Radioodtwarzacz z mp3 i usb do ok 350 zł

Data: 2010-08-01 12:20:05
Autor: Papkin
Radioodtwarzacz z mp3 i usb do ok 350 zł
Poczytaj opinie na skapcu i ceneo. Ja posiadam kenwooda model z usb i cd (podobny do tych co opisywales, funkcje te same). Dziala dobrze choc jest kilka zgrzytow jesli chodzi o menu. Na przyklad ustawiasz super bass i musisz wyjsc z menu przyciskiem np display. Madry programista ustawilby timeout czyli klikam super bass i samo wraca do glownego menu po 10sekundach. Proste a nie dodali, choc to nie duzy problem. Wkurza dlatego ze nie wyjscie z menu basu czy ustawien korektora powoduje to ze zapomniawszy ze jestes nadal w tym menu chcesz podglosnic sobie pokretlem (nie patrzac) glosnosc ale zmieniasz basy, ustawienia korektora ;) a to wkurza. Kilka takich drobnych niedorobek programowej obslugi po prostu.

Zobacz czy wreszcie markowi producenci daja radio z samym FM+USB+karty SD. CD jest juz przezytkiem jak kasety, placisz za to a nie chce sie z tego korzystac. Mam USB ale pendrive wystaje i mozna latwo wyrwac gniazdo walac w pendrive lokciem :(

Radioodtwarzacz z mp3 i usb do ok 350 zł