Radioodtwarzacz z mp3 i usb do ok 350 zł

Data: 2010-08-02 21:25:26
Autor: Art.
Radioodtwarzacz z mp3 i usb do ok 350 zł
Dziękuję za cenne wypowiedzi, chociaż nie ukrywam, że liczyłem na więcej. Ale... przecież mamy wakacje, więc wszystko jasne :) Niemniej jednak rady przydały się. Zawsze to więcej informacji na temat odtwarzaczy samochodowych.
Po odwiedzinach w MM i przejrzeniu jeszcze wielu opinii w internecie skłaniam się coraz bardziej ku JVC KD-R 412.
Model ma ciekawą opcję - podczas odtwarzania można nacisnąć klawisz i wybierać sobie inny utwór, czy stację radiową kręcąc pokrętłem głośności.

Dla innych szukających i mniej zorientowanych - sam musialem do tego dojść, więc dzielę się wiedzą - to JVC z serii x01/x02 to modele na 2009 rok, a odnowione (z dodatkowym okrągłym przyciskiem "menu") modele na 2010 rok mają oznaczenia x11/x12, gdzie ów "x" jest cyfrą modelu, i tak modele KD-R 301/302  jest zastąpiony KD-R 311/312 (oba bez USB, ale z AUX), KD-R 401/402 -> KD-R 411/412 (już z USB i możliwością dokupienia pilota, kompatybilne z fabrycznym sterowaniem przy kierownicach i jeszcze parę innych opcji), a KD-R 501 -> KD-R 511 (ma wyświetlacz w w 30 tys tonacji barwowej).

Wysłałem też maila do JVC, ale na razie nie odpowiedzieli, więc jak wyjaśnią dokładniej różnice pomiędzy poszczególnymi modelami to umieszczę w temacie.

Wracając do mojego wybory to jak kupię i pobawię się trochę to podzielę się opiniami - może przyda się kolejnym szukającym ;)
--
Art.

Radioodtwarzacz z mp3 i usb do ok 350 zł