Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)

Data: 2011-03-15 09:08:28
Autor: mh
Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie wiem czy traktowaÄ&#65533; to powaĹźnie czy jako Ĺźart....

==================

To nie żart. Z jednym wyjątkiem. Piszą , że związane z tym zagrożenie dla
zdrowia i życia jest niewielkie. Tak na poważnie , jest żadne. Jedynie czułe
urządzenia pomiarowe mogą chwilowo ocipieć. Np. datowanie metodą C14.

MH

Data: 2011-03-15 02:26:21
Autor: Antenka
On 15 Mar, 10:08, " mh" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Grzegorz Z. <jackspar...@noname.com> napisał(a):

> [...]

urządzenia pomiarowe mogą chwilowo ocipieć. Np. datowanie metodą C14.

I potem ogłoszą, że "Całun Turyński" to płótno pochodzące z XIX
wieku ;-)

Antenka

Data: 2011-03-15 11:07:18
Autor: sofu

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cd85e8d-f8f8-4b20-9e4c-b2a63f4208c0x13g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

MH

I potem ogłoszą, że "Całun Turyński" to płótno pochodzące z XIX

-- -- -- -- -- --

Albo, że te bodajże 14 napletków jezusowych poutykanych w różnych miejscach nie są prawdziwe!
A swoją drogą co ma wspólnego rozpad węgla C14 z chmurą zawierajaca zupełnie inne pierwiastki?

sofu

Data: 2011-03-15 10:16:49
Autor: MH
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
A swoją drogą co ma wspólnego rozpad węgla C14 z chmurą zawierajaca zupełnie inne pierwiastki?

Zmiana poziomu tła , jeżeli laboratorium datowania nie jest odpowiednio
izolowane od otoczenia (głębokie zapiwiniczenie , ściany wyłożone matami
pochłaniającymi itp..). MH

Data: 2011-03-15 13:25:35
Autor: zinek

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilneag$grp$1inews.gazeta.pl...
[...]

no - po czernobylu tez tak mowili. ;)

Radioaktywna chmura kieruje się do Europy ;-)