Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem

Data: 2011-05-19 07:59:23
Autor: pablo eldiablo
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem
Marcin <nouser@nospam.ru> napisał(a):
Witam

Postanowilem w swojej astrze II classic wymienic radio na cos z USB (albo karta pamieci), zeby nie wozic zestawu plyt. Klopot w tym, ze odtwarzacze po wlaczeniu zaczynaja grac nosnik od poczatku, niezaleznie w ktorym miejscu skonczyly wczesniej. W przypadku plyt nie jest to takie zle ale jak wezme pendrivea czy karte 16GB wypelniona mp3 to chcialbym zeby zaczynal od utworu ktory sluchalem przed wylaczeniem odtwarzacza a nie od poczatku. W sklepach nie wiedza za bardzo czy to co sprzedaja ma taka funkcje. Moze ktos mial juz taki problem i cos wybral?

Na jakosci audio to az tak bardzo mi nie zalezy bo mam drewniane ucho a jak dodac do tego szum w samochodzie to juz w ogole nie ma o czym mowicp;)
Obecnie zamanotowany jest Blaupunkt San Diego MP27 i jak dla mnie jakosc z niego jest wystarczajaca.

Pozdrawiam,
Marcin

Wszystkie radia Sony z jakimi mialem stycznosc (sam posiadam GT33U)maja
funkcje indeksowania po podpieciu nosnika USB - pendrive, przenosny dysk
twardy, telefon komorkowy - i o ile na nosniku nie wprowadza sie zmian, czyli
jesli nie dograsz nowych plikow, albo czesci nie skasujesz, to po ponownym
podpieciu tego samego nosnika radio odtwarza od ostatniego momentu, gdzie
przerwalo odtwarzanie. Jesli nastapily zmiany w ukladzie plikow, bedzie
odtwarzalo od poczatku, po ponownym indeksowaniu (zajmuje to kilka-kilkanascie
sekund, zalezy od pojemnosci nosnika).

--

Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem