Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem

Data: 2011-05-20 09:31:34
Autor: Vlad The Ripper
Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem

Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości news:ir0shv$3vb$1inews.gazeta.pl...
Witam

Postanowilem w swojej astrze II classic wymienic radio na cos z USB (albo karta pamieci), zeby nie wozic zestawu plyt. Klopot w tym, ze odtwarzacze po wlaczeniu zaczynaja grac nosnik od poczatku, niezaleznie w ktorym miejscu skonczyly wczesniej. W przypadku plyt nie jest to takie zle ale jak wezme pendrivea czy karte 16GB wypelniona mp3 to chcialbym zeby zaczynal od utworu ktory sluchalem przed wylaczeniem odtwarzacza a nie od poczatku. W sklepach nie wiedza za bardzo czy to co sprzedaja ma taka funkcje. Moze ktos mial juz taki problem i cos wybral?

Na jakosci audio to az tak bardzo mi nie zalezy bo mam drewniane ucho a jak dodac do tego szum w samochodzie to juz w ogole nie ma o czym mowicp;)
Obecnie zamanotowany jest Blaupunkt San Diego MP27 i jak dla mnie jakosc z niego jest wystarczajaca.

Może problemem jest rozmiar 16Gb. Spróbuj użyć czegoś o mniejszym rozmiarze do 2Gb, żeby był system plików fat16. Poza tym nigdy w żadnym radiu nie spotkałem się, żeby odtwarzał nośnik zawsze do początku, a nie do miejsca w którym przestał poprzednio. Nawet jeśli tak było, można było ustawić inaczej.
Mam radio Clarion 288rusb. Mogę polecić,  gra nieźle (jak na moje ucho), porównywalnie z poprzednim Blaupunktem Calgary mp35. I oba wspomniane radia potrafiły odtwarzać nośnik od momentu przerwania przy wyłączeniu czy zgaszeniu silnika.

Radioodtwarzacz z USB i pamiecia co odtwarzal przed wylaczeniem