Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wa³êsê.

Data: 2010-02-12 22:15:25
Autor: u2
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wa³êsê.
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdê stacji o.Rydzyka i autorytet m³odzieży kszta³cħcej siê w Wyższej Szkole Kultury Spo³ecznej i Medialnej, której jest wyk³adowcħ.

Spierdalaj, gównozjadzie.

Data: 2010-02-12 22:21:21
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Tego uczÄ… na tej uczelni? :>

Data: 2010-02-12 22:40:55
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 22:21, Lorn pisze:
u2 pisze:
[...]

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelniÄ™ w Stolycy :]

Data: 2010-02-12 14:08:33
Autor: zbig
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, osk arża Buzka i Wa³êsê.
On 12 Lut, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No co ty, zdradzê tobie eine small secret, skoñczy³em presti¿ow±
uczelniê w Stolycy :]

Niech zgadnê. Akademiê Pana Kleksa?

Data: 2010-02-12 23:18:25
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:08, zbig pisze:
On 12 Lut, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelniÄ™ w Stolycy :]

Niech zgadnÄ™. AkademiÄ™ Pana Kleksa?

Otóż to, antysemito ! :)

Data: 2010-02-12 23:27:58
Autor: Lorn
On 12 Lut, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelniÄ™ w Stolycy :]
Niech zgadnÄ™. AkademiÄ™ Pana Kleksa?

Otóż to

Faktycznie... Prestiżowa uczelnia. :> Piegi na katarek sobie doklejasz? :> Te na rozum chyba zakosił Ci Adaś. :>

Data: 2010-02-12 23:36:22
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:27, Lorn pisze:

Faktycznie... Prestiżowa uczelnia. :> Piegi na katarek sobie doklejasz?
:> Te na rozum chyba zakosił Ci Adaś. :>

Adaś to typowo polskie imię w przeciwieństwie do Lorn, Porn, Pop-Corn :]

Data: 2010-02-12 23:44:29
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

u2 to też pewnie typowo polskie imię... :>

Data: 2010-02-12 23:48:48
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:44, Lorn pisze:
u2 pisze:
[...]

To nie imiÄ™, dupku, to pseudonim :]

Data: 2010-02-12 23:52:01
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

O serio? No popatrz... Czyli Lorn to też pseudonim? Dupku :>

Data: 2010-02-13 00:01:08
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:52, Lorn pisze:
u2 pisze:

To nie imiÄ™, dupku, to pseudonim :]

O serio? No popatrz... Czyli Lorn to też pseudonim? Dupku :>

Najwyraźniej nie wiesz kim jesteś, a jesteś kretynem :]

Data: 2010-02-13 00:10:59
Autor: Lorn
u2 pisze:

To nie imiÄ™, dupku, to pseudonim :]
O serio? No popatrz... Czyli Lorn to też pseudonim? Dupku :>

Najwyraźniej nie wiesz kim jesteś

Bardzo dobrze wiem kim jestem :> Skoro uważasz, że Lorn to imię... Gratuluję debilizmu. :>

a jesteÅ› kretynem :]

Nie przypisuj innym swojej ułomności. :>

Data: 2010-02-12 22:50:19
Autor: Jadrys

u2 pisze:

[...]

No i co z tego??  Czego ciÄ™ tam nauczyli?

Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wa³êsê.