Radioodtwarzacz z bluetooth

Data: 2019-02-17 19:59:51
Autor: Budzik
Radioodtwarzacz z bluetooth
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Mam jeszcze do Kolegów pytanko, czy ktoś miał styczność z tanimi radioodtwarzaczami, które mają bluetooth?
Do mojego 11-letniego bolida nie chcę już dokładać, ale chętnie bym zmienił Blaupunkta "nicniemającego" na jakiś nowszy cud techniki.
W sumie to ma być radio i komunikacja bluetooth ze smartfonem.
Więcej mieć nie musi.
Za mniej więcej stówkę jest tego pełno - na przykład to:
https://allegro.pl/oferta/vordon-ht-175bt-radio-samochodowe-bluetooth
-pilot-7699218352 Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić
działający sprzęt, czy to są tylko odpustowe świecidełka?

Kumpel kupił chinczyka ale takiego z wyswietlaczem, duzego ale takiego własnie nonameowego i zero problemów.
Ja kupiłem jakis czas temu JVC. Tez bezproblwmowo ale wykonane to tak tandetnie ze zaluje. A wybrałem jvc ze wzgledu na jakosc radia które montowałem jakies 10 lat temu w aucie.
Dzis tez wolałbym tamto sprzed 10 lat niz to co kupiłem z nowosci.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Radioodtwarzacz z bluetooth