Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wałęsę.

Data: 2010-02-12 21:55:40
Autor: Artur Borubar
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wałęsę.
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdę stacji o.Rydzyka i autorytet młodzieży kształcącej się w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej, której jest wykładowcą.

Pan doktor zapowiedział, że pisze pamiętniki. Kolejne dzieło niezwykle płodnego literata ma być aktem oskarżenia wobec prawicowych "łże-elit". Przygotowana przez Nowaka lista zdrajców, którzy "oszukali naród'' jest długa, począwszy od Tadeusza Mazowieckiego, przez Lecha Wałęsę, Wiesława Chrzanowskiego, Jerzego Buzka i Mariana Krzaklewskiego.
Ciekaw jestem, jak na ich tle zaprezentuje się autor, który za komuny był tak zakonspirowanym opozycjonistą, że o jego działalności wiedział tylko on sam.

Oddajmy głos Nowakowi:

- Ja przygotowuję pamiętniki w tym roku, będą mam nadzieję do końca pierwszego półrocza, będzie pierwszy i drugi tom, może nawet przed świętami pierwszy. Pierwszy do roku 91 i potem drugi do 2010. I będzie to też ostre oskarżenie nie tylko elit lewicowych, ale i dużej części osób z prawej strony - zaczął pan doktor.

 ciągnął dalej: - Niedawno przez cztery godziny dyskutowaliśmy jadąc z Łopuszańskim w dwójkę samochodem o sytuacji Polski w ciągu ostatnich 20 lat. I właściwie byliśmy zgodni, że było niewiele osób po prawej stronie, którzy zachowywali się tak jak należy. To nie zwykłych ludzi należy winić za to, że zostali oszukani.

To trzeba winić Mazowieckiego, Wałęsę, który miał robić dla prawicy, Chrzanowskiego, prezesa Zjednoczenia Chrześcijańsko-Narodowego, który jako minister spraw wewnętrznych odwołał prokuratora Witkowskiego, w sytuacji, gdy ten chciał postawić zarzuty Kiszczakowi. To trzeba oskarżać Buzka, trzeba oskarżać Niesiołowskiego, który był głównym montującym koalicję ZChN z Unią Demokratyczną. A jak potem dalej zdradzał ta prawicową opcję, widzimy - to jest największy kameleon III RP. Trzeba oskarżać Buzka, Krzaklewskiego ... Zbyt wiele było tych osób z elit prawicowych, raczej łże-elit prawicowych, które oszukały naród i sa współodpowiedzialne

http://glosrydzyka.blox.pl/2010/02/Radiomaryjny-ideolog-oskarza-Buzka-i-Walese.html

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-12 22:15:25
Autor: u2
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarşa Buzka i Wa³êsê.
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdê stacji o.Rydzyka i autorytet m³odzieşy kszta³cħcej siê w Wyşszej Szkole Kultury Spo³ecznej i Medialnej, której jest wyk³adowcħ.

Spierdalaj, gĂłwnozjadzie.

Data: 2010-02-12 22:21:21
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Tego uczą na tej uczelni? :>

Data: 2010-02-12 22:40:55
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 22:21, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdĂŞ stacji o.Rydzyka
i autorytet m³odzieşy kszta³cħcej siê w Wyşszej Szkole Kultury
Spo³ecznej i Medialnej, której jest wyk³adowcħ.

Spierdalaj, gĂłwnozjadzie.

Tego uczą na tej uczelni? :>

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelnię w Stolycy :]

Data: 2010-02-12 14:08:33
Autor: zbig
On 12 Lut, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelnię w Stolycy :]

Niech zgadnę. Akademię Pana Kleksa?

Data: 2010-02-12 23:18:25
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:08, zbig pisze:
On 12 Lut, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelnię w Stolycy :]

Niech zgadnę. Akademię Pana Kleksa?

Otóş to, antysemito ! :)

Data: 2010-02-12 23:27:58
Autor: Lorn
On 12 Lut, 22:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

No co ty, zdradzę tobie eine small secret, skończyłem prestiżową
uczelnię w Stolycy :]
Niech zgadnę. Akademię Pana Kleksa?

Otóş to

Faktycznie... Prestiżowa uczelnia. :> Piegi na katarek sobie doklejasz? :> Te na rozum chyba zakosił Ci Adaś. :>

Data: 2010-02-12 23:36:22
Autor: u2
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarşa Buzka i Wa³êsê.
W dniu 2010-02-12 23:27, Lorn pisze:

Faktycznie... PrestiĹźowa uczelnia. :> Piegi na katarek sobie doklejasz?
:> Te na rozum chyba zakosił Ci Adaś. :>

Adaś to typowo polskie imię w przeciwieństwie do Lorn, Porn, Pop-Corn :]

Data: 2010-02-12 23:44:29
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

u2 to też pewnie typowo polskie imię... :>

Data: 2010-02-12 23:48:48
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:44, Lorn pisze:
u2 pisze:
[...]

