Radioodtwarzacz z bluetooth

Data: 2019-02-17 15:27:51
Autor: Jacek
Radioodtwarzacz z bluetooth
Mam jeszcze do Kolegów pytanko, czy ktoś miał styczność z tanimi radioodtwarzaczami, które mają bluetooth?
Do mojego 11-letniego bolida nie chcę już dokładać, ale chętnie bym zmienił Blaupunkta "nicniemającego" na jakiś nowszy cud techniki.
W sumie to ma być radio i komunikacja bluetooth ze smartfonem. Więcej mieć nie musi.
Za mniej więcej stówkę jest tego pełno - na przykład to:
https://allegro.pl/oferta/vordon-ht-175bt-radio-samochodowe-bluetooth-pilot-7699218352
Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić działający sprzęt, czy to są tylko odpustowe świecidełka?
Jacek

Data: 2019-02-17 19:59:51
Autor: Budzik
Radioodtwarzacz z bluetooth
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

[...]

Kumpel kupił chinczyka ale takiego z wyswietlaczem, duzego ale takiego własnie nonameowego i zero problemów.
Ja kupiłem jakis czas temu JVC. Tez bezproblwmowo ale wykonane to tak tandetnie ze zaluje. A wybrałem jvc ze wzgledu na jakosc radia które montowałem jakies 10 lat temu w aucie.
Dzis tez wolałbym tamto sprzed 10 lat niz to co kupiłem z nowosci.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2019-02-18 01:41:09
Autor: Kris
W dniu niedziela, 17 lutego 2019 15:27:53 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
[...]

Da się
Od kilku lat w różnych autach używałem radia Renkforce. Kosztowało wtedy ze 200zł. Działało super
Używałem jako zestaw głośnomówiący(ma mikrofon a głos rozmówcy słychać w głośnikach(super bo parował się z telefonem od razu po uruchomieniu auta) oraz do puszczania muzyki na głośniki z YouTube czy innej aplikacji.
Teraz kupiłem peugeota 307 i jest tam fabryczne radio połączone z komputerem więc tego renkforca tam wstawić nie mogę
Renkforc trafi lada dzień na allegro czy inny Olx a do peugeota murze jakieś bluetooth dorzeźbić

Data: 2019-02-18 01:45:25
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 10:41:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Renkforc trafi lada dzień na allegro czy inny Olx a do peugeota murze jakieś bluetooth dorzeźbić

To moje to Renkforce AN-8015BT Polecam z czystym sumieniem

Data: 2019-02-18 09:15:40
Autor: radekp@konto.pl
Radioodtwarzacz z bluetooth
Sun, 17 Feb 2019 15:27:51 +0100, w <q4br18$no9$1@node1.news.atman.pl>, Jacek
<krystian.mazurek@alektum.com> napisał(-a):

[...]

Kup sobie lepiej jakieś używane markowe.
Jakość dźwięku z tych tanizn powala.

Data: 2019-02-18 10:51:20
Autor: T.
W dniu 2019-02-17 o 15:27, Jacek pisze:
[...]

https://allegro.pl/oferta/transmiter-bluetooth-do-gniazda-zapalniczki-7651470003

T.

Data: 2019-02-18 02:28:40
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 10:51:46 UTC+1 użytkownik T. napisał:
> [...]
> W sumie to ma być radio i komunikacja bluetooth ze smartfonem. Więcej > mieć nie musi.
> Za mniej więcej stówkę jest tego pełno - na przykład to:

To niewygodna proteza
Żeby odebrać telefon trzeba przełączyć w radiu na kanał sparowany z transmiterem i dodatkowo na telefonie wcisnąć "odbierz"
Jak radio ma wbudowany bt to słuchasz radia, dzwoni telefon więc radio się wycisza i słyszysz dźwięk telefonu, odbierasz przyciskiem na radiu i gadasz. Po zakończeniu rozmowy automatycznie przełącza się na ostatnio słuchaną audycję czy tam cd np.

Data: 2019-02-18 11:51:16
Autor: T.
W dniu 2019-02-18 o 11:28, Kris pisze:
[...]

Rozumiem, nawet tego nie wiedziałem :-)
Mam w radiu - to faktycznie wygoda, choć z wybierania głosowego nie korzystam (w ogóle nie dzwonię z samochodu, bo to przeszkadza, najwyżej odbieram przychodzące), zwłaszcza że musiałbym szprechać po niemiecku. :-)

T.

Data: 2019-02-18 16:51:30
Autor: Jacek
W dniu 18.02.2019 o 10:51, T. pisze:

https://allegro.pl/oferta/transmiter-bluetooth-do-gniazda-zapalniczki-7651470003
Miałem dwa transmitery do mp3. Nie polecam.
Każde wyłączenie napięcia w gnieździe zapalniczki, czy to przy przekręcaniu kluczyka, czy przy poruszeniu na wybojach albo, jak ktoś niechcący dotknie = przerwa w transmisji.
Jakość dźwięku bardzo mizerna i do tego często okazuje się, że częstotliwość, jaką wybraliśmy koło domu, jako wolną 50 km dalej jest zajęta przez jakiś nadajnik i trzeba zrezygnować ze słuchania albo przestroić transmiter.
Sądzę, że ten z bluetooth będzie miał te same wady.
Jacek

Radioodtwarzacz z bluetooth