Radioodtwarzacz z bluetooth

Data: 2019-02-18 01:41:09
Autor: Kris
Radioodtwarzacz z bluetooth
W dniu niedziela, 17 lutego 2019 15:27:53 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
Mam jeszcze do Kolegów pytanko, czy ktoś miał styczność z tanimi radioodtwarzaczami, które mają bluetooth?
Do mojego 11-letniego bolida nie chcę już dokładać, ale chętnie bym zmienił Blaupunkta "nicniemającego" na jakiś nowszy cud techniki.
W sumie to ma być radio i komunikacja bluetooth ze smartfonem. Więcej mieć nie musi.
Za mniej więcej stówkę jest tego pełno - na przykład to:
https://allegro.pl/oferta/vordon-ht-175bt-radio-samochodowe-bluetooth-pilot-7699218352
Jak myślicie? Czy w tej cenie da się kupić działający sprzęt, czy to są tylko odpustowe świecidełka?

Da się
Od kilku lat w różnych autach używałem radia Renkforce. Kosztowało wtedy ze 200zł. Działało super
Używałem jako zestaw głośnomówiący(ma mikrofon a głos rozmówcy słychać w głośnikach(super bo parował się z telefonem od razu po uruchomieniu auta) oraz do puszczania muzyki na głośniki z YouTube czy innej aplikacji.
Teraz kupiłem peugeota 307 i jest tam fabryczne radio połączone z komputerem więc tego renkforca tam wstawić nie mogę
Renkforc trafi lada dzień na allegro czy inny Olx a do peugeota murze jakieś bluetooth dorzeźbić

Data: 2019-02-18 01:45:25
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 10:41:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Renkforc trafi lada dzień na allegro czy inny Olx a do peugeota murze jakieś bluetooth dorzeźbić

To moje to Renkforce AN-8015BT Polecam z czystym sumieniem

Radioodtwarzacz z bluetooth