Radiomasryjne bojowki w akcji !

Data: 2010-01-10 16:35:29
Autor: matador
Radiomasryjne bojowki w akcji !
cyc pisze:
Z inspiracji radiomaryjnych napuszczaczy

Udowodnij swoją tezę, czerwona gnido !

matador.

Data: 2010-01-10 17:33:57
Autor: MH
cyc pisze:
> Z inspiracji radiomaryjnych napuszczaczy

Udowodnij swoją tezę, czerwona gnido !

Pół minuty googlanie , matole i masz :

http://www.gadu-gadu.pl/5424788331332774383/radio-maryja-wosp-to-korupcja

MH

Data: 2010-01-10 17:55:09
Autor: matador
MH pisze:
cyc pisze:
Z inspiracji radiomaryjnych napuszczaczy
Udowodnij swoją tezę, czerwona gnido !

Pół minuty googlanie , matole i masz :

http://www.gadu-gadu.pl/5424788331332774383/radio-maryja-wosp-to-korupcja

Nikt w RM do napadania na wolontariuszy nie zachęca, poza tym nie ciebie pytałem lecz cycoida..

matador.

Data: 2010-01-10 19:57:33
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 Jan 2010 17:33:57 +0100, MH napisał(a):

Pół minuty googlanie , matole i masz :

http://www.gadu-gadu.pl/5424788331332774383/radio-maryja-wosp-to-korupcja

Hm, ale to nie wszystko, wyguglać... Teraz spróbuj zrozumieć, to coś
zacytował, bo ma się to nijak tematu topicu.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-10 23:35:08
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:o6d7zifqpom5$.1bfcao7jmon1d$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
lenin nauczyl nas marzyc a marzenia przemieniac w rzeczywistosc
awe

Data: 2010-01-11 09:17:55
Autor: cyc
[...]

Ze niby nijak sie ma do tematu watku ? .
A ile potrzeba moherowemu durmiowi aby wyszedl z palka na ulice ? Wystarczy , ze jego guru powie , ze Owsiak to zlodziej i ze nie powinno sie dawac pieniadze na WOSP a tak wlasnie mowil w swojej szczekaczce i w trwamie . Rydzyk to wrzut na dupie polskiej demokracji i pierwszoplanowym zadaniem rzadzacych jest to aby wyslac go tam gdzie jego miejsce , czyli do kryminalu .. Mam nadzieje , ze w koncu to sie stanie .

cyc

Data: 2010-01-11 09:45:40
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 Jan 2010 09:17:55 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Ja nie wiem ile potrzeba cycu, znowu sobie coś tam wyspekulowałeś i gadasz
do pomysłów we wlasnej głowie. Z zalinkowanej notki nic takiego nie wynika.
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-11 10:01:36
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hieofd$jkr$1news.onet.pl...
[...]

"Z zalinkowanej notki "  powiadasz ? .
A jesli w notce bedzie pisalo tylko 2 + 2 , to Ty nie bedziesz wiedzial , ze to jest 4 ?

cyc

Data: 2010-01-11 10:10:12
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 Jan 2010 10:01:36 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Ja nie wiem co by tam mogło pisać, gdyby... Drogi cycu, odnoszę się do tego
co tam jest, a nie do tego co ty chciałbyś aby tam było. Faktem jest, że piszą o bandyckich napadach i nic więcej. Odnoszę wrażenie,
że bardzo, ale to bardzo byś chciał, aby tam był jakiś polityczny kontekst.
Tak bardzo, aż jestem zdziwiony, że takiego napadu twoje środowisko nie
zorganizowało.

Data: 2010-01-10 18:31:30
Autor: Artur Borubar

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hics4h$si7$1atlantis.news.neostrada.pl...
cyc pisze:
Z inspiracji radiomaryjnych napuszczaczy

Udowodnij swoją tezę, czerwona gnido !

Ten twój stutrzydziestocentymetrowy przygłup udowodnił jak oskarżał elektorat PO o napad na Cugier - Kotke?

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Radiomasryjne bojowki w akcji !