Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarşa Buzka i Wa³êsê.

Data: 2010-02-12 23:51:22
Autor: u2
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarşa Buzka i Wa³êsê.
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdê stacji o.Rydzyka i autorytet m³odzieşy kszta³cħcej siê w Wyşszej Szkole Kultury Spo³ecznej i Medialnej, której jest wyk³adowcħ.

TW Bolek i TW Łobuzek to twoi zleceniodawcy, Borubar :]

Data: 2010-02-12 23:58:16
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Wystarczy, Ĺźe twoim jest przedsiębiorca Rydzyk, ktĂłry ładnie opluwa Polskę za granicą ściągając haracz... :> Czujesz się dowartościowanym patriotą?  :)

Data: 2010-02-13 00:02:26
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:58, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdĂŞ stacji o.Rydzyka
i autorytet m³odzieşy kszta³cħcej siê w Wyşszej Szkole Kultury
Spo³ecznej i Medialnej, której jest wyk³adowcħ.

TW Bolek i TW Łobuzek to twoi zleceniodawcy, Borubar :]

Wystarczy, że twoim jest przedsiębiorca Rydzyk, który ładnie opluwa
Polskę za granicą ściągając haracz... :> Czujesz się dowartościowanym
patriotą?  :)

Pierdolisz i jesteś debilem, zwalasz wszystko na Żydów i moherów.

Data: 2010-02-13 00:13:00
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Nie przypisuj innym swojej ułomności. :>

zwalasz wszystko na ĹťydĂłw i moherĂłw.

Poproszę o cytacik :>

Data: 2010-02-13 02:48:06
Autor: awe
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wa3ese.

u2 pisze:
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazde stacji o.Rydzyka
i autorytet m3odzieży kszta3chcej sie w Wyższej Szkole Kultury
Spo3ecznej i Medialnej, której jest wyk3adowch.
[...]

-- -- -- -- -- --
chujek nie masz juz dosc jak szanowny u2 wyjasnil co i jak?
awe

Data: 2010-02-13 02:55:44
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Co mi posrańcu intelektualny niby twój kumpel wyjaśnił? :>  Pragnie zająć twoje miejsce, ale jeszcze trochę musi się postarać. :>

Data: 2010-02-13 11:36:49
Autor: awe

u2 pisze:
[...]

no wlasnie co? jak nie lapiesz to zmien dyscypline. skakanie na glowke bez zabezpieczenia to nie jest cos co lorom dobrze sluzy
awe

Data: 2010-02-14 21:52:48
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

no wlasnie co?

To, że jesteś idiotą już wiem, ale jeśli nie znasz odpowiedzi na moje pytanie, potwierdzasz swój debilizm i tylko tym usprawiedliwiam twoją odpowiedź na mój post.

Data: 2010-02-15 05:26:10
Autor: awe

u2 pisze:
[...]

ciebie ktos czyta? hue hue
awe

Data: 2010-02-20 01:44:29
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Ty baranku. :> Hue Hue,. :>

Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarşa Buzka i Wa³êsê.