Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem

Data: 2011-05-18 18:36:14
Autor: Marcin
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
Witam

Postanowilem w swojej astrze II classic wymienic radio na cos z USB (albo karta pamieci), zeby nie wozic zestawu plyt. Klopot w tym, ze odtwarzacze po wlaczeniu zaczynaja grac nosnik od poczatku, niezaleznie w ktorym miejscu skonczyly wczesniej. W przypadku plyt nie jest to takie zle ale jak wezme pendrivea czy karte 16GB wypelniona mp3 to chcialbym zeby zaczynal od utworu ktory sluchalem przed wylaczeniem odtwarzacza a nie od poczatku. W sklepach nie wiedza za bardzo czy to co sprzedaja ma taka funkcje. Moze ktos mial juz taki problem i cos wybral?

Na jakosci audio to az tak bardzo mi nie zalezy bo mam drewniane ucho a jak dodac do tego szum w samochodzie to juz w ogole nie ma o czym mowicp;)
Obecnie zamanotowany jest Blaupunkt San Diego MP27 i jak dla mnie jakosc z niego jest wystarczajaca.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-05-18 18:41:37
Autor: J_K_K
Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości news:ir0shv$3vb$1inews.gazeta.pl...
[...]

?
Fabryczne radia Opla CD, z którymi miałem do czynienia,
grały owszem od początku, ale utwór, który był odtwarzany jako ostatni.

Co do MP3 i karty, to transmiter za 20 PLN również odtwarza
ostatni utwór, jakiego się słuchało :-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-18 19:11:40
Autor: Lagod
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
Niedawno kupiłem pioneera DEH-2220UB.
Działa tak jak mówisz. Pamięta nie tylko co odtwarzał ostatnio z płyty, ale i z pendrajwa. W ogóle ma dość wygodny interfejs.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2011-05-19 09:39:23
Autor: Kamil 'Model'
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
W dniu 2011-05-18 19:11, Lagod pisze:
Niedawno kupi³em pioneera DEH-2220UB.
Dzia³a tak jak mówisz. Pamiêta nie tylko co odtwarza³ ostatnio z p³yty,
ale i z pendrajwa. W ogóle ma do¶æ wygodny interfejs.

A ja polecam Sony MEX-1GP. Sam takie posiadam. Fakt, ¿e nowego nie kupisz, ale te pare stówek warto daæ. Gra zar±bi¶cie. Nie pozwala na podpiêcie pena czy karty, ale posiada 1GB pamiêci wbudowanej w panel. Wgrywasz na niego MP3 i ¶miga a¿ mi³o. Podpinasz pod kompa kabelkiem USB i dzia³a jak normalny pendrive. Dodatkowo odtwarzacz CD/MP3. oczywi¶cie pamiêta dok³adnie miejsce piosenki do wy³±czenia radia. Jak przerwiesz odtwarzanie w po³owie piosenki to od tej po³owy zacznie odtwarzaæ czy to w³a¶nie z pamiêci wbudowanej czy z p³yty. Naprawdê fajne radyjko, wyj¶cia na wzmacniacz (przód i ty³), dodatkowe wej¶cie. Wbudowany wzmacniacz 4x45. Poszukaj i poczytaj sobie o tym radyjku. Ja jakie¶ ponad 2 lata temu da³em na allegro za radio 300PLN (oczywi¶cie u¿ywane) i do dzisiaj dzia³a bez awaryjnie. Nie przycina, nie wiesza siê, czyta ka¿d± p³ytê jak± w³o¿y³em (nagrywane, oryginalne, CD-R/+-RW).

Data: 2011-05-19 22:52:14
Autor: Marcin

W dniu 2011-05-19 09:39, Kamil 'Model' pisze:

[...]

A czy jak wyciagniesz kluczyk to jest odcinane calkiem zasilanie do radia? U mnie wyjecie kluczuka odcina zasilanie do radia i Blaupunkt po powrocie zasilania nie pamieta co robil wczesniej. Ale jak sie radio wylaczy tylko z guzika na panelu to pamieta co robil po ponowym wlaczeniu, byle mu zasilania w miedzyczasie nie odciac.
Zaleta takiego podlaczenia jest to, ze sie nie zostawi przed przypadek grajacego radia, tyle ze wyciszonego...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-05-20 08:42:46
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-05-19 22:52, Marcin pisze:
[...]

