bezpieczeństwa żywności, a także dla pracy wrażliwych
urządzeń.”

Według Fincka, podwyższonego poziomu promieniowania w tym tygodniu mogą
spodziewać się mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Kanady.

Opracowanie dla „Wolnych Mediów: Maurycy Hawranek
Na podstawie: volny.cz, Dagens Nyheter

http://wolnemedia.net/wiadomosci-ze-swiata/radioaktywna-chmura-kieruje-sie-do-europy/

Data: 2011-03-15 09:08:28
Autor: mh
Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie wiem czy traktowaÄ&#65533; to powaĹĽnie czy jako ĹĽart....

==================

To nie żart. Z jednym wyj±tkiem. Pisz± , że zwi±zane z tym zagrożenie dla
zdrowia i życia jest niewielkie. Tak na poważnie , jest żadne. Jedynie czułe
urz±dzenia pomiarowe mog± chwilowo ocipieć. Np. datowanie metod± C14.

MH

Data: 2011-03-15 02:26:21
Autor: Antenka
On 15 Mar, 10:08, " mh" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Grzegorz Z. <jackspar...@noname.com> napisał(a):

> [...]

urz±dzenia pomiarowe mog± chwilowo ocipieć. Np. datowanie metod± C14.

I potem ogłosz±, że "Całun Turyński" to płótno pochodz±ce z XIX
wieku ;-)

Antenka

Data: 2011-03-15 11:07:18
Autor: sofu
Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5cd85e8d-f8f8-4b20-9e4c-b2a63f4208c0x13g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

MH

I potem ogłosz±, że "Całun Turyński" to płótno pochodz±ce z XIX

-- -- -- -- -- --

Albo, że te bodajże 14 napletków jezusowych poutykanych w różnych miejscach nie s± prawdziwe!
A swoj± drog± co ma wspólnego rozpad węgla C14 z chmur± zawierajaca zupełnie inne pierwiastki?

sofu

Data: 2011-03-15 10:16:49
Autor: MH
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
A swoj± drog± co ma wspólnego rozpad węgla C14 z chmur± zawierajaca zupełnie inne pierwiastki?

=================

Zmiana poziomu tła , jeżeli laboratorium datowania nie jest odpowiednio
izolowane od otoczenia (głębokie zapiwiniczenie , ¶ciany wyłożone matami
pochłaniaj±cymi itp..). MH

Data: 2011-03-15 13:25:35
Autor: zinek
Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilneag$grp$1inews.gazeta.pl...

no - po czernobylu tez tak mowili. ;)

Data: 2011-03-15 09:51:12
Autor: zinek

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1li2t4qu3cfz4.bfj7vwvtnwxg.dlg40tude.net...
[...]

w wsi 24 podawali ze wiekszosc idzie w strone stanow - 6 dni i chmura powinna byc u wybrzezy usa.
o zachodniej europie slowem nie bylo wspomniane.

Data: 2011-03-15 22:35:02
Autor: Kaczysta
Radioaktywna chmura kieruje siÄ™ do Europy ;-)
[...]
Gdzie można tanio kupić licznik Geigera?
AZ

Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)