To nie imię, dupku, to pseudonim :]

Data: 2010-02-12 23:52:01
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

O serio? No popatrz... Czyli Lorn to teĹź pseudonim? Dupku :>

Data: 2010-02-13 00:01:08
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:52, Lorn pisze:
u2 pisze:

To nie imię, dupku, to pseudonim :]

O serio? No popatrz... Czyli Lorn to teĹź pseudonim? Dupku :>

Najwyraźniej nie wiesz kim jesteś, a jesteś kretynem :]

Data: 2010-02-13 00:10:59
Autor: Lorn
u2 pisze:

To nie imię, dupku, to pseudonim :]
O serio? No popatrz... Czyli Lorn to teĹź pseudonim? Dupku :>

Najwyraźniej nie wiesz kim jesteś

Bardzo dobrze wiem kim jestem :> Skoro uważasz, że Lorn to imię... Gratuluję debilizmu. :>

a jesteś kretynem :]

Nie przypisuj innym swojej ułomności. :>

Data: 2010-02-12 22:50:19
Autor: Jadrys

u2 pisze:

[...]

No i co z tego??  Czego cię tam nauczyli?

Data: 2010-02-12 22:54:15
Autor: brat_olin
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wałęsę.

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote

Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdę stacji o.Rydzyka i
autorytet młodzieży kształcącej się w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i
Medialnej, której jest wykładowcą.

I dobrze gada!  A co gada Urban z Krzeminskim, ideolodzy
GWna i red. Michnika?  Przepraszam, ale nie pamietam,
gdzie Urban dzis wyklada.

--
Smart quetsions to stupid answers

Data: 2010-02-13 09:34:25
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl4i0p$l57$1news.onet.pl...
[...]

Na spędach PiS w Klarysewie. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-12 23:51:22
Autor: u2
[...]

TW Bolek i TW Łobuzek to twoi zleceniodawcy, Borubar :]

Data: 2010-02-12 23:58:16
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Wystarczy, Ĺźe twoim jest przedsiębiorca Rydzyk, ktĂłry ładnie opluwa Polskę za granicą ściągając haracz... :> Czujesz się dowartościowanym patriotą?  :)

Data: 2010-02-13 00:02:26
Autor: u2
W dniu 2010-02-12 23:58, Lorn pisze:
u2 pisze:
[...]

Wystarczy, że twoim jest przedsiębiorca Rydzyk, który ładnie opluwa
Polskę za granicą ściągając haracz... :> Czujesz się dowartościowanym
patriotą?  :)

Pierdolisz i jesteś debilem, zwalasz wszystko na Żydów i moherów.

Data: 2010-02-13 00:13:00
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

zwalasz wszystko na ĹťydĂłw i moherĂłw.

Poproszę o cytacik :>

Data: 2010-02-13 02:48:06
Autor: awe
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wa3ese.

u2 pisze:
W dniu 2010-02-12 21:55, Artur Borubar pisze:
Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazde stacji o.Rydzyka
i autorytet m3odzieży kszta3chcej sie w Wyższej Szkole Kultury
Spo3ecznej i Medialnej, której jest wyk3adowch.
[...]

-- -- -- -- -- --
chujek nie masz juz dosc jak szanowny u2 wyjasnil co i jak?
awe

Data: 2010-02-13 02:55:44
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Co mi posrańcu intelektualny niby twój kumpel wyjaśnił? :>  Pragnie zająć twoje miejsce, ale jeszcze trochę musi się postarać. :>

Data: 2010-02-13 11:36:49
Autor: awe

u2 pisze:
[...]

no wlasnie co? jak nie lapiesz to zmien dyscypline. skakanie na glowke bez zabezpieczenia to nie jest cos co lorom dobrze sluzy
awe

Data: 2010-02-14 21:52:48
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

no wlasnie co?

To, że jesteś idiotą już wiem, ale jeśli nie znasz odpowiedzi na moje pytanie, potwierdzasz swój debilizm i tylko tym usprawiedliwiam twoją odpowiedź na mój post.

Data: 2010-02-15 05:26:10
Autor: awe

u2 pisze:
[...]

-- -- -- -- --
ciebie ktos czyta? hue hue
awe

Data: 2010-02-20 01:44:29
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Ty baranku. :> Hue Hue,. :>

Data: 2010-02-14 17:16:45
Autor: :heÂŽsk:
Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wałęsę.
On Fri, 12 Feb 2010 21:55:40 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Chodzi rzecz jasna o Jerzego Roberta Nowaka, gwiazdę stacji o.Rydzyka i autorytet młodzieży kształcącej się w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej, której jest wykładowcą. [...]

 czyzbys zapomnial popisy PiS i opluwanie walesy ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-14 09:20:55
Autor: zbig

pi...@op.pl> wrote:
> [...]
> Medialnej, której jest wykładowcą. [...]

 czyzbys zapomnial popisy PiS i opluwanie walesy ?

Zę ta menda nieszczęsna TW Tadeusz, prominent peerelu,  ma czelność w
ogóle wystawiać świadectwa moralności innym.

Radiomaryjny ideolog, TW Jerzy Robert Nowak, oskarża Buzka i Wałęsę.