To zale¿y jak masz pod³±czone radio. Ja mam tak, ¿e nawet po wy³±czeniu auta radio mi gra, bo jak co¶ robiê przy aucie to sobie lubiê pos³uchaæ muzyki. Ale nawet jak jest pod³±czone tak, ¿e siê wy³±cza po wy³±czeniu kluczyka, to pamiêæ radia dzia³a. Ja mam nawyk wyci±gania panelu przy wychodzeniu z autka. Wiêc nie zostawiê radia w aucie...

A w twoim przypadku masz spartolone pod³±czenie. Pewnie pamiêæ jest pod³±czona pod zasilanie radia z kluczyka i jak wy³±czysz kluczykiem to odcina zasilanie od pamiêci i dlatego j± gubi.

Data: 2011-05-20 10:30:26
Autor: Marek P.
[...]

Masz ¼le pod³±czone radio. Permamentne zasilanie zamienione z od³acznym. Podobnie mia³em.

Data: 2011-05-19 07:59:23
Autor: pablo eldiablo
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
Marcin <nouser@nospam.ru> napisa³(a):
[...]

Wszystkie radia Sony z jakimi mialem stycznosc (sam posiadam GT33U)maja
funkcje indeksowania po podpieciu nosnika USB - pendrive, przenosny dysk
twardy, telefon komorkowy - i o ile na nosniku nie wprowadza sie zmian, czyli
jesli nie dograsz nowych plikow, albo czesci nie skasujesz, to po ponownym
podpieciu tego samego nosnika radio odtwarza od ostatniego momentu, gdzie
przerwalo odtwarzanie. Jesli nastapily zmiany w ukladzie plikow, bedzie
odtwarzalo od poczatku, po ponownym indeksowaniu (zajmuje to kilka-kilkanascie
sekund, zalezy od pojemnosci nosnika).

Data: 2011-05-19 11:22:12
Autor: Dman-666
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
Patrze a tu w szybce robal taki: news:ir0shv$3vb$1inews.gazeta.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Marcin . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
Moze ktos mial juz taki
problem i cos wybral?

Problemu nie mialem...wybralem LG z bluetooth. Dzial jak opisales-odtwarza od ostatniego wylaczenia

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-05-20 09:31:34
Autor: Vlad The Ripper
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem

U¿ytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:ir0shv$3vb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mo¿e problemem jest rozmiar 16Gb. Spróbuj u¿yæ czego¶ o mniejszym rozmiarze do 2Gb, ¿eby by³ system plików fat16. Poza tym nigdy w ¿adnym radiu nie spotka³em siê, ¿eby odtwarza³ no¶nik zawsze do pocz±tku, a nie do miejsca w którym przesta³ poprzednio. Nawet je¶li tak by³o, mo¿na by³o ustawiæ inaczej.
Mam radio Clarion 288rusb. Mogê poleciæ,  gra nie¼le (jak na moje ucho), porównywalnie z poprzednim Blaupunktem Calgary mp35. I oba wspomniane radia potrafi³y odtwarzaæ no¶nik od momentu przerwania przy wy³±czeniu czy zgaszeniu silnika.

Data: 2011-05-20 09:50:23
Autor: go!
On 18/05/2011 17:36, Marcin wrote:

Postanowilem w swojej astrze II classic wymienic radio na cos z USB
(albo karta pamieci), zeby nie wozic zestawu plyt. Klopot w tym, ze
odtwarzacze po wlaczeniu zaczynaja grac nosnik od poczatku,

Ja mialem to samo.
Wlasciwie moj Pioneer gral Ok w Almerze. Moglem wylaczyc auto, wyciagnac klucze (wtedy sie radio wylaczalo automatycznie), a po ponownym odpaleniu auta zaczynalo dokladnie tam gdzie skonczylo.
Auto zmienilem na Alhambre i tu rozlaczalo sie przy wyjeciu kluczy ale tracilo pamiec.
U mnie wogole bylo w kostce brak zasilania do kabla od pamieci (bodaj zolty kolor) ale tak jak ktos pisal kable moga byc zamienione (pamiec z zasilaniem calego sprzetu). Czasem moga byc nawet 3 lub 4 zasilania +12V
Sprawa jest prosta. Powinienes miec w instrukcji opis kabli po kolorach. Wez do samochodu miernik i sprawdz gdzie masz napiecie przy wlozonych kluczach a gdzie bez. Kabel razem ze zlaczka latwo z kostki wyjac i zamienic miejscami.
Powodzenia.

Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem