Radiomaryjni !!.

Data: 2010-05-02 19:05:47
Autor: cyc
Radiomaryjni !!.
Psychopaci mieniacy sie " prawdziwymi polakami " bedacy faktycznie pospolita holota spod radiomaryjnego znaku , wspomagani przez pisomatolkow - maniakalnych psychopatow szerzacych za swoim sekciarskim guru spiskowe teorie , dotkliwie pobili w Toruni pod rydzykowymi palacami dziennikarzy "Superstacji " i zdemolowali im b. drogi sprzet tak , ze nadaje sie tylo na zlom !. Tak zareagowali na zadawane caslkiem niewinnych pytan , pytan nikogo nie krzywdzacych . Wystarczyl sam fakt , ze nie byli to "dzienikarze " rydzykowych tub bo tylko ci sa "prawdziwymi Polakami " !,
Niech jeszcze ktos mi powie , ze to halota to nie  faszysci ! .
Faszysci z krwi i kosci bo tylko oni potrafia tak nienawidziec i tak odnosic sie do ludzi , ktorzy nie koniecznie zgadzaja sie z ich pogladami !.
Czego jeszcze trzeba aby dowiesc, ze nimi sa ? potrzebne sa trupy , ile ich potrzeba ? przeciez juz maja na koncie conajmniej 97 wliczajac w to p. Blide !!.
Oby haslo ktore niegdys sami glosili udajac solidarnosciowcow a ktore mowilo o drzewach , lisciach i komunistach nie okazalo sie prorocze , tyle ze  z nimi w roli glownej bo spoleczenstwo wnet przestanie tolerowac ich prawdziwie hitlerowskie metody urabiania tak jego jak  i panstwa !.
Tolerancja dla nich kiedys musi sie skonczyc . Szacunek nalezny kazdemu czlowiekowi , nawet jesli ten jest faszysta nie moze byc postrzegany jako slabosc bo cholota to wykorzystuje w rownie bezwzgledny sposob , jak wykorzystuje dla politycznych celow nawet smierc prezydenta  !.
Czy posuna siedo tego , ze rozpetaja wojne domowa ? ......ale to bedzie ich koniec w tym fizyczny !.

cyc

Data: 2010-05-02 19:33:15
Autor: abc
Radiomaryjni !!.
Tak zareagowali na zadawane caslkiem niewinnych pytan , pytan nikogo nie
krzywdzacych . Wystarczyl sam fakt , ze nie byli to "dzienikarze "
rydzykowych tub bo tylko ci sa "prawdziwymi Polakami " !,

A czego tam szukali "dziennikarze" komunistycznej Superstacji?  Czy ktoś ich tam zapraszał?

Data: 2010-05-02 19:55:36
Autor: jadrys
Radiomaryjni !!.
W dniu 2010-05-02 19:33, abc pisze:
[...]

Tego co jest sensem pracy każdego prawdziwego dziennikarza. - Czyli wydarzeń, sensacji itd. Dziennikarz to nie dyplomata żeby mu potrzebne było zaproszenie.

Mam nadzieje że ci bandyci co napadli na ludzi wykonywających swoją pracę odpowiedzą za to przed sądem..

Data: 2010-05-02 20:06:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Radiomaryjni !!.

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

było zaproszenie.

Mam nadzieje że ci bandyci co napadli na ludzi wykonywających swoją

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   I dostana dozywocie, jolopie!

   AR

Data: 2010-05-02 20:13:46
Autor: jadrys
Radiomaryjni !!.
W dniu 2010-05-02 20:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Wystarczy jak odkupią zniszczony sprzęt i przeproszą za swoje zachowanie, spamujący durniu..

Data: 2010-05-02 21:30:24
Autor: karwanjestdebilem
Radiomaryjni !!.

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  I dostana dozywocie, jolopie!

Mowa polska jest zbyt uboga, zeby oddac twój debilzm.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 09:17:04
Autor: cyc
Radiomaryjni !!.

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7bde8$4bddbf43$54702a04$30861news.chello.at...

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

Tyle dostaliby gdyby rzadzil PiS !. W kraju prawa dostana tyle ile przewiduje kodeks karny i stosowne odszkodowania !.

cyc

Data: 2010-05-02 21:10:30
Autor: brat_olin
Radiomaryjni !!.

"cyc" <ja@ja.pl> wrote

[...]

Aj, aj, aj, p. cyc, ciekawy wstep.:)  Gdzie mozna o tym wiecej przeczytac?
Moze byc w GWnie, klikne wbrew zwyczajom.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-02 21:35:45
Autor: Polok_prawdziwy
Radiomaryjni !!.
cyc wrote:

Awis, CYCKUKLAPNINTY, co wtym syćkim strasne jest...?

- to, ze w winksości som to NIEUDACNIKI, wture weświecie wspułcesnym (znacysiem kapitulistycnym) "łodnaleźć siem niemogły" (apo normalnemu - bidoki bez widoku napsysłość), ale ło łokrutnie zawyzonych ambicjach...

Tym DZIODOM siem mazy, zeino wystarcyłoby, zeby dowładzy dosły, ajus syćkie ich egzystencjonalne problemy rozwionzane bedom...

MOHEROWY DZIOD POSPOLITY...!!!

- to seregowiec PISu...

Data: 2010-05-03 09:19:07
Autor: cyc
Radiomaryjni !!.

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:rqv0b7-gu8.ln1server.linuxfan.de...
cyc wrote:

[...]

Swieta prawda !.
W zdecydowanej wiekszosci sa to nieudacznicy , ktorzy w swoim prostactwie , nieuctwie i lenistwie  zazdroszcza tym , ktorzy potrafili nad soba pracowac , do czegos doszli i cos potrafia . To taka bolszewicka przypadlosc !.

cyc

Data: 2010-05-03 10:37:54
Autor: kefirh
Radiomaryjni !!.
W dniu 2010-05-02 19:05, cyc pisze:
....potrzebne sa trupy , ile ich
potrzeba ? przeciez juz maja na koncie conajmniej 97 wliczajac w to p. Blide
!!....

:)
http://tinyurl.com/3amkvtd

Radiomaryjni !!.